Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 03:03:50
Duygu aktarımı harikaydı. Tam anlamıyla hissettirdi,yaşattı şiir.
Üstelik tüm kuralları yerli yerinde ve zorlama kafiyeler yok.
Sanki bir anda dökülüvermiş gibi.
Çok güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 02:39:10
Baharla birlikte gönlünüzde şenlensin.
Çok güzeldi, tebriklerimle...
Güneşi bekliyorum, @necirvan-1
30.3.2010 09:37:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 02:26:59
Neden diye sorduğumuzda, cevaba götüren yola da girmiş oluruz.
Tebriklerimle...Selam ve sevgiler...
Sobe, @KNİSK
28.3.2010 07:31:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 02:19:00
Harikaydı, sahnede hep gülen yüzler olsun.
Anılar hatırlandıkça gülümsetsin,içimizi acıtmasın.
Acıtan bölümleri için Allah sabırlar versin.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
İnce saz, @GÜLDESTE
1.4.2010 00:04:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Nisan 2010 Perşembe 02:08:43
Öz nefsin menzilinden kurşuna hedef olan

***
Anlam büyük,derin.Şiir amacına ulaşmış.
Kutlarım,sevgilerimle...
Kurşun, @Şükran AY
31.3.2010 11:50:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2010 Çarşamba 14:37:55
Hissettiren bir şiir ve yorumdu.
Tebrik ediyorum emek verenleri.
Selam ve sevgilerle...
Sayende güzelim, @RUMUZ4300
31.3.2010 11:27:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2010 Çarşamba 14:36:22
Çok güzeldi, sevgiliye güzel hitaplar,sorgulamalar.
Emeklerinize sağlık,selamlarla...
...kezban..., @AZAP
31.3.2010 08:19:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2010 Çarşamba 14:02:25
Yürekten kutlarım, emek verenlerin emeklerine sağlık.
Selam ve saygılarla...
Canrüba, @ümit zeki soyuduru
31.3.2010 07:21:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Mart 2010 Çarşamba 00:33:51
Tebrik ve takdirlerimle,saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 23:58:38
Nefs mücadelesi her zaman güçtür.
Çok anlamlı,derinlikli bir şiirdi.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 23:56:46
Biraz öncede Yunus Emre'den şiir okumuştum, radyoya yollamak için.
O tadı veriyor şiirleriniz.

Tebriklerimle...
Anı, @faruk tabak
30.3.2010 14:34:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 23:43:10
Akıcı ve zevkle okunan bir şiirdi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 22:14:43
Allah yattığı yeri cennet eylesin.
Duyarlı yüreği kutlarım,selam ve saygılarla...
Keş dağı, @Ahmet Yetim
28.3.2010 00:33:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 21:33:37
Tüm annelerimize ,anne adaylarımıza ve biz annelere gelsin bu şiir.
Derin bir iç çektirdi.
Tebriklerimle,selamlar...
Anne, @sükut-ve-çığlık
28.3.2010 00:13:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 20:58:34
Sazın tellerine dokunmuş sözler.
Çok güzel bir etkisi vardı,tebriklerimle...
Vur sazın teline, @kaderimol
18.3.2010 15:54:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 20:42:36
İnsan sevdiğini yere göğe sığdıramaz elbette.
Sizde melek yapıp kanatlandırmışsınız.
Güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarımla...
O bir melekti, @monoroza73
27.3.2010 16:41:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 20:34:55
Aşktan da öte...Esaret...
''Aşk, gönüllü kölelik'' sözünü çok kullanırım, yakışıyor da.
Tebrik ederim,selamlarımla...
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 20:18:20
Bu anlamda şair olabilmek önce ''ol''maktan geçiyor.
Bu ham ruhlarımızla bir iki karalama yapabiliyorsak ne mutlu.
Çok anlamlıydı,kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 19:48:57
Aç’’ki sözün bağrını, dönsün sular kuyuna,
Rahmetini veren el ,ihya sebil suyunu,
Kainat güzeli her dem, benzer gül huyuna,
Alemler uğrar, her an Hakkın merhametine...
**
Anlamlı ve güzeldi değerli kalem.Tebriklerimle...
Doğmaz oldu ezelim, @halidun
26.3.2010 07:17:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Mart 2010 Salı 19:33:57
yok mudur?
çaresizliğin çaresi hayat günlüklerinde
oltalar hep acemi balıklara takılır misinada
sevdayı hep kodaman mı yaşar köşkünde
paranın kiri temizlemez masum elleri
kalp gözünün tik taklarıdır aşkı onikiden vuran
bitmez devinimlerdir miml...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.702
Şiir Okunma
1.001.700
Yazı Okunma
104.917
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL