Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 14:46:31
Çok hoş nağmesi var şiirin.Şarkı sözü tadında.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 14:43:30
Hocam, buraya yazmak uygun düşer mi düşmez mi bilmiyorum ama, içimdekini yazmadan duramayacağım.
O gün köylüler bile sesin geldiği yeri tarif ederken, koskoca ordu neden başka dağlara yöneltildi diye sormadan edemiyorum.
Günümüzde ortaya çıkan bir ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 14:14:14
Kasvet yansıtan,gerçekçi, etkileyici bir şiir.
Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:58:23
Keşke ölmeden önce anlaşılabilse bir çok şey.
Neden anlaşılmadığına cevap sanki ben yazmış gibi hissettim kendimi.
(Derinlerde nefret ve kibir) derken.
Daha doğrusu yazmaya çalıştım.
Tebriklerim çokça.
Çok severim derinlikli şiirleri.
Selam ve...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:49:12
Şimdi bir şey söyleyeceğim ama bana güleceksin belki de...
Sana klip ekleme tarifi yaparken, son şiirime kendim slaytı ekleyemedim.
Daha önce oluyordu, sitenin sunucu değişikliğinden midir bilmem.
Uğraşacağım bakalım.
Tebriklerim gönülden, sevgil...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:45:33
Bunlar hesabedilmez, aşka ayak direrken,
Ölümlerin en zoru, gelir insan gülerken !
***
Hiç umulmadık bir anda değil mi?
Düşününce ürküten ama en yalın gerçek.
Kutlarım değerli kalemi,saygılarla...
Aşka ayak direrken, @hyazici58
30.3.2010 10:47:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:38:34
Geçmiş olsun dileklerimle...
Tam sitenin aktarımına da rastladı demek gelişiniz.
Görüşmek güzeldi yeniden.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:28:00
Sevgi sözcükleri arasında hayata ve ahrete dair anlamlı mesajlar yerleşmiş.
Kutlarım,selamlarımla...
Sevdalara doy, @karadereli
30.3.2010 09:00:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:18:30
Tebrik ediyorum,oldukça güzel bir çalışmaydı,selamlarla...
Dil-ârâ /3, @dursun tiftik
24.3.2010 00:39:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:17:08
Çok çok güzel ve etkili bir şiirdi.
Yorumda şiire çok yakışmış, emek verenleri kutlarım.
Selam ve sevgilerle...
Ertelenmiş düşlerde, @hasret
25.3.2010 00:09:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:06:01
Sevgi saçmak dururken nifak ekmek niye ki
Yürüyorken masumca acı çekmek niye ki
***
Son şiirimdeki temayla örtüşmüş, sevindim görünce.
Tebriklerim yürekten,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:03:15
Rüyalara bile şükreder insan, yeterki sevilen görülsün.
Kim veya ne olursa olsun...
Tebriklerimle...
Bir rüyaymış oysa, @arkadiy
25.3.2010 00:44:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 13:01:29
Çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Baharın gelişiyle gönüllerde şenlensin dilerim.
Selam ve sevgilerle...
Yeniden merhaba de..., @hazan444
30.3.2010 10:58:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 12:59:05
Çok güzel bir sevda şiiriydi.
Özlem,sitem,sevgi,çekilen sancılar...
Hepsi vardı,tebriklerimle,selamlar...
Gülüm, @FİKRET SAĞ
30.3.2010 11:20:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 12:57:18
bal rengi gözlerin, içimdeki yürek sancılarında kayboldu.
bakışların; mızraktı, sualsizdi dinmeyen fırtınalarda...
***
Bu giriş bile yetiyor şiire. Tebrik ederim, çok güzeldi,etkileyici bir şiirdi.
Sevgilerle...


Safran, @N.ALTIN
26.3.2010 23:23:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Mart 2010 Pazartesi 04:32:53
Daha önce okuduğumda da çok çarpmıştı bu eseriniz beni.
Usta kaleme yakışır güzellikte, takdir ve tebriklerimi bırakıyorum.
Okuması ve dinlemesi büyük keyifti, kutlarım emek verenleri.
Selamlarımla...
Kapıyı çalana, @Oflu
28.3.2010 13:00:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:42:23
Gerçek âleme kavuşan babalarımıza gelsin bu şiir.
Mekanları cennet olsun.
Tebriklerimle...
Ben oraya gelemem, @Cemil KURT
27.3.2010 03:58:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:39:42
Dinle! bak ne deniyor ;Kulağına küpe yap
Kalpler Allah’ın Evi ister yık , istersen tap.
**
Burası özellikle çarptı beni. Bildik bir söz gibi gelmesine rağmen şiirin sonunda vurucu etkiyi yapmış,tebriklerimle...
Allah'ın evi, @nene hatun
27.3.2010 09:28:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:34:35
Çok güzeldi, mesajlarda oldukça anlamlıydı.
Tebrik ve takdirlerimle...
Akıl ve aşk, @Mustafa Yaralı
27.3.2010 00:00:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Mart 2010 Pazar 00:32:57
Aynı duyguları paylaşmak, tek bir ruh gibi olabilmek, aynı anda karşılıklı kişilerin birbirini düşünmesi.
Bunun adı sevda ve dediğiniz gibi böylesi güzel.
Tebriklerimle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.710
Şiir Okunma
1.001.709
Yazı Okunma
104.918
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL