Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:06:31
Haklı bir serzeniş...Güzel bir yürek sesi...Kutluyorum efendim.Allah hayırlı kapılar açar hayırlı kısmet verir inşallah.Saygılarımla.
Cinsellik üzerine, @Ulaş Tuzak
29.9.2009 01:09:58
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:56:09
Bitti artık derken zaten inanamamıştım.Bitmez efendim bitmez.Gönül gözü görenlerin sevda kalbinden eksilmez ki...Yine muhteşem bir sevda şiiri.Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
Afitabım, @ümit zeki soyuduru
29.9.2009 00:23:39
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:51:00
Evet..''Beklemek de güzeldir sevmesini bilene''. Seven yürek ancak böyle güzel dizelei yazar efendim.Kutluyorum.Saygılarımla.
Çiy damlası bakışlar, @nilkurt
29.9.2009 09:08:39
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:43:18
''Medeniyyet dediğin tek dişi kalmış canavar''

Muhteşem dizelerdi efendim.Kutladım.Saygılarımla.
Batıl+laşma, @Mehmet ORTA
29.9.2009 00:16:21
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:40:10
Duyarlı yüreğinizi ve muhteşem şiirinizi kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Boyacı çocuk, @onurumsun
29.9.2009 00:19:42
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:14:43
Sevmek ve sevilmek...Tek ölçü bu sanırım canlıysa eğer.Güzel bir şiir okudum yine Usta Kalemden .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:00:51
Muhteşem!.....Hüzünlendim dinlerken...Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
İdamlık, @tekfuri
25.9.2009 12:55:04
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:55:41
Ders verici güzel bir şiir.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
...mahşer günü..., @şairselo
29.9.2009 00:00:34
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:51:24
Muhteşem yine.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Liman taşları, @RABATLI
29.9.2009 00:06:17
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:20:01
Bütünüyle muhteşem!..Aldım dersimi.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Ne bilsin, @OZAN ERGÜN YALÇIN
28.9.2009 09:06:46
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:55:18
Muhteşem duygu dolu dizeler.Kutluyorum güzel yüreğinizi efendim.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun inşallah.Size de sabır ve başsağlığı diliyorum.Saygılarımla.
Mavi gömlekli çocuk, @hezal
9.8.2009 18:07:20
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:49:26
Çok haklısınız efendim.Maalesef bu kanayan bir yaramız.Yetişen asosyal çocuklar, oyundan uzak, paylaşmasını bilmeyen...Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:20:23
Muhteşem!.. muhteşem!......Zevkle okudum efendim.Kaleminiz-kelamınız bol olsun.Alkışlaımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla.


Birgün yüzüm yamulur,eğri bakarsa gözüm,
Düz yolda yürüyemez,tutmaz olursa dizim,
Olurya boğazıma,düğümlenirse sözüm,
O...

.........., @lazuşağı
27.9.2009 19:06:27
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:15:56
Muhteşem!..........Kutluyoru efendim yürek dizelerinizi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Elveda derken, @fikretmalkoc
26.9.2009 22:04:35
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 20:30:11
Bütünüyle muhteşem!..Yazan yürek dert görmesin efendim.Saygılarım Usta Kaleme...

GÖNÜLLÜ YANARIM

Bir ideal uğruna bu ömür feda olsun
Çileli bir sevdayla çıksın bin ahu zarım
Sevdalı bu yüreğim azaba hazır dursun
Millet huzuru için feda olsun...

Gönüllü yanarım, @ms-solmaz
28.9.2009 19:50:53
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 20:25:38
Son kararlarınız hep isabetli olsun efendim.Güzel bir bir şiir okudum kaleminzden yine.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 18:50:31
Hoş bir şiirdi efendim.Yoruma zaten diyecek ne olabilir ; Harikulade.......Yürğiniz her daim çağlasın efendim .Saygılarımla.
Gel yazmış, @hoşkelam
28.9.2009 02:18:25
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 18:26:54
Dostun dosta ihaneti olamaz.İhanet varsa zaten dostluk olamaz değerli kalem.Dost denilen dostunun her halini bilir bilmese de öğrenir.Öğrenmeden ahkam kesmez.Küçük hatalar yürekleri sızlatır ama bunlar asla ihanet olarak algılanmamalı.Bakan bakmaz ol...

Kıyamet alameti, @Halim Erdemli
28.9.2009 17:01:33
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 17:44:08
Muhteşem yine! Saygılarımı sunuyorum efendim.Yüreğiniz dert görmesin üstadım.
Gerisini sen düşün, @zekibekar
28.9.2009 15:21:54
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 17:25:41
Koca yürek yine duyarlılığını göstermiş ve imzasını atmış.Kutluyorum efendim gerçekler bunlar işte.Saygılar sunuyoru üstadım.
On iki eylül, @kocakurtsoylum
28.9.2009 06:35:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.073
Şiir Okunma
1.346.831
Yazı Okunma
99.103
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL