Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 19:38:01
Yürüyen sözlük,ayaklı kütüphane
İlham derya deniz o bir şiirhane
Allah onu eksik etmesin bizlerden
Her yazdığı şiir bir birinden şahane

Asla sevmiyor haksızlık ve şiddeti
Hep yazacak dolmadıkca müddeti
Hoşgörülü herkese yakın ve ağcan
Ağbile...

Hiddeti, @Adnan ŞAHİN
6.2.2009 19:08:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 18:04:13
Nefsin çöllerinde serap, gördüğüm
Benlik bir kozaymış cana ördüğüm
Çözdükçe çözüldü, binler kördüğüm
Ben artık ben değil,sendim efendim
Yüreğin var olsun dost şaitr.Yürekten kutladım bu güzel eserini.İlhamınız bol,sağlığınız yeride ve güücükler e...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 18:00:39
kendi meydanında savaşı kaybetti mutluluk
benim silahım kırık,ancak bayrağım asık
gülüşümü infaza sürükledin,sensin sanık
soluğum kıvranık,lakin gökyüzüm hep açık
beni yaradandır bana en büyük tanık

Yüreğine sağlık dot şair.En önemli tanık yar...

Kendime direnişim, @fatihalbayrak
13.1.2009 16:38:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 17:59:13
Yüreğine sağlık gönüldaş.Selamlarımla kutladım bu güzel şiirini.
> gel, @kaderimol
6.2.2009 15:54:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:21:19
Anamcan sultan anam
Her derdime candan yanan
Ak saçlı bahtı karam
Rahmet sana HERDEM anam

Mis koku vardı sende
Oğul -kız şendi bizim evde
Yüzüm gülerdi sen gülende
Rahmet sana HERDEM anam.

Güzelliğini övmekle bitmez
Sevdanın ataşına hârı...

Herdem anam, @balam
30.1.2009 16:08:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:16:59
Yürekten kutladım gönül dostum.Selamlar bıraktım sayfana.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:11:35
Cevherde taş çakılda
Farklı biri birinden
Gönülde var akılda
Farklı biri birinden

Hüccetin mi var elinde
Kudreti gizli dilinde
Arif de var âlim de
Farklı biri birinden

Çatma kaşın gülümse
Aradığın ilimse
Ölmeden evvel ölümse ...

Farklı, @Reisahmet
6.2.2009 10:04:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:10:07
Akrebin kıskacında, tüm bakışlar mor ışık,
Kilitlenmiş kapılar, sözde onlar barışık…
Çivisi çıkmış dünya, artık tümden karışık,
……….Bu hayatta dürüstlük, gözlerde ab-ı şormuş,
……….Kalmadı güven namus, insan olmak pek zormuş!

Acı dolu dünyada,...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:05:25
Başımı döndüren dünya güzeli
Adına yakmıştım sevda gazeli
Dilin lal olmuştu yıllar evveli
Şu gönlümü vurdun hatırlar mısın?

Gül dikilen yolun tali kısmından
Baygın bakışınla, vurdun ruhumdan
Gözyaşı dökmüştüm inan ardından
Şu gönlümü vurdu...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:04:13
Hani gençtim saçlarım ak..
Aynalar yalanmı diyor ?
Anne şu halime bir bak !
Aynalar yalanmı diyor ?

Yok imiş lezzeti tadı :
Yeni anladım hayatı ;
Her şey donuk her şey katı ..
Aynalar yalanmı diyor ?

Dönmezmi yıllar geriye ?
Niye anne ni...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:02:09
Yüreğine sağlık Adnan bey.Güzel anlatmışsınız Durdu ŞAHİN beyi.Sağ ol var ol.Acaba akrabalık ilişkiniz var mı?
Durdu şahin, @Adnan ŞAHİN
6.2.2009 13:25:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 15:00:05
Yüreğine sağlık dost.Haz alarak okudum bu güzel şiiriniz.selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 14:56:40
Kovarım gitmiyor gel derim kaçar
AHMET sevdasıyla bu demi içer
Eğer kalacaksam sevdasız naçar
Bırakın cezamsa gönüldür sevda

Yüreğine sağlık kutladım Ahmet bey gardaş.Selam ve sevgilerimle.
Sevda, @hoşkelam
6.2.2009 14:26:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 14:52:28
Elindeki ak güller, düşüvermiş önüne
Bir yarını düşünmüş, birde bakmış dününe
Yüreğine sağlık Zeki Can sevgi ve selmlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 14:48:08
Sevgim olmaz günlük
Ebedi ömürlük
Binbir çile ne ki
sevdamıza gül döktük
Uğrunda ölmeyi
adaklık bayram gördük
çileli sevda nazarlığına
yağlı kurşun döktürdük
Çünkü sevdamız emretti
uğruna azap gördük

Kutladım bu güzel şiiriniz yürekten ve...

Sevda azabı, @ms-solmaz
3.2.2009 20:58:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 12:46:37
Yok sen...
Terk etmezsin beni!
Öyle ,kolay kolay!
Napsam?
Ne edeceğimi...
Bilmezlere kardım?
Düşünmeli,bunun çaresini!

Yağmur,beni ıslatmalı!
Sen kuytuda dur...
Artık hiç kıyamam sana!
Benim için ıslanma,üşüme!
Tahammülüm dahi kalmadı,gö...

Dostum, @Müfide Decdeli
6.2.2009 12:43:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 12:43:13
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Şubat 2009 Cuma 12:41:09
Gönlüne sağlık.Kutladım bu vefalı şairi ve şiiri.Selam ve sevgiler bıraktım sayfanıza
Affet, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
6.2.2009 01:06:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 20:11:20
Unutulursan zamanda.
Büründüğün sessizlikle,
atarsın kendini sokaklara.

Esen rüzgar değil.
Yokluğu titretir.

Değişime tabi her şey,
yaşlanmayan acılardan başka.

Yaşayanda kalır,
bedeni dışarı vuran,
akşam sancıları...

Konu...

(((** sarıl **))), @neserselman
5.2.2009 14:27:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Şubat 2009 Perşembe 20:06:25
Görünce siman çiğdem, çimendir gözün
Güneş tepemde yakar yurdunda cemre
Kırık kaleme vuku sevdadır özün
Şehzade’ye düşense dördüncü cemre

Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım bu güzel eserinizi.Arka fonun azizliğine uğramış bu güzel şiir.
Dördüncü cemre, @ozansehzade
5.2.2009 19:51:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.376
Şiir Okunma
2.374.540
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL