Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 19:23:16
Zevkle okudum, tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Çarpışma, @lacivertiğnedenlik
30.3.2010 11:52:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 19:14:23
Değerli şair ve müzisyen hocamızı kutlarım.
Görsel öğrleri de özenle şeçiyorsunuz maşallah.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 18:45:03
İçimiz açıldı,gönlümüz şenlendi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
İlkbahar, @ozan zeki
17.3.2010 14:08:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 18:10:43
Şarkı sözü gibi, musiki barındıran şiirinizi kutlarım,selamlarla...
Vur beni beni., @SELAMİ ERDEMİR.
12.3.2010 00:03:22
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:43:51
Tebrik ederim,çok güzeldi.
Son bağlayış daha da güzeldi.
Selam ve saygılarla...
Gilik ağacı, @Mahmut Ali
27.3.2010 11:21:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:42:05
Şiirlerinizi silmişsiniz. Yorum yapanlar size saygıyla yorum yapmışlar halbuki.
ce eeee yaptınız demek ki...
Karmaşa, @durdu can
24.3.2010 01:20:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:19:52
Sevginin kıymetini bilenlerle karşılaşmayı nasip etsin gelecek günlşer size.
Selamlarımla...
Bilmedin, @Asker Omur
28.3.2010 14:48:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:12:57
Bir özlem türküsü gibiydi, tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Yoksun gelmedin, @AYSE 09
28.3.2010 22:38:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:10:10
Tebrik ediyorum değerli şair dostu.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 17:08:02
Anne yüreği derinden vurdu bizi.
Hangimiz okuyupta etkilenmeyiz ki...
Canımızdan öteler,canlar...
Tebrik ediyorum bu yüreği ve kalemi.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:59:57
Yüreğinizin sesi güzel bir şiir olarak dökülmüş.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
...sezgiler..., @AZAP
30.3.2010 08:17:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:57:51
İntikam, gurur ve onur arasında çok ince çizgiler var.
Samimi bir sevgide gururdan vazgeçmek onurlu bir davranış olabilir.
Amaç intikam almak olduğunda ise devreye artık şer girmiştir.
Hayatımız hep gel-gitlerle devam ediyor, muhasebesini iyi yapa...

*** gurur ***, @Elif Masal
27.3.2010 19:12:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:52:35
Bir önceki şiiriniz, ''Dedimki... '' adlı şiirinizi okuyup dönmüştüm.
Açıkçası bu şiiriniz oldukça fark atıyor, hem görsel olarak hem yazım ve ifade tarzı olarak oldukça farklı ve güzeldi.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:46:46
Şehitlerimizin ruhlarına bir kere daha rahmet okuyalım.
Onlar bizleri unutmadığı gibi, bizlerde onları unutmayacağız.
Tebrik ederim böylesi güzellik için.Selamlarla...
Çanakkale, @cinitas
18.3.2010 23:52:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:38:44
Karşılık görememek zor,bunu ancak yaşayanlar bilir.
Güzel bir duygu paylaşımıydı,tebriklerimle...
Keşke, @ediz-bey
30.3.2010 10:36:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:29:54
Ölümde bir şiir,yaşamakta, sonuca layıkıyla varabilmeyi nasip etsin Allah.
Ölenlere rahmet,kalanlara sabırlar dilerim.Selamlarla...
Vuslat, @A.serkan
23.2.2010 11:37:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:25:30
Sitedeki problemden dolayı yorumum ulaşmadı,yeniden döndüm.
Çok etkilendiğimi ve güzel bulduğumu söylemiştim.
Tebriklerimle,selamlar...
Sevdiğim..., @romanci28
27.3.2010 23:47:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 16:15:25
Selam canım, bir çok dost sayfalarında sesini dinledim ama sayfana bakmayı ihmal etmişim gerçekten.
Çok beğendiğim bir yorum tarzın var. Sesin gırtlaktan çok doğal çıkıyor.
Gıyabında çok tebrik etmişimdir,bir kezde sayfandan tebrik edeyim.
Yürekte...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 15:13:02
Güzel bir iç dökümüydü,tebrik ederim.
Selamlarımla...
İnadına susarken sen, @fatul
28.3.2010 00:19:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 15:06:31
Çok çok hoş etki bırakan bir şiirdi.
Tebrik ediyorum, çok güzeldi.
Selamlarımla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.699
Şiir Okunma
1.001.689
Yazı Okunma
104.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL