Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 18:52:48
Ustadan muhteşem bir şiir okudum.Yüreğiniz dert görmesin efendim.

Mecnun bile bilmedi derdinin ne olduğun.
Dağları dolaşırken kimden hesap sorduğun.
Kimin hasreti ile kendin yola vurduğun.
Aşık olunca fani görmez işin aslını.

deyiverdim.Sayg...

neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 18:46:25
Hoş bir şiir.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/11/2009 6:47:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ezdirir beni, @erdal_dursun
11.10.2009 15:54:14
neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 14:53:31
Güzel bir hiciv.Kaleminiz daim olsun efendim.

Sağımlı sanıyor belki kendini.
Verimliymiş diye kurar bendini.
Kimi kandıracak kurar fendini.
Ağuyu bal sanıp yemiş tekeler.

Deyiverdim. Saygılar.
Ağu yemiş teke, @Halil Gülşen
11.10.2009 00:09:05
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 13:03:23
Muhteşem!...Ta yürekten bir rubai.Kutluyorum sevgi dolu yüreği.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 13:01:21
Çok hoş bir rubai.Haytın içinden tamamen.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 12:41:41
Ülküler uzak hedeflidir, uzun vadelidir. Bir ülkünün hemen yarın gerçekleşmesi mümkün değildir. Ülküler önümüzdeki yılları, önümüzdeki yüzyılları kapsayabilir. Ama ülkü insanın kalbini aydınlatan bir ışıktır. Ülkü insanların yönünü tayin etmesini sağ...

Ülkücü olmak, @TIKIROĞLU1071
25.9.2009 15:07:38
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 12:00:27
Duygusal bir şiirle hoş geldiniz aramıza.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Sayma gönül, @erda
10.10.2009 03:49:09
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 11:31:26
Yüreğinize sağlık üstadım.Muhteşem deyişte , yorum da.Saygılarımla.
.........var mı burda ?, @tekfuri
29.9.2009 13:44:09
neneh.
@neneh-
10 Ekim 2009 Cumartesi 11:25:56
Kutluyorum her iki usta yüreği efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
8 Ekim 2009 Perşembe 16:28:19
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum efendim.Kaleminiz daim osun.Saygılarımla.
== yenilmem ==, @flowergırl
7.10.2009 14:23:44
neneh.
@neneh-
8 Ekim 2009 Perşembe 15:53:10
Ebediyete intikal edenlere Allah'tan rahmet, hayatta olanlara Hayırlı uzun ömürler diliyorum.Bazan insanın yadına takılıveriyorlar işte böyle.Ama çoğumuz böyle güzel dile getiremiyoruz duygularımızı.Güzeldi.Yürektendi bu anış.Kaleminiz daim çağlasın ...

Ya sonrası ne, @bekirce
8.10.2009 13:56:14
neneh.
@neneh-
8 Ekim 2009 Perşembe 15:39:13
Değişen çok şey var elbette...Asr-ı Saadet'te yönetim farklıydı , şimdi farklı.Vergi değil zekat veriliyordu.Kimse fakirleşmemişti.Çalmaya gerek kalmamıştı.Evlilikler İslami statüde devam ediyordu, doğan nesil sahihti.Helal mal ve kazanç çerçevesinde...

Ve şimdi gelen, @bekirce
7.10.2009 18:38:54
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 12:00:35
Keşke Türkçe bir isim bekleseydi Güzelim İzmir'de.Saygılar.

Dario Moreno bekler bizi
Ve izmir, @ahmet zeki yeşil
5.10.2009 07:37:01
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:59:11
Muhteşem!...Eksikler bir bir sayılmış.Kaleminiz kelamnız bol olsun efendim.Saygılarımla.

ÇULLANDILAR ÜSTÜMÜZE


Türkün Türk’ten başka dostu yok dedik,
Çullandılar üstümüze gardaşım,,
Türkün hiç kimseye kastı yok dedik,
Çullandılar üstümüze g...

neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:44:40
Muhteşem şiir ,muhteşem yorum.İki usta yüreği kutluyorum.Saygılarımla.
Gel artık, @ümit zeki soyuduru
5.10.2009 00:34:14
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:20:31
Acımasız olan sonbaharlar değil ki efendim.Her açan çiçek solmaya, her doğan gün batmaya maahkumdur.Her bitimin bir var oluşu her varoluşun bir bitişi vardır.Tabiat tüm ihtişamı ile canlanırken her şeyin en mükemmelinie yani doruk noktasına ulaşmaktı...

S o n b a h a r, @kempol
5.10.2009 02:59:33
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:13:07
Yüreğinize sağlık efendim.Muhteşemdi.Kutladım.Saygılarımla.

Huzurunda SULTANIM durduğumda gül açtı.
ALLAH aşkıyla coştum, kalbimde de gül açtı
Rahmetin kuşatınca ,bahçede ak gül açtı.
Muhammedin sevdası ile cennette gül açtı....

Gül açtı!!, @Yeganem
5.10.2009 00:01:15
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 10:53:39
Hiç birimiz ileride ne türlü tehlikelerle karşılaşırız bilemeyiz.Bugün sağlıklıyız ama yarın engelli olmayacağımızın garantisi yoktur elbette.bu güzel şiiriniz bir anımı aklıma getirdi.Liseli yıllarımız.Kız arkadaşımın ablasını bir genç istiyor ail...

neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 10:47:01
Muhteşemdi yine har zaman olduğu gibi üstadım.Gün geleir gerçekleşir bu beklentiler.Geç olsa da güç olmasın tek temennimiz efendi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
5 Ekim 2009 Pazartesi 10:44:42
Şair demek duyguları tüm yoğunluğuyla doyasıya yaşayan ve yaşatan kimse demek.<demek ki şimdi de hüzünle iç içie yaşıyoruz.Güzeldi hüzün damlalarınız.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Hüzün, @nilkurt
5.10.2009 00:00:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.307
Şiir Okunma
1.349.019
Yazı Okunma
99.179
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL