Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 16:54:27
Ben bir kardelenim sen
Benim Kar´´im.....
Seninle hayat bulur
Seninle büyürüm seninle ciceklenirim
En güzeli benim ciceklerin seninleyim
Senin varligini hissettigim sürece
Ben dört mevsim acarim
Herseyi senin ugruna göze alirim
Ben sevdimmi b...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 21:32:32
yangın gönlüme düşer-baygın bakışlarda
sorguların ne ki;
yargılamadam hükmünü vermişsin nasılsa

Yüreğine sağlık dost.Hüküm verildikten sonra yargılama.
Sorgulamalarım ııı, @hattab
4.2.2009 20:07:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:26:53
BİLECENİ koydun zorda
Zaman geçmez artık burda
Şu kalbimi kızgın korda
Yaktım gülüm sen gidince

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLAR SUNDUM.
“ sen gidince ”, @OZANMERDAN
4.2.2009 19:18:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:26:03
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:24:28
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA
::::ben ötesi sen::::, @KURT-AY
4.2.2009 18:45:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:22:51
Mayıs bahardır baharda aşk başkadır
Eylül hazandır genelde hep ağlatır
Mevsimler aynı hep aynı aylar
Benden ne köy olur ne kasaba...

.....................................Nedendir bilmem
.....................................Alışmışım bir şeyler...

Nedendir bilmem, @*GÜLÜŞ-55*
4.2.2009 16:14:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:21:19
Kıssalarda hisse gizli olurdu
Sözler kısa fakat özlü olurdu
ŞENER’ im yazılı sözlü olurdu
Bir kelime bin sözlüğe değerdi
YÜREKTEN KUTLADIM SEVGİLİ AHMET.SELAMLARIMLA.
Değerdi, @şenerkahramansoylu
4.2.2009 16:44:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:19:39
Sen Türk’ün özgürlüğe susamış son ahtı sın
Esaret zincirini kıran ap ak bahtısın
Yüreklerin sevdası, sevdaların tahtısın
Al yıldızlı bayrağım,şehitlerin kanısın
Bu milletin onuru,şeref namus şanısın
YÜREĞİNE SAĞLIK SAYIN BÜLBÜL,KUTLADIM SELAMLA
Bayrağım, @Bayram Ali Bülbül
4.2.2009 14:40:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:17:44
Yaşıyor gibiyim, mezarda yatan,
Bu dünya uğruna, sevgimi satan,
Gidersem sevdiğim, yoldaşım kefen.
Ölürsem sebebi, sensin sevgilim…

YÜREKTEN KUTLARIM SAYIN SİVRİ.TAM BİR TÜRKÜ TADIMDA.ALLAH İLHAMINI BOL ETSİN.SELAMLA
Sebebi sensin, @ihsan sivri
4.2.2009 14:18:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:16:12
Çirkin de olsak,
Beraberken hayat güzel...
Ne fark eder?
eLBETTE NE FARK EDER.KUTLADIM SELAMLA
Ne fark eder, @ulkuduysak
4.2.2009 14:17:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:12:50
Bana derya bana deniz
Sevda söyler tutuk dilsiz
Yıllar geçer senli sensiz
Yine durur suçlu gözlerin
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:10:15
YÜREĞİE SAĞLIK,GÖNÜLDEN KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 19:08:47
Ben sana muhtacım, sana aşığım
Yok, elimde senden başka ışığım
Kırmadan Ahmet’in gönül beşiğin
Sallamasın bil diyorlar, giderim.

Yüreğine sağlık gardaşım.Selamlarımla kutladım
Giderim, @ahmet ekici
4.2.2009 19:05:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Şubat 2009 Çarşamba 18:58:57
Günümüz geçer çile ile
Eve gidemem ki file ile
İş yapıyorlar bak hile ile
Allahım sen yardım et

aLLAH BİZDEN DÜŞKÜNLERE YARDIM ETSİN.sELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 21:04:48
Yüreğine sağlık güzel dost.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 21:01:09
Yüreğine sağlık dost .Muhabbetlerimi sunar,gözlerinden öperek kutladım güzel şiiriniz.
Gülüm, @şenerkahramansoylu
3.2.2009 17:35:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:45:03
yüreğine saglık dost.Kutladım selamla.
Akşam.., @Recep Gülşenii
3.2.2009 12:53:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:42:23
Kaytancı vazgeçmez ölse de senden,
İnsan hiç geçer mi sevdiği candan.
Her yer karanlıktır, her yer de zindan,
Sen üzülme canan, gerisi kolay

Yüreğie sağlık KAYTANCI.Kutladım selamla.
Gerisi kolay, @KAYTANCI
3.2.2009 11:21:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:35:06

Bir gün eser ise, inkâr rüzgârı
Akıldan dağılır, yüreğimize
Vicdanı karartır, bahar rüzgârı.
Sinsice sarılır, yüreğimize.

Türküler ağıtı, dağlara verir.
Yanarak toplanır, yüreğimize.
Kanatır gülleri, yaslara verir.
Her biri saplanır yüreğ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Şubat 2009 Salı 14:33:04
Halil boş ver, zamana bırak,
Sözlerin kısa manası ırak,
Hayaller dursun almasın merak,
Gerçeğe kendini bağlamış gibi

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.366
Şiir Okunma
2.374.479
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL