Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:47:35
Ahlak namus ve şeref, Müslüman’ın özüdür.
Bunlar benim değil ki, Peygamberin sözüdür.
Bugün bunlar eksiktir, ondan sıkıntılar çok.
Dört halife nerede, Hazreti Ömer’de yok

Türkmendağlı ne çokmuş, dertlerin hiç bitmiyor.
Sen durmadan yaz dostum,...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:41:53
Dosteliyim bilmem başka eylerim güzele koşu
Bir çoğu şaşırmış yolu bilmiyor çirkini hoşu
Sağı solundan habersiz belirsiz dolusu boşu
Ben o dilden hiç anlamam caydıkların senin olsun

ANladığı dilden konuşmak lazım insanın.Kutladım güzel şiiriniz...

Çirkin ve güzel, @Dosteli_
8.2.2009 18:02:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:39:22
Adnan der ki işte benim adım ondan gelir bana
Teşekkür ederim bu ismi bana verdiği için amcama

Adın kutlu olsun.Kutladım şiirinizi.
Allah rahmet eyleye şehitleri başta Rahmetli Menderes olmak üzere.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:37:18
Yanlışların içinde doğrular yapayalnız.
Gölgesi düşmüş ufkun, aydınlıklar faydasız.
Bir umudun ucundan yakalarsak büyük şans,
Yoksa kör kuyulardan kurtulmamız imkânsız
Yüreğine sağlık dost şair.Selamla.
İmkânsız, @ulkuduysak
8.2.2009 18:40:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:33:39
Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla.
Yağmura eşlik, @sonbahar53
7.2.2009 00:30:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 22:46:48
Dermansın her türlü kanayan derde.
Dünya malı göze çekmedi perde.
Selo yum ararım habibim nerde.
Göremedik seni güzel RESULUM.

Yüreğine sağlık.Selamla kutladım.
Resulüm.., @şairselo
7.2.2009 00:00:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 22:07:37
Sayın sivri kutladım bu harika şiirinizi selamlarımla.
Neyleyim, @ihsan sivri
7.2.2009 00:09:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:34:40
Duyar isen bir gün, aşkta pişmanlık
Üzülme sakın bende,vardır insanlık
Gönlümün kapısı,kapalıysa da
Şifresi ismindir,olmaz unutkanlık!..


Gökteki ayda var,ararsan kusu
İnatlığı bırak,arada bir sor
Sensizlik yapamam,anladım zordur
İki bin do...

Gelirsen, @ms-solmaz
7.2.2009 11:45:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:21:19
Yüreğine sağlık:kutladım dst şair.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:16:19
Anıları gömmüşken kalbime,
Dizgin vurmuşken gönlüme,
Nereden çıktın karşıma?
Küf tutmuşken yüreğime

Gönülden süzlenleri kutladım gönülden selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:12:19
Öğretmenim…
Bazen bir dağ köyünde,
Bazen bir şehirde.
Nerede olursam olayım,
Başak başak savrulurum,
Yurdumun her köşesine.
Bütün kurşunları doldursalar da gövdeme,
İnanın!
İnanın dokunamazlar fikirlerime…

Yüreğin var lsun Hocam.Sizler gib...

Öğretmenim, @ulkuduysak
7.2.2009 13:05:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Şubat 2009 Cumartesi 16:08:34
Yüreğin var olsun Harikasın kardeş.Kutladım bu güzel serini ve elif-ba nı
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 21:21:02
Yüreğine sağlık.Güzel kardeşim selmalarımla kutladım.
Tatil günü, @RAHİKA/KARS.36
4.2.2009 01:10:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:49:36
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Günaha beş var, @siyahımsı
2.2.2009 21:53:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:47:42
Yüreğine sağlık dost.Latife olmazs ne olur ki.Kutladım yürekten
İşkillendim, @ASLAN BEYGİRCİ
6.2.2009 15:20:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:45:31
DÖNDÜM KIBLEYE, ELLERİM SEMADA,
DULARIM SANADIR YA RAB! YALNIZ SANA..
İSYAN DEĞİL BU, YAKARIŞTIR SADECE,
HİÇ DEĞİLSE ÖMRÜMÜN SON DEMİNDE,
KARA KIŞLAR BİTİP YAZ OLSUN..
Amin diyor ve kutluyorum sizi ve şiirinizi selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:43:57
Yüreğine sağlık.Selamlaa kutladım.
Zamanın sonuna kadar, @Dosteli_
6.2.2009 15:07:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:42:10
Semadan yeryüzüne, inerse muştu varlık,
Tek boyutlu vasfıyla, görünse bana varlık,
Yağmurdaki damlayı, sürerse ruha varlık,
Beraberinde artık, kaçırsın bu diyardan

Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutladım
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:41:08
Yüreğine sağlık hac kardeş.Kutladım selamla.
Yarab, @AYSE 09
6.2.2009 17:45:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:39:19
Yazsam da geçecek, yazmasam da gün,
Derlenen kelime, gönlüme düğün,
Gönülden örüldük, ilmeğim; dürüm,
Canlar toplantısı; her şiir düğün.

Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla.
Dürüm, @kadiryeter
6.2.2009 18:22:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.370
Şiir Okunma
2.374.499
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL