Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
22 Ekim 2009 Perşembe 11:24:35
Anadolu


Anadolu adı gibi özel bir bölgedir,
Medeniyetler onda neşet etmiştir,
Yazılı olanların dışında da kim bilir,
Üzerinden hangi kültürler geçmiştir…

Yazılı olmasa da anlatıyor kendisini,
Okuyabilmek lazım üzerindeki izleri,
Taşına t...

Anadolu, @Bibi
22.10.2009 00:10:43
neneh.
@neneh-
22 Ekim 2009 Perşembe 11:20:36
Bu ne güzel bir şiir böyle üstadım.Yüreğim sızladı adeta.Okadar güzel dile gelmiş ki şiir adeta yürekle hasbihal ediyor okuyanda.Kutluyorum efendim yazan naif yüreğinizi.Allah kurtarsın kader mahkumlarını.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Kadınlar halı dokur, @Toynak
22.10.2009 00:00:28
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 14:53:53
Şiir okumaya geldim ama silinmiş yada kaldırılmış.Geç kalmak suç mı? :((
Hep seni aradım.., @gmkromeo
29.5.2008 17:00:57
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:51:43
Var olunuz efendim.Yüreğimizi sesi oldunuz adeta.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:48:21
Muhteşem!..Şarkı tadında bir şiir.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Tamamla beni, @itahtacioglu
14.10.2009 23:20:32
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:46:36
Muteşem.Kısa ama öz.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Çok gördük çooook!, @Kederli
21.10.2009 01:04:00
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:35:55
Güzel bir yürek sesi .Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Meğer, @şairselo
21.10.2009 00:00:21
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:31:10
Resim de şiir de muhteşem!.......Bizlerin uyanmamız lazım Değerli Usta Kalem.Gerekenleri bize vermiş Atamız.Bizler okursak eğer uyarılarını önümüzü göreceğiz elbette.Kutluyorum duyarlı yüreğinizi efendim.Saygılarımla.


neneh. tarafından 10/21/20...

Uyan atam uyan, @esmerefsane
21.10.2009 00:36:43
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 13:22:45
Yani yürek açılmış tahtını sunmuş sevgiliye.Güzel bir yürek sesiydi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Sensin..., @ARİFOLGUN
21.10.2009 11:18:47
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 11:48:30
Ne yapıyorsak kendi elimizle yapıyoruz sizin de yazdığınız gibi üstadım.Koptuk öz benliğimizden gidiyoruz gündüz gece.Allah sonumuzu hayır etsin inşallah.Kaleminiz daim çağlasın ki bu olup bitenleri gözler önüne serelim.Gönül gözlerimiz açılır inşall...

Oh hooo! dedi, @bekirce
21.10.2009 11:05:29
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 10:01:28
Hüzün, hüzün, ayrılık.Karşılıksız sevgiler olunca kaçınılmaz son.Yaralı bir yürek bırakır ardında.Muhteşem bir serbest şiirokudum kaleminizden.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 09:58:33
Muhteşem!.....Değerli yürek muhteşem!......Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Bebeğim, @Emine UYSAL (EMİNE45)
21.10.2009 00:00:22
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 09:56:42
Muhteşem!..Ustayı selamlıyorum.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
21 Ekim 2009 Çarşamba 09:53:19
Kafa kırılmamalı ki daha güzel eserler verebilsin.Hoş geldiniz efendim.Saygılarımla.
Beynin yararları, @sorguc
18.10.2009 21:50:47
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 21:15:10
Muhteşem!...Gerçekler dile gelmiş ustanın dizelerinde.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Vur vur, @tekfuri
20.10.2009 21:07:07
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 21:04:23
Muhteşem bir şiiir Üstaddan.Yorum da çok güzel.İki yüreği de kutluyorum efendim.Saygılarımı sunuyorum.

HEP HÜZÜNLER KOYDUN İÇİME...



O koyu gecede beyaz ay gibi
Öyle güzel doğdun içime gülüm
Sanki terk edilmiş boş bir köy gibi
Hep hüzünle...

neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 20:56:51
Ne narin bir şiir.Sevgiliye muhteşem bir sesleniş.Yüreğinizdeki yediverenler hiç solmasın efendim.Saygılarımla.

......gül

..gülsün sen
dalında açan
........gülsün
candan gönülden

bir gün olsun
tutmak istesen
aşkla büyütsen
bana olan s...

......gül, @Y. Kaya
20.10.2009 10:12:39
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 20:41:47
Muhteşem bir yürek sesi Usta Kalemden.Herşeyin bir sonu var mutlaka.Tasavvufi yönü süper.Güzel işler yaparak bu günleri geçirmeyi Allah hepimize nasip etsin inşallah.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Gitmek bu elden, @cemil
20.10.2009 08:55:12
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 16:45:50
Yürekten çağıldayan muhteşem dizeler.Kalemini daim olsun efendim.Saygılarımla.
Has bahçede, @MMehlika Sultan
18.10.2009 01:01:30
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 15:09:22
İtirazım olamaz ki böyle güzel yürek sesine.Kutluyorum efendim yürek dizelerinizi.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.276
Şiir Okunma
1.348.715
Yazı Okunma
99.169
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL