Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 23:53:00
Güzel ve etkili buldum, mümkün oldukça takip etmeye çalışacağım,
tebriklerimle,selamlar...
Gölge adresleri, @Türkü
23.3.2010 14:40:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 23:47:15
Çok güzeldi,mistik havayı seviyorum şiirde.
Şiir ve yorum olarak çok güzel bir çalışma,emek verenleri kutlarım,sevgilerle...
((yaşlar içinde)), @emine erdem
22.3.2010 23:10:58
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 23:20:14
Çok güzeldi, etkileyici, duygu dolu.
Bize özgü.
Ustaya tebriklerimle,saygılar...
Bülbül., @türkmendağlı
23.3.2010 20:44:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:27:03
Duyarlı yürek karşısında saygı ile duruyorum.
Anlamlı mesajlarla dolu şiiri de kutlarım,selam ve sevgilerle...
...rezil soysuzluk..., @AZAP
23.3.2010 15:12:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:23:38
Kalemi ustalıkla konuşturan bir şairsiniz.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Gurbet geceleri..., @batu_41
23.3.2010 15:24:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:19:46
Biliyorsun bellidir
Yürekte öyle derin, bende ki senin yerin
Sözler anlatamazmış, gözün anlattığını
***
Tek yalan söylemeyi beceremeyen organımız gözler.
Duygularımız gözlerde yaşıyor adeta.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:17:26
Aynı duyguları paylaşmak ve şu an yüreğimin bir kere daha acıdığını görmek.
Yattıkları yerde rahat olsunlar,Allah rahmet eylesin, hayır dualarımızı yollamamız gerek.
Sevgilerimle...
Nurlar yağsın, @Çeşminaz.
22.3.2010 22:43:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:14:54
Tarifle bitiremezsek bile, yaşamakla anlayabildiğimizdir aşk.
Oldukça güzeldi,tebriklerimle...
*** aşk'a dair ***, @Elif Masal
23.3.2010 12:44:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:12:14
Dünya ve ruhlarımız bahar coşkusunu tatsın, güzel günler dilerim.
Çok güzeldi,tebriklerimle...
Bahar coşkusu, @Rizeli Mahir
23.3.2010 11:39:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:05:47
Allah hayırlı gelip gitmeler nasip etsin.
Gerçi buradaki dostlarada tümden bir dua yollarsınız eminim ama,bu aralar çok rahatsızım, bir dua dilerim unutmazsanız eğer.
Alalh kabul etsin,sevgilerimle...
Kabe'ye doğru, @MMehlika Sultan
22.3.2010 13:41:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:02:12
Yazım yanlışları ve tümü büyük harf olmasa, kalitesi çok artacak şiirin.
İçerik oldukça güzeldi,tebrikler...
Bir türkü sesi, @ahmet arif
17.3.2010 20:50:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 22:01:06
Çok güzeldi,emek verenleri kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 21:44:00
Sevilene güzel gönderme,mutlaka bilmiştir zaten.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 21:38:24
Çok etkileyiciydi, tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 21:37:00
Çok güzeldi, usta kaleme tebriklerimle...
Selamlar...
N e y l e y i m, @Mahir Başpınar
20.3.2010 17:04:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 21:20:28
Bir ses yankılanır ufuktan
Kızılını yüzüme çarparcasına
Ve kanarcasına
Tıkadıkça kulaklarımı
Ta derinden vururcasına…
O çoğaldıkça içimde
Azalanlarım artar kavrulurcasına
*****
Çok çok güzeldi,etkileyiciydi.
Tebriklerimle,selam ve sev...

Bir ses, @Şükran AY
22.3.2010 01:44:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 21:17:54
Çok etkileyiciydi.
Hepimizden bir parça var içinde,tekrar bize yansıtılmış.
Tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 20:17:43
Tebrik ederim, başarılar dilerim.
..aynalar.., @me'esra
23.3.2010 19:54:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 20:07:44
Sevgi için değer...Çok hoş etkisi var şiirin,tebriklerimle...
** sevmek **, @savran
26.10.2009 18:17:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mart 2010 Salı 20:04:16
Yazılış,anlam,bıraktığı etki ile çok güzel bir çalışmaydı.
Tebriklerimle,selamlar...
Beni affet, @HATAYLI
22.3.2010 20:52:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.637
Şiir Okunma
1.001.600
Yazı Okunma
104.901
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL