Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:32:01
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla.
Âşık şiir yazınca, @cemil
3.2.2009 09:29:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:28:27
Çiçeklerle hoş geçin,
Balı incitme gönül.
Bir küçük meyve için
Dalı incitme gönül.

Konuşmak bize mahsus,
Olsa da bir güzel süs,
‘Ya hayır de, yahut sus.’
Dili incitme gönül.

Sevmekten geri kalma,
Yapan ol, yıkan olma,
Sevene diken olma,...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:27:26
Yüreğin var olsun dost yürek.Kutladım selamla..
==o adam-2==, @zekibekar
3.2.2009 08:41:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:26:21
Değeri küçüktür ama kıymeti fazla
Olmazsa eğlenemezsin bil ki sazla
Küçük bir kürdan problemi çözer
Yoksa gecen geçer keder ve nazla

Harikasım gardaş.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:24:51
Ay kıskansın seni

Gözlerim gibi.

Göklere çıkıpta gülümse biraz

Görsün güzelliğini yıldızlar

Ama hep gündüz bak göklere

Görünme gecelere sakın

Yaşasın göklerde acılarım

Yüreğim gibi....

Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım selamla.
Rastlantı, @Toynak
3.2.2009 08:13:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:23:01
Gel dediğim yere gelen
Diğer adı gönül çelen
Dostelini bir can bilen
Küllerde biriz seninle
Yüreğinize sağlık.Kutladım selamla..
Gölgeler, @Dosteli_
3.2.2009 11:29:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:22:02
/İstiyorsan
Sevdiğin bir şeyi
Vazgeçeceksin
Sevdiğin başka bir şeyden.../
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:16:05
Yüreğine sağlık:kutladı selamla..
Anneme, @ulkuduysak
3.2.2009 12:32:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:15:05
Dalga dalga aksın gözlerde yaşlar
Muhbir yüreklere çatılsın kaşlar
Haktan emir gelince eğilsin başlar
Secdesi olmayan yüzler utansın
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Yüzler utansın, @FEVZİ ÜLKER
3.2.2009 12:30:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:10:53
Yaralı sen doğru söyle,
Ne oldu ki bize böyle,
Sarhoş gibi bakma öyle,
Her gün gönül yıkar olduk.

Yüreğine sağlık gönül dostu.Kutladım selamlarımla..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 17:44:54
Umudunu kesme sakın,
Siz beni bana bırakın,
Ümit’im yolculuk yakın,
Göçme sakın başka dalda
Yüreğine sağlık
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 17:41:11
Yolcuyum sevda yolunda
Yanımda gideni bilemiyorum
Arasam leylayı gece çöllerde
Yıldızlar yolumu göremiyorum

Yüreğine sağlık kutladım selamla.
Bir garip yolcuyum, @AYSE 09
1.2.2009 13:09:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 17:30:27
Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla.
Gel anne, @ulkuduysak
1.2.2009 13:02:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 17:18:50
Aç gönlünü ne olur ömür boşa gitmesin,
Bu sevda Vuslatî’yi hep perişan etmesin,
Biz de Allah kuluyuz şarkımız hiç bitmesin,
Sen ağlama bebeğim her derdin çaresi var.
yüreğine sağlık dost şair.selamlarımla.
Sen ağlama bebeğim, @vuslatî
1.2.2009 14:51:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 17:15:56
Sabah topun üstünde, donmuş halde gördüler,
Çocuğu ağlıyordu, varıp onu sardılar,
Hey Makberi Vatan’a, böyle gönül verdiler,
Kim öldü derse yalan, gül’dü Şerife bacı

Baştan sona mükemmel gardaş.Selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 12:15:00
Bu gün el salladım bir otobüse
Sana selam yolladım
Aldın mı ?
Sarıp sevdamı içine
Kırık dökük
Boynu bükük…

Bu gün el salladım bir otobüse
Bir şiir emanet ettim
Aldın mı ?
Koyup yüreğimi içine
Mısra mısra
Hece hece
Yüreğin var olsun.Okuy...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 12:12:29
Gardaş Yüreğine sağlık.Allah analı babalı büyütsün."Bir yanın ALP,Bir yanın EREN olur"inşallah.
Ela aşkıma ..., @direniş
1.2.2009 02:06:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 12:07:59
Yaram şirpençedir olmaz merhemi
Lokman Hekim gelse dinmez elemi
Şikâyetim senden dindir çilemi
Gönül kırılınca yeşermez sevgi

Yürekten kutladım dost şair.Selamlarımı koydum sayfana.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 12:04:56
ŞENER’im eksildim artıldım deyip
Ağır geldim ağır tartıldım deyip
Çok şükür öldüde kurtuldum deyip
Görse sevinir mi salımı benim

Yüreğine sağlık.Ne güzel şiir böyle Ahmet bey.Selamlar sunup gözlerinden öptüm..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 12:02:30
dağlar varmış aramızda bana ne,
gelmek istersin dee; gelmezsen olmaz,

sevdan düştü, bu biçare gönlüme


Yüreğine sağlık dost şair."gidersen olur daa; gülmezsen olmaz"çok beğendim bu dizeyi.
Olmaz.. olmazz, @aysegül atakli
1.2.2009 07:41:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.541
Şiir Okunma
2.375.527
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL