Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:29:22
Sen!
Bana aldırma ben suskunsam da konuş hep,
Konuş bir şeyler söyle
Umut doğsun sözlerinden
****
Umut varsa her şey var. Eksik olmasın umutlar.
Çok güzeldi yine,tebriklerimle...
Kırılmalar, @x adamus
27.3.2010 00:02:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:26:54
Tebrik ve takdirlerimle, her zamanki gibi güzel bir çalışamydı yine...
Şuh bahar geldi, @maskosu
27.3.2010 00:25:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 19:10:13
Tebrik ederim bu ustaca yazılmış eseri.
Bıraktığı etki çok güzeldi.
Selamlarımla...
Asuman, @FİKRET SAĞ
27.3.2010 00:17:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 19:08:28
Çok güzel bir etkisi vardı,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Şeyda bülbül, @aşık komani
27.3.2010 08:25:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 03:13:20
Yeni çalışma var mı diye bakıyorum, ama tekrar dinlemek o kadar zevkli ki, epeyce kalıp gidiyorum.
Tekrar tebriklerimle,sevgiler...
= iç kana kana =, @gelmeyenvuslat
20.3.2010 00:05:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 03:10:41
Gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum, şiirlerinizde akıcılık, duygu yoğunluğu hissediliyor.
Kutlarım değerli hocamızı.
Saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 02:28:26
Çok çok güzeldi.Ama gerçekten güzeldi.
Oldukça etkiliydi,sevgilerimle canım.
Haberin var mı?* *, @dağ gülü
24.3.2010 02:36:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 02:16:15
Çok çok espri dolu bir şiir.
Bu memişlerde hep bizi mi bulur:)))
Resim ürkütücüüüüü:))
Tebriklerimle,selamlar....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 01:23:41
Kutlarım değerli kalemi.
Oldukça güzeldi,sevgilerle...
Masal prensesi, @flycan57
26.3.2010 19:35:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Mart 2010 Cumartesi 00:46:01
Hissettirdiklerini ifade edebilmek zor.
Eserin değeri kendisini ilk bakışta gösteriyor zaten.
Bize de ustayı kutlamak düşüyor,tebrik ve saygılarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 22:14:05
Bitmiş artık demekki...
Geriye kalan bir şey yok.Belki ara sıra hatırlama.
Kısa ama temayı anlatmaya yeter ölçüdeydi,tebriklerimle...
D e ğ i l..., @gönül gözü
26.3.2010 17:09:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 19:01:57
Keşkelerimiz olgunlaştırıyordur bizi.
Böylesi bir aşka da saygı duyarım.
Tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 18:57:55
Şiirlerinizdeki armoniyi,musikiyi çok beğeniyorum.
Tebrik ederim,selam ve saygılarla...
Aşığın olurum, @RABATLI
26.3.2010 00:34:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 18:54:01
İçiniz coşmuş, kelimeler tercümanlık yapmaya çalışmış size.
Dolu dolu bir şiirdi.
Tebriklerimle...
...hayatım yok..., @AZAP
26.3.2010 15:30:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 18:07:32
Anlam olarak değeri biçilemez pahada. Barış ve huzur insanların hakkı.
Kutlarım duyarlı kalemi ve yüreği.
Selamlar,sevgiler.
Tekrar geçmiş olsun dileklerimle...
Denizlerim eğrimde, @onurumsun
24.3.2010 00:22:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:58:56
Sevgiye hürmeti,anılara özlemi, umutla bekleyişi hatırlattı.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Baharı yitik gül, @Hikmet Özkul
16.3.2010 23:20:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:52:52
Hayatın gerçeğinden mistik bir havaya bürünme geçişi,
akış çok güzeldi.
Tebriklerimle.
Hera ya, @fatul
24.3.2010 18:10:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:42:48
Final çok güzel bitmiş,çarpıcıydı.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:39:16
Hayaller olmadan gerçekler olmaz.
En büyük hayalleri kuranlar kazanırlar.
Ömrünüz güzelliklerle geçsin,tebriklerimle...
Selamlar...
Sen geldin ya, @necirvan-1
25.3.2010 08:56:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:29:38
Sevgi daim olsun, kıymetini bilmeyi nasip etsin Allah.
Selamlar,sevgiler...
Beklemek bile çok güzel, @mlgzyb
26.3.2010 14:03:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.744
Şiir Okunma
1.001.763
Yazı Okunma
104.924
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL