Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 01:59:33
Aşk dolu günler,sevgi sözcükleriyle dolu bir ömür dilerim.
Sevgi haykırıyor şiir.
Tebriklerimle,selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 01:54:59
Çok etkili buldum.Sesli dinlemek daha çok etkiledi sanırım.
Çok güzeldi, tebrik ediyorum,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 01:18:02
Bazı kafiyeleri daha güzel oturtabilecek yeteneğiniz var.
Bu nedenle daha güzel olacak sonraki eserler.
Tebrik ederim,başarılar dilerim...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Nisan 2010 Pazar 01:06:44
Etkili bir şiirdi. Bazı hatalar söylenmiş, bunlar gelişim için söylenmiş yorumlardır.
Çok olumludur eleştiri alabilmek.
Tebrik ediyorum,başarılar dilerim.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 02:18:03
Gönlünüzün güzelliğini, manevi güzelliklerle harmanlamışsınız.
Ruhumuza hitap eden bu eseriniz için kutlarım.
Çok çok etkili ve güzeldi...
Selam ve sevgilerimle...
Aşkla yandım bu gece, @Yeganem
1.4.2010 13:14:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:54:11
Bir anı gibiydi,samimi ve hoş.
Tebrik ederim,selamlarla...
Aynadaki adam, @mehmet ali unsal
2.4.2010 01:41:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:49:44
Nefis boynumuza takmış tasmayı
Haksız karşısında seçtik susmayı
Yargısız infazsız adam asmayı
Namert olanlara kar imiş kardeş
***
Bu şiiri ben yazabilseydim dedirtti bana.
Harika mesajlar, tebrik ve takdirlerimle...
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:44:31
Hitap gelir ikra sermaye mana
Besmele mücevher olur her cana’a
Hak aşığı mücaz dil sırrından bana
Aşkınla sevgimi düzle demi dem
***
Taşıdığı değer oldukça büyük bir şiir.
Çok güzeldi,ruhumuza hitap etti.
Tebrik ve takdirlerimle,saygılar...

Birle demi dem, @halidun
2.4.2010 07:48:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:41:20
İbret âlem olmuş şiir gerçekten.
Böyle nezih bir dil alkışlanır.
Göndermeler yerli yerinde.
Tebriklerimle,selam ve saygılarla...
Bana ne..., @ummueytem
24.3.2010 00:08:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:13:28
Bu ne kadar güzel ve etkili bir çalışmaydı.
Emeklerinizi kutlarım,okuması ayrı,dinlemesi ayrı bir zevk.
Tebriklerimle,selamlar,sevgiler...
Derin mezar, @Aykut KARAGÜLMEZ
30.3.2010 19:58:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:10:56
içimin buz kesiğinden düşüyor ismin dilime
yine de
gönül haritamda, korku körlüğünde geçsem de yolunu
silemedim izini / geçemedim gözlerini
***
Çok etkiliydi,bu bölümde sanki kendi duygularımı buldum.
Paylaşmanın güzelliği bu demek.
Tebrik edi...

Siyah beyaz kare, @sahaf
3.4.2010 00:01:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:08:28
Ben çok etkili buldum, emeğini tebrik ediyorum.
Hissettiren bir şiirdi. selam ve sevgilerimle...
Kar tanesi’sin bende, @N.ALTIN
1.4.2010 15:14:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:02:08
Çok çok güzel ve etkiliydi.
Her zaman takdir ettiğim kalem,bir kere daha kutluyorum.
Selam ve sevgilerimi bıraktım...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 01:00:08
Çok akıcı,etkileyici ve hoştu.
Tebrik ediyorum, selam ve sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:42:01
Mutluluklar tükenmez derler, tükenir.
Umutlar tükenir,
Umutsuzluklar tükenir,
Ama sen tükenme…
************
Harika bir bağlayış, tebrik ediyorum,selamlarımla...
Sen tükenme, @emre vehbi alkan
25.3.2010 14:15:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Nisan 2010 Cumartesi 00:40:45
Çok çok güzelmiş, gerçekten nasıl kaçırmışım şaşırdım.
Okuması ve dinlemesi ayrı ayrı zevkti.
Emek verenleri kutluyorum,selamlarla...
Saklambaç, @emre vehbi alkan
26.2.2010 09:30:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Nisan 2010 Cuma 20:35:43
Hiç bir kuralın geçerli olmadığı aşk...
Çok güzel ifade etmişsin gerçekleri.
Sesli dinlemesi de çok etkiliydi.
Çok beğendim,emek verenleri kutlarım.
Sevgilerimle canım.
Aşk alabora, @Tülay Aslan
2.4.2010 00:02:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Nisan 2010 Cuma 14:07:42
Bu keşkeler, asla yapmadıklarım ve yapmayacaklarım oluyor ki sizin duruşunuza da bu yakışır.
Bunca insanlar içinde hata yapanlar, yanlış anlayanlar, iletişim eksikliğinden doğan anlaşılmazlıklar, özellikle de önyargılar mutlaka olacaktır. Eğer hakkı...

Gel de kızma!, @Oflu
1.4.2010 12:09:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 03:22:36
Çok çok etkileyici bir çalışmaydı. Zevkle dinledim ve okudum.
Artık üstüne başka şiir bakmadan çıkayım, oldukça geç saatlere denk geldi ama zevk alıp çıkmak güzeldi.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 03:16:50
Padişah ve diğer iki yol. Bu yollardan doğru olanından yürümeyi nasip etsin Allah. El tutan bulunur mutlak.
Bu sözü tekrar şiirselleşmiş şekilde görmek harikaydı.
Selam ve saygılarla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.705
Şiir Okunma
1.001.700
Yazı Okunma
104.917
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL