Hani gençliğim nerde,düştüm bir garip derde, Yıllar çarçabuk geçti, göz açıp kapamadan, Gençliğime doymadan, gözlere indi perde, Yaşarım hasta halde, bir deva bulamadan.
Bitti ömrün baharı, yıllar yorgun ben yorgun, Kanım kaynamaz oldu,hayat ve yaşam durgun, Ne zaman aynalara baksam, yüzlerim solgun, Nerde gençliğim nerde, gözlerimde tül perde.
Bir garip yolcu olduk,Hak yolunda yürürüz, Koş desen mümkün değil, ayak kırık sürürüz, Kader denen çizgiye, geçmez oldu sözümüz, Nerde gençliğim nerde, perde var gözlerimde.
Dönmez oldu gidenler, hani nerde sevenler, Bir,bir kaybolup gitti, derman deyip yiyenler, Çevrem de dolaşıp da, nerde o yağ çekenler, Gençlikteymiş her şeyde,kimse yoktu çevremde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerde gençliğim nerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerde gençliğim nerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı ve güzel dizeler, şair haklı yıllar su gibi akıp gidiyor.Bu günün gençleri yarının yaşlıları olacak bizlerde gençtik bir zamanlar yıllar su gibi aktı gitti.Hayat felsefesi yapılan değerli şiirinizi gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Bitti ömrün baharı, yıllar yorgun ben yorgun, Kanım kaynamaz oldu,hayat ve yaşam durgun, Ne zaman aynalara baksam, yüzlerim solgun, Nerde gençliğim nerde, gözlerimde tül perd
NE GUZEL BIR SIIR VE RUHU OKSAYAN KEMAN SESI. GENCLIKLE ARAMIZDAKI FARKI ANLATMANIZ DA COK GUZELDI SEVGILRIM SIZINLE CAN DOSTUM BENI
Hocam harikasınız.Duygu yoğunluğunu hissettiren şiiriniz ve sayfanızdaki keman dinletisinden etkilenmemek mümkün değil.Rahmetli dedem hep;''Gitti gelmez derdi gençlik için,geldi gitmez derdi yaşlılık için.''.Özlem başlayınca gidip gelmeyen bir çağa, bir şarkı sözü gelir aklıma;''Kışları yaz yapan hüner dildedir,Bülbül dile gelmişse eğer sebebi güldedir.Üzülme saçlarına yağdı diye karlar,her yaşın ayrı bir güzelliği var...''En kalbi selamlarımı,saygılarımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan.Esenlik dileklerimle...
Kıymetli Yüksel abiçiğim derdi veren Allah dermanıda verir derler..Allah herkesin yardımcısı olsun ..anlamlı önemli muhteşem şiirinizi bütün içtenliğimle kutluyorum..F.Barış ( Adnan ŞAHİN )
Malesef bir daha okurken şiirinizin ayak larad sorun olduğunu fark ettim yazamadan geçemedim bu haliyle şarkı olurmu harika olur. ama şiir başka saygılar
Dönmez oldu gidenler, hani nerde sevenler, Bir,bir kaybolup gitti, derman deyip yiyenler, Çevrem de dolaşıp da, nerde o yağ çekenler, Gençlikteymiş her şeyde,kimse yoktu çevremde.
A.Yüksel Şanlı er harika bir şiir tebrikler insan böyle hatasız şiirleri sonuna kadar hatta bir kaç kez okuyor tebrikler
Dönmez oldu gidenler, hani nerde sevenler, Bir,bir kaybolup gitti, derman deyip yiyenler, Çevrem de dolaşıp da, nerde o yağ çekenler, Gençlikteymiş her şeyde,kimse yoktu çevremde.