Benim hayatımdaki Dostluk vefa sevgi topla Eşittir sen Benim yaşantımdaki Hasret Özlem sevinç çarp Eşittir yine sen Benim içimdeki coşku Kalbimdeki aşk ateşi Sevginin sonsuz gücü Topla çarp böl Eşittir yine sen ve aşkın Senin ölümsüz sevgin Senin varlığınla Kaybolan yalnızlığım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞİTTİR SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞİTTİR SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim hayatımdaki Dostluk vefa sevgi topla Eşittir sen Benim yaşantımdaki Hasret Özlem sevinç çarp Eşittir yine sen Benim içimdeki coşku Kalbimdeki aşk ateşi Sevginin sonsuz gücü Topla çarp böl Eşittir yine sen ve aşkın Senin ölümsüz sevgin Senin varlığınla Kaybolan yalnızlığım…
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
evet çıkarma işlemini unutmadım ama farklı bakmıştım olaya aşkta çıkarma işlemi olumsuzluk gibi geldiği için kaleme almadım... değerli yorumunuz ve düşünceniz için teşekkür ederim sevgi ve saygılarımla.....
Sevginin sonsuz gücü Topla çarp böl Eşittir yine sen ve aşkın EVET AYNEN ÖYLE...BAKIN AYNI TEMA BENİM ŞİİRDE DE VAR..FARKLI ANLATSAKDA AYNI KAPIYA ÇIKMIŞ..YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM.
Sevginin sonsuz gücü Topla çarp böl Eşittir yine sen ve aşkın EVET AYNEN ÖYLE...BAKIN AYNI TEMA BENİM ŞİİRDE DE VAR..FARKLI ANLATSAKDA AYNI KAPIYA ÇIKMIŞ..YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM.