Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 17:28:57
O vakit tüm yetimler umuda râm olurdu
O vakit ki zamana büyük ikrâm olurdu
O vakit tüm nefesler buram buram olurdu
Seslere bin ma’kesle ’’O’’ geldi deselerdi

****
Çok çok etkileyiciydi usta kalem.Tebrik ve takdirl...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 17:26:46
Hâlâ, masallar sürtüp, niyetler tekerleyip;
Hâlâ “Darısı…” deyip, gönlümü eğliyorum…
Hâlâ iyi niyetle; ömrümü tekerleyip!
Hâlâ, aynı minvâlde, zamanı eğliyorum…
****
Galiba hep aynıyız, dünya yalan, var biraz da se...

Eyvallâh…, @Salih Erdem
22.3.2010 11:12:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 17:09:30
Çok güzeldi, insanın içine hoşluk katan bir şiir,sözlerin tersine.
Tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 15:51:01
ÇOk etkileyiciydi,içtendi.
Hüzün verdi, kutlarım emeklerini.
Selamlarımla...
Dünya nın, @ çetin kabak
25.3.2010 13:37:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 15:47:10
Allah'ta senin yüzünden tebessüm eksik etmesin.
Çok güzeldi, hoş zaman geçirtti.
Aslında anlayana ne anlamlar var da...
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 15:06:43
Güfte sözü gibi çok güzel bir eser, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Olurmusun, @ahmet sivri
22.3.2010 09:22:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 15:36:24
Hayal kırıklığı olabilir zaman zaman.
Bazen kendimizde de hata aramalıyız.
Çok güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Nedendir, @Asker Omur
21.3.2010 14:48:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 13:58:56
Avuç içi kadar bir sevgi yeter O tepeyi kuş uçuşu aşmaya.
Değişir birden dünyanın tüm gerçekleri peşi sıra.
Ilık bir fırtına ele geçirdi kızıl ruhumu,
Uzun zamandır bu gün ilk defa baktım aynaya.
Hoş geldiniz yeni çizgiler, yaşananların izleri.
...

Son tepe, @Esinti
16.2.2010 19:21:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 13:40:46
Sen çağlar arasında kaybolmuş zaman gezgini,
Tek suçun çetrefilli bir zamanda doğmak idi?
İnsanlar seni şimdi nasıl anlasınlar…
Muhalefet bildiler her şeye yarın asacaklar .

Çağlar sonrada olsa seni anlayanlar bulunur.
Beni anlayan bir k...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 13:33:20
Böyle dostlar baş üstünde yeri var.
Hepimize nasip etsin Allah, her şeyden önemli insanın dost diyebileceğim kişilerin etrafında olması.
Tebriklerimle,selamlar...
Dost ararım, @cemil
24.3.2010 13:25:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:36:51
Kutlarım,oldukça uzun süren bir seri oldu.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:35:30
Geç mi kaldım şiire.
Duyarlı yürek karşısında saygıyla eğilirim,güzel gönlüne sağlık.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Çanakkale geçilmez, @GÜLDESTE
19.3.2010 01:40:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:32:53
Öncelikle o devirde yaşayanlardan dinlemek gerekiyor elbette hissettiklerini ve yaşadıklarını.
Zamanımızda ise bu farklılıklar,keskin ayrımlar kalmadı.
Belkide bir dönem böyle bir oyunlar planlanıp uygulanıyordu.
Çünkü kimle konuşsam,ülkemizi sevd...

Altmış sekizliler, @kempol
5.3.2010 03:53:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:25:57
Susarak haykırıyorum...
Çok güzeldi,tebriklerimle...
Selamlarla...
Susuyorum..., @Sevgi Salman
20.3.2010 02:51:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:20:48
Çok güzeldi, tebrik ediyorum usta kalemi,
saygılarla...
Kişneme, @hyazici58
23.3.2010 23:28:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:19:18
Oldukça güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:11:48
Güzel bir denk gelme gerçekten.
Tebrik ediyorum konu yaptığın için.
Her gününüz şiirler güzelliğinde geçsin,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mart 2010 Çarşamba 00:09:42
Emeklerinizi kutlarım,çok güzeldi...
Selamlar,saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 23:56:31
Zengin hazinenizden bir çalışma daha.
Tebrik ediyorum usta kalemi.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 23:54:34
Çok ders verici, önemli mesajlar içeren,hayatın anlamını anlatan bir çalışmaydı.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Ben değilim ağlayan, @serpilce
21.3.2010 19:52:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.671
Şiir Okunma
1.001.651
Yazı Okunma
104.908
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL