Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 17:05:04
Güzeldi yürek sesiniz.Kaleminiz her daim yürek sesiniz gibi çağlasın.Saygılar usta kaleme.
Ukâla fukara, @Göktürkmen
19.2.2009 21:48:50
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:46:56
Var olunuz üstadım.Seçtim aldım.Bir derya misalidir bunlar.Yudum yudum içmek lazım.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
Risale_i gavsiye, @hacı ali
28.9.2009 18:12:39
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:42:52
Muhteşem bir sevda şiiri.Kutluyorum yazan Ustayı.Saygılarımla.
Haberin varmı, @ahmet sivri
29.9.2009 08:59:06
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:40:48
Muhteşem !..Kutladım yazan usta yüreği.Saygılarımla.
Daralan saatler, @İhsan POLAT
29.9.2009 01:10:19
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:37:13
Güzeldi yürekten yazıldığı belli.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:34:42
Özlemler... özlemler... özlemler......yürek burkan özlemler...Kutluyorum güzel dizeleri yazan yüreği.Saygılarımla.
Özledim!..., @NADİDEM ZEHRA
29.9.2009 01:18:03
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:32:06
Güzeldi yürek dizeleriniz.Hüzünlenmemek elde mi.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.

Ömür denen defterin sayfasını çevirdim.
Ne göreyim kaç yılı bir çırpıda devirdim.
Elimde ne var diye bakışımı devirdim.
Heyhat elimde kalan sadece mimiklerim.
Yüz...

Yıllar, @MıSRaDaN
28.9.2009 13:47:40
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 14:06:31
Haklı bir serzeniş...Güzel bir yürek sesi...Kutluyorum efendim.Allah hayırlı kapılar açar hayırlı kısmet verir inşallah.Saygılarımla.
Cinsellik üzerine, @Ulaş Tuzak
29.9.2009 01:09:58
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:56:09
Bitti artık derken zaten inanamamıştım.Bitmez efendim bitmez.Gönül gözü görenlerin sevda kalbinden eksilmez ki...Yine muhteşem bir sevda şiiri.Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
Afitabım, @ümit zeki soyuduru
29.9.2009 00:23:39
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:51:00
Evet..''Beklemek de güzeldir sevmesini bilene''. Seven yürek ancak böyle güzel dizelei yazar efendim.Kutluyorum.Saygılarımla.
Çiy damlası bakışlar, @nilkurt
29.9.2009 09:08:39
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:43:18
''Medeniyyet dediğin tek dişi kalmış canavar''

Muhteşem dizelerdi efendim.Kutladım.Saygılarımla.
Batıl+laşma, @Mehmet ORTA
29.9.2009 00:16:21
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:40:10
Duyarlı yüreğinizi ve muhteşem şiirinizi kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Boyacı çocuk, @onurumsun
29.9.2009 00:19:42
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:14:43
Sevmek ve sevilmek...Tek ölçü bu sanırım canlıysa eğer.Güzel bir şiir okudum yine Usta Kalemden .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 13:00:51
Muhteşem!.....Hüzünlendim dinlerken...Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
İdamlık, @tekfuri
25.9.2009 12:55:04
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:55:41
Ders verici güzel bir şiir.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
...mahşer günü..., @şairselo
29.9.2009 00:00:34
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:51:24
Muhteşem yine.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Liman taşları, @RABATLI
29.9.2009 00:06:17
neneh.
@neneh-
29 Eylül 2009 Salı 12:20:01
Bütünüyle muhteşem!..Aldım dersimi.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Ne bilsin, @OZAN ERGÜN YALÇIN
28.9.2009 09:06:46
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:55:18
Muhteşem duygu dolu dizeler.Kutluyorum güzel yüreğinizi efendim.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun inşallah.Size de sabır ve başsağlığı diliyorum.Saygılarımla.
Mavi gömlekli çocuk, @hezal
9.8.2009 18:07:20
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:49:26
Çok haklısınız efendim.Maalesef bu kanayan bir yaramız.Yetişen asosyal çocuklar, oyundan uzak, paylaşmasını bilmeyen...Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
28 Eylül 2009 Pazartesi 21:20:23
Muhteşem!.. muhteşem!......Zevkle okudum efendim.Kaleminiz-kelamınız bol olsun.Alkışlaımı bıraktım sayfanıza.Saygılarımla.


Birgün yüzüm yamulur,eğri bakarsa gözüm,
Düz yolda yürüyemez,tutmaz olursa dizim,
Olurya boğazıma,düğümlenirse sözüm,
O...

.........., @lazuşağı
27.9.2009 19:06:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.020
Şiir Okunma
1.346.302
Yazı Okunma
99.047
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL