Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 17:27:56
Önce hece mi diye bir bakındım görsel olarak o imajı verince.
Gerçekten kasvet tam anlamıyla yansımış şiire.
Güzel günlere dönüşmesi dileğimle,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 16:01:05
Ruhu şad olsun, bugün okuduğum en güzel en anlamlı şiirlerden.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Reis, @varol
25.3.2010 14:36:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 15:35:02
Çok güzeldi, duygular çok güzel aktarılmış.
Tebrik ediyorum.
Selam ve sevgimle...
Yeniden mutluluk, @Tülay Aslan
24.3.2010 01:44:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 15:32:53
Rahmetle anıyoruz, ruhu şad olsun.
Ektiği güzel tohumlar yeşersin,boy versin.
Tebrik ediyorum,selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 15:24:07
Yürekten kutlarım,daha önce gelmiştim ama sitede yorum yollarken bazen sorun çıkıyor.
Tekrar okumak ve dinlemek zevkti.
Emeklerinizi kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 15:17:56
Özgür bırakmayı denemek lazım.
Ünlü bir şairimizi dediği gibi,
sevdiyse zaten sizindir, gelecektir.
Dileğimiz sonsuz olması elbette ama aslında biliriz gerçekleri.
Yine de böyle düşleriz işte.
Tüm düşler gerçekleşsin dileklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:47:15
Ustaca bir şiir ve bu şiiri daha önce okudum.
Pasifleyip yeniden mi astınız acaba?
Beni bu şiir çarpmıştı ilk okuduğumda da.
Daha önce nerede okudum hatırlatır mısınız?
Çok çok güzeldi,tebriklerimle,saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:42:06
Çok güzeldi, tebrik ediyorum.
Etkileyici bir çalışmaydı.
Selam ve sevgilerle...
Tarihsiz takvim, @eMİNeYZAMAN
25.3.2010 14:50:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:37:38
Hissettiren,etkileyen bir şiirdi.
Emeklerine sağlık,tebrik ediyorum.
Sevgilerle...
Değişmedim ben hala, @hazan444
24.3.2010 23:40:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:35:57
Ruha en iyi ilaç doğa ile birlikte olmakmış.
Bunun imkanı yoksa,resimleri de iyi geliyormuş.
Ve şiirdeki güzellik, resimdeki manzara ruhumuza ilaç gibi.
Tebriklerimle,sevgiler...
Doğanın güzelliği, @AYSE 09
25.3.2010 09:05:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:34:23
Şahit olduğumuz hayattan kesitlerin bize ekrandan yansıtılıyor gibi tekrar yansıtılması çok güzeldi.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Pazarlar, @tacettin yıldırım
26.3.2010 09:49:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:32:42
Tebriklerimle, unutulmadığımızı görmenin sevinci bize yetti bile.
Çok selam ve sevgiler...
Gönül feneri, @GÜLAY BİRKL
10.2.2010 20:44:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:07:32
Yüreğinize huzur gelsin. Mutluluklar dilerim.
Çevrenize,ailenize göz atın, sizi bekleyen küçük ayrıntılar ve mutluluklar var.
Sevgilerle...
Bıktım artık, @RUMUZ4300
23.3.2010 08:53:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 14:05:26
Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm,acınızı paylaşıyorum.
Ama ateş düştüğü yeri yakar.
Ölüm genç yaşlı dinlemiyor, kalanlara,dostlara sabırlar dilerim.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 13:43:14
Hayat hep gülsün size dilerim.
Çok etkileyici bir şiirdi.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Hey ben, @Çeşminaz.
26.3.2010 00:03:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 13:33:40
Öncelikle doğum gününüzü kutlarım.
Olgunlaşmak demek daha doğru bence.
Kendinizi tazelemeye ve mutluluklara vesile olsun,sevgilerle...
Bugün yaşlandım ben!!, @N.ALTIN
25.3.2010 08:53:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 13:28:22
Dozunda bir kıskançlık sevgiden gelir.
Güvensizliğe dayanırsa iş kötüye gider.
Aşırı kıskançlıklarda cinayete kadar götürür.
Habil Kabil'den beri bu böyle.
Harika bir konuydu, okumamışım daha önce.
Tebriklerimle....
Mor mizah, @belkiz
13.3.2010 10:23:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 13:25:27
Gerçek medeniyeti çok güzel ifade etmişsiniz.
Malesef günümüzde değerler alt üst oldu.
Biraz bunları korumaya çalışanlara da devamlı dil uzatılıyor.
Tebrik ediyorum duyarlılığını,sevgilerimle...
Medeniyet, @belkiz
24.3.2010 09:29:34
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Mart 2010 Cuma 04:19:31
Çok güzeldi değerli dost, ses dosyasını yolladım, ama alamazsan msn çevrim olunca da yollarım,
etkili bir çalışmaydı,tebriklerimle...
Sevgiler...
Sabahçı kahvesi, @NURTEN CAN
25.3.2010 23:54:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Mart 2010 Perşembe 22:06:56
Candan tebrikler, her iki dost kalemi de kutlarım.
Çok güzeldi,sevgilerimle...
Günahsız umut, @Emine usta
24.3.2010 11:24:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.698
Şiir Okunma
1.001.689
Yazı Okunma
104.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL