Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Ocak 2009 Salı 16:15:55
Temeli Osmanlı, Tapu varisi
Müslüman mekânı, çiğner yüzsüzler
Sultan Abdülhamit, koydu teşhisi
Rahmetle anarız, cennet mekânı

YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ.HARİKA BİR ESER OKUDUM KALEMİNİZDEN
Temeli osmanlı, @ilhamialbayrak
27.1.2009 13:35:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Ocak 2009 Salı 16:13:14
Mahir yükseklerde fazla dolaştın
Çıkacağın yere zaten ulaştın
Bu sevda işine neden bulaştın
Ecel peşi sıra götürdü beni
YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Seher rüzgarı, @Mahir Başpınar
27.1.2009 14:06:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Ocak 2009 Salı 16:11:34
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.DOĞRUDUR AMA AKŞAMLARDA GÜZELDİR.SELAMLARIMLA.
Sabah, @muhitdin
27.1.2009 16:02:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 21:18:28
Bir sabah bekliyorum ;
Çınarca gümrah olsun,
Bir sabah bekliyorum, bir sabah;
Yardımcım Allah olsun!..

yüreğine sağlık üstad.Selamlarımla kutladım.
Bir sabah..., @YazganBestami
26.1.2009 18:03:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 21:16:45
Dalgalar çırpınır deniz köpürür
ŞENER’ im bu hasret beni bitirir
Sevenlerin teknesini batırır
Hasretin gemisi batmıyor evlat
Hasret gemisi batmaz.Güzel söz dost şair.selamlarımla kutladım.Yüreğin var olsun.
Evlat, @şenerkahramansoylu
26.1.2009 20:33:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 21:09:26
Sevdalar kalmasın öksüz
Anlayana yeter bir çift söz
Sanma ki ardında kalır
Sadece ağlayan bir çift göz
yüreğine sağlık dost şair.Selam ve sevgiler sundum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 21:08:07
Dinle bak,elini çabuk tut e mi!
Ecelin eli kulağında belki?
Sana delice tutkun kış,sendeki...
Mevsim ise,hep yaz mevsimi

Kutladım yürekten selamlarımla.
Yaz/ı sevmek, @Müfide Decdeli
26.1.2009 17:26:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 20:30:00
Pervâne olmuşum ben, ateşler beni karmış
İnler durur şafaklar, güneşler teni sarmış
Canlandı senle gönlüm, umutlar canı kurmuş
Kalbim senindi cânım, ocak çatlasa solmam
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 20:12:20
Susmak düşer bizlere.
Yaradanın yazgısına sual etmek yakışmaz bize,
Elleri Yaradana açar, yine ondan isteriz herşeyimizi...
Değil mi

Kutladım Murat bey selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 15:39:32
Dört mevsim yanında hep bahar iken
“Gık”ım çıkmaz zulmün bin zulüm olsa .
Etrafım “Gül”se de yokluğun diken
Tutamaz yerini bin gülüm olsa .

Ne çaresiz derde düştüm bilinmez
Ağlanır bu hale dostum gülünmez
Kolay görünse de ; kalpten silinme...

Olsa, @şehriyar
26.1.2009 13:28:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 15:25:37
Gördüğünde dilin tutulmuyorsa
Canına can suyu katılmıyorsa
İçindeki zehir atılmıyorsa
Sen sendeki hale ‘’aşk’’ mı diyorsun
hHer dizesi mükemmel.Selam ve sevgilerimle kutladım bekar gardaşım.
Aşk mı diyorsun.?, @zekibekar
26.1.2009 10:50:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:39:05
Yaylayı boş bağı hazan bıraktı
Bir yangın yerinde duman bıraktı
Gitti de yuvayı viran bıraktı
Yavrum deyip uykusunu bölenler
YÜREĞİNE SAĞLIK HEMŞEHRİM.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
Yalan dünya., @varsagi
26.1.2009 10:12:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:34:29
YÜREĞİNE SAĞLIK.O OLMAZSA OLMAZIMIZDIR.SELAMLARIMLA.
Çay, @Adnan ŞAHİN
26.1.2009 10:03:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:32:31
KUTLADIM YÜRTEKTEN SELAMLARIMLA .
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:31:37
Doğrulmadan fikirler, iman denen haddede,
Temizlenmez bu kirler, zinhar hiçbir maddede.
Günbegün birikirler, şerler evde, caddede,
Olmadıkça insanlık, Efendisine kâni.
GÖNLDEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:31:19
Doğrulmadan fikirler, iman denen haddede,
Temizlenmez bu kirler, zinhar hiçbir maddede.
Günbegün birikirler, şerler evde, caddede,
Olmadıkça insanlık, Efendisine kâni.
GÖNLDEN KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:30:09
Adı:Sam
Soyadı:Yamyam
Yemeği:Can
İçeçeği:Kan
Gitsede Puşt,
Gelsede Obama
Dokunur babama,
Dokunur abana
Olsada isim islam,
İncil’den ayrılmaz aslan
Gitsede Puşt,
Gelsede Obama
Unutma gafil,
Amerikan saltanatı,
Bunlar bir Turuva atı
Kırk...

Obama, @ahmet umut
26.1.2009 11:45:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:23:14
Bülbül olda gönül bağım güllendir
Bir nokta koy bu sevdamı sonlardır
Ya da mansur gibi dara çekip sallandır
Ya da Alaettin’i güldür vefasız...
HARİKASIN GARDAŞ YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLADIM SELAMLARIMLA
Vefasız, @alaettin usta
26.1.2009 13:39:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:22:07
Gülünem
Dalındaki açmamış
gönca gülünem.
Açmak isterken
Pembe,kırmızı sarı sarı
Birtanem olmadınki bahar.
Bak İşte kış.
Dışarıda Karlar lapa lapa
Islak dallarda öldürdü gül’ü nem
YÜREĞİNE SAĞLIK BALAM.SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLADIM.
Gülünem, @balam
26.1.2009 12:54:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:17:51
Hazıra dayanmaz bitirir dağı.
Bulunca kaybeder solunu sağı.
Benimde islamdır gönlümün bağı.
Hayatta mutluluk değil ki para.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAM VE SEVGİLER BURAKTIM SAYFANIZA
Sahte para..., @şairselo
26.1.2009 00:00:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.356
Şiir Okunma
2.374.442
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL