(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞBUĞUM ÇIKMAZ AKLIMDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞBUĞUM ÇIKMAZ AKLIMDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara günün arifesi, Başbuğum çıkmaz aklımdan, Yok acının tarifesi, Başbuğum çıkmaz aklımdan,
Büyük Fikir adamı, Türk Dünyasının başbuğu, Rahmetli Başbuğumuzu Rahmetle anıyoruz.Duğalarımız hep kendisi ila olacaktır. Üstadım; Sizinde Yüreğinize sağlık.Ne kadarda güzel anlatmışsınız.Sizi Kutluyorum.Teprikler.
Kocakurtsoylum, kadim dostum Başbuğa Allah rahmet etsin tüm islam büyükleri ölen gazileri,şehitleri ile birlikte... Onlar tarihe sığmazken bu mısralara nasıul sığdıralım.Efsanelei ile var oldular, yaşadılar ve sonsuza dek de yaşayıp var olacaklar. Kutlarım sostum güzel ve duygusal bir şiirini paylaştım.Kutlarım başarılar.Ömrün uzun kalemin var olsun.Sevgilerimle.
Başbuğ ülküdaşlarımın aklından çıkmadığı gibi gönüllerde yaşar. Hoş eserinizi beğenerek okudum. Davası davamızdır,izindeyiz. Saygı ve selamlarım çokça üstadıma.
Elbet oda bir faniydi, Tüm sevenleri kaniydi, Sevgice öyle ganiydi, Başbuğum çıkmaz aklımdan.
** Mekanları cennet olsun, hizmeti geçmiş, ideal için emek vermiş herkesin ayrı bir yeri var. Saygı duyulmalı herkese, vefa borcunuzu yerine getiriyorsunuz,takdir ediyorum yüreğinizi. Saygılarla..
Milletine hadim oldu, Sevdiğine kadim oldu, Düşmanları nadim oldu, Başbuğum çıkmaz aklımdan.
Ulul emire uyandı, Çok çilelere dayandı, Hepisi hakka ayandı, Başbuğum çıkmaz aklımdan. ÇOK DEĞERLİ USTAM,SEVGİLİ ÜSTADIM NE OLUR BENİ YANLIŞ ANLAMA..SENİ TENZİH EDEREK DİYORUM Kİ; BİZİM MİLLET OLARAK ZAAFLARIMIZDAN SANKİ..NEDENSE SAĞLIĞIN DA DEĞERİNİ KAVRAYAMADIKLARIMIZI SONRADA ÇOK ,AMA ÇOK ARARIZ..VEDE AĞITLAR YAKARIZ..OYSA ÖNYARGIYI BIRAKARAK ,ÜLKE ADINA YAPILAN DOĞTU YADA YANLIŞLARI ALT ALTA YADA YAN YANA TOPLASAK,DAHA FARKLI DÜŞÜNECEK VE OLAYLARA FARKLI BAKACAĞIZ..AMA NEDENSE ÖYLE YAPMAKTAN BAŞKALARI ADINA HEP KORKARIZ...YİĞİTLİĞİ YAZDIKLARIYLA TESCİLLENEN YİĞİT YÜREKTEN KATIKSIZ ,SAMİMİ DUYGULARDI BİLİYORUM..YÜREĞİ VEDE KALEMİ DOSTÇA SELAMLIYORUM..
Oğuzsoylum ruhen hasta, Tüm oğuz soylular yasta, Bir göz attım eşe dosta, Başbuğum çıkmaz aklımdan....GÖNLÜN VEFAN VAR OLSUN...BAŞBUĞLAR BİTMEZ...SEVGİLERİMLE...GÜNEŞ DOĞACAKTIR...
Aciz kaldı lisan-ı dil, Mahzun kaldı aral,idil, Ömür boyu oldu adil, Başbuğum çıkmaz aklımdan.
Oğuzsoylum ruhen hasta, Tüm oğuz soylular yasta, Bir göz attım eşe dosta, Başbuğum çıkmaz aklımdan. . Agzına, yüreğine sağlık. Başbuğlar dünyaya her zaman gelmez, her insandan başbuğ olmaz. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Sever idim canı candan, Aynı soydan aynı kandan, Aynı urug aynı boydan, Başbuğum çıkmaz aklımdan. ... Başbuğ için yazılanların her kelimesi benim için çok özeldir.. Şimdilerde o olsaydı, bu gün hainler bu vatanda cirit atabilirmiydi dersiniz Allah onun Mekanını cennet eylesin,, Yüreğiniz dert görmesin sayın (kocakurtsoylum) saygılarımla Erdal YILMAZ
Çıkması mümkün mü aziz dost! O' bir başkaydı bu âlemde.. Kaderde, her derde ve her yerde birliğimiz, dirliğimizdi.. Hem başbuğumuz, hem mihmanımız, hem de eniştemizdi.. "Şu gazeteyi kapat!" diyerek surat asışını dahi bize tebessüme tevil ettirecek bir hüküm adamıydı.. O'nun o tok ve gür sesini ve milli nefesini ne çok özledim.. Ruhu şaddır, kabri rahattır inşallah.. Nur içinde yatsın inşallah..
Başbuğum çıkmaz aklımdan,
Yok acının tarifesi,
Başbuğum çıkmaz aklımdan,
Büyük Fikir adamı, Türk Dünyasının başbuğu, Rahmetli Başbuğumuzu Rahmetle anıyoruz.Duğalarımız hep kendisi ila olacaktır.
Üstadım; Sizinde Yüreğinize sağlık.Ne kadarda güzel anlatmışsınız.Sizi Kutluyorum.Teprikler.