Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 20:04:53
Mutsuz sonla bitsede aşk güzeldir.Hayata anlam kazandırır bence.Selamlarımla kutladım efendim
Aşkın tarifi, @düşüm
5.2.2009 19:47:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 20:01:43
Efsana olmuşum anlatılmaktan
ŞENER aşk elinde inletilmekten
Unutmak zor imiş unutulmaktan
Gözümde o yarin hayali kaldı

Kutladım bu enfis şiirini.Beğeniyle okudum.selam ve sevgiler bıraktım sayfanıza.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 20:00:26
İyilikle anılıyorsan
Sende her an
Lazım olur unutma
Darda kaldığın an

Kim ne derse desin
İyilik yap sen herkese
Senin adın iyilik olsun
Muhtaç olan her sese

Yüreğin var olsun dost.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:59:20
Yüreğine sağlık Ahmet abi.Selamlarımla kutladım bu güzel şiirinide
Üşüyorum, @ahmet ekici
5.2.2009 17:40:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:57:59
Yürekten kutladım selamla.
Kuzgun karam, @şiirinprensi
5.2.2009 17:27:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:57:03
Yağmur ol,damlaların yüzüme değsin
Tanrıdan sonra,tek sevdiğim sensin
Kırılmışsa dünyadan yaşam hevesin
Melek ol,göklere uç yavaş yavaş.

Yüreğine sağlık dost şair ve hemşehrim.Kutladım selamla bu güzel şiirinizi.
Yavaş yavaş, @kutbo
5.2.2009 17:59:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:55:28
yarın
ayrılma vakti olacak bu şehirden
düşündüğüm düşlediklerimde yeşeren
bir sevda bir ölüş olacak bakışların
sen mavi şehir gibi solmayacaksın
sana en çok sevdiğin altı harfi
söyleyemeden gideceğim
sen onu bileceksin
beni unutma
kış kuşum ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:54:33
Yüreğine sağlık.Canı gönülden kutladım bu nefis şiirinizi.Selam ve sevgiler sundum.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:38:09
Yüreğine sağlık gardaş.duygullanarak okudum.Öğretmensiniz herhalde..Bende öğretmenim halen çalışmaktayım.Bu yıl ayrılmayı düşünüyorum ama dayanmak zor öyle bir hayata ömrümüz olursa.Kutladım selam ve sevgilerimle
Çocuklarım, @ahmet umut
5.2.2009 18:24:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:35:04
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Güzel, @pervanem
5.2.2009 18:25:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:33:55
Ruhu ayık tutar kalbi hoplatır
Sevgi soyutur etkisi somut
Enerji verir nefsi joplatır
Arşı aladan alıyor komut.
Yüreğine sağlık dost şair.Selamla.
Sev bil, @exani
5.2.2009 18:47:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 19:29:09
Yüreğine sağlık.Keyifle okudum ve kutlarım.
Yalancı kumrular, @Albayraklım
5.2.2009 19:16:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:17:14
Karayel senle yaşar
Sevgin yürekten taşar
Hasretin dağlar aşar
Sen beni etme merak

YÜREĞİNE SAĞLIK KARAYEL.GELDİĞİN BELLİ OLUYOR.SELAMLARIMI BIRAKTIM SAYFANA.
Merak, @Bekir Karayel
5.2.2009 12:21:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:14:46
Hep susmalımıyiz, biçilen rölmü
Küfrün izleri var, sarstı derinden
Ortada zulüm var, durdurun kanı
Dünyaya ayandır, doymaz seyrinden.

YÜREĞİNE SAĞLIK.SELAMLARIMLA.
Omurga, @ilhamialbayrak
5.2.2009 12:03:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:13:28
Uzak nere
Yakın nere
Şimdi nereye kaçsam
Bana en yakın; ‘ben.’
Bana en uzak; gene ‘ben.’

Kendimdeyim….
KUTLADIM SELAMLA.
Uzak/yakın, @sefa yılmaz
5.2.2009 14:29:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:11:13
Sen ki,daha iyi bilirsin kızım!
Sen benim sırrım,tende ince sızım...
Yaşamda ben,ruhta ayrılmaksızın,
Sendeyim,ya vuran zalim el kızım?

Seni bir zalim el,gömdü ya kızım!
Sen bunun zaten,manen farkındasın...
Bence ona,şefaatte yararsın,
Dileğ...

Kızım, @Müfide Decdeli
5.2.2009 15:07:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:09:07
Çanakkale conk bayırı
Kocatepe kızıl kan içinde
Bastırmış gece
Ay çıkmış hilalce
Yıldızlar bakmışlar
Parlayan kan gölüne
Hüzün sarmış gök yüzünü
Yıldızlar yasta
Ayın aksi düşmüş
Kızıl kan üstüne
Bir yıldız kaymış
Olmuş ay yıldız...

Bayrağım, @AYSE 09
5.2.2009 10:51:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:06:01
Bir sevgi istiyorum
Nil yeşiline çalsın rengi
Biraz huzur biraz umut
Olmasın âlemde dengi
Sarsın beni yakut yakut

Yüreğine sağlık selamlarımla KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 17:02:51
Gül Efendim, inan tarifsiz sevdim
Kıt mirin olayım, kapına geldim
Cehennem ateşi, olsa da yerim
Seni sevdim, sevdim diyeceğim

Yüreğin dert görmesin gönül dost.Kutladım selamlarımla..
Gül efendim, @FEVZİ ÜLKER
5.2.2009 12:10:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 16:59:20
Benim için hayaldin, hayalden öte düş-tün.
Kor oldun birdenbire, şimdi gözümden düştün.
……………………...Şimdi gözümden düştün
Yüreğine sağlık.Kutlarım gönülden süzülenlerinizi HERİ.Selam ve sevgilerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.435
Şiir Okunma
2.375.003
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL