Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:59:54
Yüreğine sağlık sevgili şiir dostu."vatan bölünmez,şehitler ölmez"selam ve sevgiler sundum.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:58:17
Hasan diyor-okuttunuz
İlmik ilmik-dokuttunuz
Karanfilsin-kokuttunuz

Benim canım-öğretmenim

Yürekten kutladım selamla.Sevgili dost Hasan bey
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:57:14
Gönüldeki tespihin, habbe habbe bağında,
Şafak öncesi şafak, doğum vakti çağında,
Kutsi bir sedanın, ulaştığı dağında,
Kalp gözüyle muştuyu, anlayıp kavramalı

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
394-kutsi seda, @Şahin Hanelçi
1.2.2009 10:53:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:55:53
Adalet kayboldu gören bulan yok
Doğruyu bedava verdim alan yok
Haklıyım da davulumu çalan yok
Gel de buna kafa yor yalan dünya

Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım bu güzel şiirini."Doğru diyen dokuz köyden kovulur"unutma.
Dünya ile hasbihal, @varsagi
1.2.2009 11:15:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:53:45
Sevenle yatılır toprakta taşta
İster bahar olsun isterse kışta
Ahmet’in arzusu kalmasın düşte
Düş ruhumu tatmin etmiyor gülüm.

Yürekten kutladım selamla.
Gülüm, @ahmet ekici
1.2.2009 11:42:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:51:07

Türkün aklı kimsede yok
Kanaatkardır karnı tok
Yeterki aklına bu işi sok
Bizde çıkarız uzaya
Elbette Adnan bey.Ulu önder demedi mi"İstiklal göklerdedi diye"Selamlarımla kutladım.Yüreğine sağlık.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Şubat 2009 Pazar 11:38:01
Yüreğine sağlık şiir dostu dost.Selamlarımla
Sorgulamalarım, @hattab
30.1.2009 22:52:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Ocak 2009 Cumartesi 13:34:22
Glip te geçer mi kriz,
Kim inanır buna keriz,
Nurlu yola devam deriz.
Seni beni vursa bile.

Buda benden olsun Aladdin gardaş.Selamlar kutladım bu güzel şiirinizi.
Kriz beni vurdu, @alaettin usta
31.1.2009 11:14:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Ocak 2009 Cumartesi 12:03:54
Kalbimiz Yaralı kanarsa eğer,
İçimiz sönmeden yanarsa eğer,
Dost düşman baş tacım, ararsa eğer,
Gönül sarayının tahtındayız biz

Yürekten kutladım selamlarımla
Arif öze bakar, @Mustafa Yaralı
31.1.2009 11:41:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Ocak 2009 Cumartesi 11:03:37
Yüreğinize sağlık dost şair.sayfama uğramış olmanız beni sevindirdi.Bozok diyarının yiğit evladı kutladım selamlarımla.
Ağlamak istiyorum, @Ahmet Sargın
27.1.2009 11:50:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:38:51
Cemilim bülbüller durmuş ağıta
Hâlleri yazmışlar sesten kâğıt’a
Har’ındayım, sür! dağıta dağıta
Bir kere de beni yak diye bekler

YÜREĞİNE SAĞLIK.SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLADIM.
Gül’ün ağıdı, @cemil
28.1.2009 10:14:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:37:05
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.SELAMLARRIMLA KUTLADIM.
Kara geceler, @ilhamialbayrak
28.1.2009 16:10:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:31:10
Reddedilmişliğin acısını,
Tutkusunun bir parçasından,
Çıkarmış olmanın...
Tadında.

YÜREKTEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:26:33
Vefasız kalplerde yoruldu sevgim
Çağıran sesini duyamazdım ki!
Güz bahçelerinde soldu hevesim
Ben seni bir yere koyamazdım ki!

Kazara bahçemde açmış gül desem
Baharsız kalbime bir ödül desem
Bunca yıldan sonra sana gel desem
Yüreğim çöl olmu...

Siteminle.., @amca33
27.1.2009 14:09:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:17:48
Gözlerime bakinca
Seni nasil sevdigimi............

ELBETTE ANLAR.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:16:58
Halkın egemenliği-o sever temsilciyi
Görevi yapar ise-ülkem kalkınır iyi
Sahip çıkın birlikte-hürriyeti kaybetme
Söyleyen Hasan Sancak-kötü yollara gitme

Ümidini kaybetme-Atatürk gibi kükre
Hainler saldırırsa-sırtını vurun yere

GÖNÜLDEN KUT...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:15:47
Suyu da çıkmıyor kurumuş meyveler
Nerde o eski ağlamalar ve gülmeler
Yangın yemiş yürek ve tüm emekler
Emekleri boşa çıkan ben yıkık haneyim…

YÜREĞİNE-GÖNLÜNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA
Haneyim, @cebirin defteri
26.1.2009 04:53:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Ocak 2009 Çarşamba 17:14:14
Ahmet ustam Yatı Köşkü neylesin,
Dilin her dem Hakka şükür söylesin,
Seherlerde Hakkı zikir eylesin,
Ruh Bedene Beden Kabre rehine
YÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL DOST.KUTLADIM GÜZEL ŞİİRİNİZİ
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Ocak 2009 Salı 16:43:28
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Ayrı dünyalar, @gül peri
27.1.2009 16:20:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Ocak 2009 Salı 16:18:41
Yasakları yazmışlar, tehtidkar puntolarla,
Boyamışlar aşkları, ölümcül sarılarla,
Sanmasınlar çıldırdık, anlaşılır şiirler.
Kış ayı rüzgarında, düşünen insanlarla.

YÜREĞİNİZE SAĞLIK ŞAHİN BEY.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.479
Şiir Okunma
2.375.131
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL