Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 14:14:57
YÜREKTEN KUTLADIM TÜRKOĞLU TÜRK.MÜSADENLE ŞÖYLE DİYELİM.kİMİ SAĞLIĞINDA HAİN OLUR,ÖLDÜĞÜNDE KAHRAMAN,KİMİLERİDE SAĞLIĞINDA KAHRAMAN ,ÖLDÜĞÜNDE HAİN İLAN EDİLİR.AMA OLSUN.ALLAH VE TARİH YAZACAKTIR.SELAM VE SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA
Biliyorlar!, @Asilsoy
23.1.2009 16:04:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Ocak 2009 Pazartesi 12:47:45
Yüreğine sağlık dost şair.Affedici olmak ne güzel.Bu özür işini bir daha gözden geçirseniz diyorum.Şairler gönül adamıdır.SelamlarımlA
Muhatabına, @lazuşağı
25.1.2009 10:35:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:23:42
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:21:58


KİTAP

Boş zamanlarda okunur dinlendirir o bizi
Nerde olursan ol bulur hep yerimizi
Bir okumaya başladık mı buluruz keyfimizi
Kitaptır işte bu bırakmaz peşimizi!

Oturursun kanepeye alırsın eline çayını
Başlarsın okumaya dalarsın ona aş...

Kitap, @muhitdin
25.1.2009 17:22:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:19:44
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.
Unuttun beni, @Fikret TEZEL
25.1.2009 17:41:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:17:32
Kapıyın önünden her gün geçerim.
Bilirim peşimöden beni süzersin.
Görmedim cemalin merak ederim.
Şu perdeyi artık açıver gitsin.

Biraz cesasret ver zili çalayım.
Gül cemalin görüp murat alayım.
Eğer ister isen sende kalayım.
Son baharda gönl...

Bu merak bitsin, @İrfan KILIÇ
25.1.2009 16:24:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:16:32
Anlaşmalar yaptık, seçtik ortağı
Bir gün sırtlanırız, vururuz yola
Tedbir alsın beyler, fırsat eldeyken
Vatansız yaşanmaz, düşmanı belle

Etrafımız yangın, kalmadı komşu
Din kardeşim ölür boşuna yere
ABD sıralar, dizdi peykleri
İbadet ederiz,...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:15:29
Yeşil beyaz dünyamın, kızıllaşmış dağında,
Rüzgarına kapılıp, hayaliyle yaşarım.
Çiçeği kurutsan da, susturulmuş bağımda,
Sana getirir beni, gecemde yıldızlarım
YÜREĞİN VAR OLSUN.SELAM VE SEVGİLER SUNDUM SAYFANIZA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:13:56
haydutlar üniformalı
direnişçilerin mahpus damlarında
işgal dört yanım ve vatanım
suskunsam, susuyorsak eğer
sanmayın ki asaletimden, heybetimden
tükenmişliğim ortalıkta kepaze
hastayım... ölüm çalacak kapımı
namertler bitirilmedikçe
yurdum a...

Hastayım ..., @direniş
25.1.2009 17:51:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:12:13
Turhanimin dertdedir başı
Düşmanların gözü olsun şaşı
İster Acem, ister arap
Gel kardeşim gözlerini korkutalım
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR SELAMLARIMLA.
Gel kardeşim, @aşıkturhani
25.1.2009 18:28:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:11:15
HEMŞEHRİM,YÜREKTEN KULADIM.SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:09:37
Günler gelir günler geçer
Azrail vakti geleni seçer
Ağlamak boşadır gardaş
Ölüm şerbetini ölen içer
YÜREĞİNE SAĞLIK GÖNÜL DOSTU.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Ölüm şerbeti, @Adnan ŞAHİN
25.1.2009 19:47:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:07:12
Kardaş sılamıza bahar geldimi
Sümbüller açtımı bağlarımızda
Çobanlar sürüyü kıra saldımı
Keklik ötüyormu dağlarımızda

Torununa ninni söyler nineler
Bir nefeste geçti bunca seneler
Hasret ateşiyle yandı sineler
Ayrı düştük taze çağlarımızda
...

Sılaya selam, @varsagi
25.1.2009 13:38:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 20:04:25
Kısacası
Ak düşsede saçlarıma
Olsada kabir yakın
Akın akın gelen,
Zulümlerden, zalimlerden
Utanırım
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST KUTŞLADIM SELAMLA.
Utanırım, @ahmet umut
24.1.2009 22:28:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 19:58:26
Yüzümde eylül vakti mevsim
Söz dahi sükunettedir şimdi.
YÜREĞİNE SAĞLIK.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
Göç vakti, @Sinan YILMAZ54
25.1.2009 11:07:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 19:55:05
Senden sonra dünyam, karardı benim.
Hiç kimse yerini,dolduramaz senin.
Rabbimden isteğim,tek bir dileğim.
İnşallah orada,cennettir yerin.......
YÜREĞİNE SAĞLIK.İNŞALLAH YERİ İREMDİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM
Dinmeyen acı, @sonbahar53
24.1.2009 00:35:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 19:53:45
Sensizlik çeşmesinde, agudur içtiğim su,
Hayaller dünyasında, ben yok oldum doğrusu,
Bulunduğun dünyada her şey tuzak ve pusu,
Ümit’in dünden razı, asılmaya haçında.
YÜREKTEN KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA.
Sensizlik, @ümit zeki soyuduru
22.1.2009 00:08:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 19:50:05
Bir kuşun
Kanat çırpışı arasındaki
Zaman kadarmış
Yaşam...

Doğduk
Farkedemedik gerçeği
Ölümmüş son durak...
KUTLADIM KISA VE ANLAMLI ŞİİRİNİZİ.SELAMLARIMLA
S o n d u r a k, @Aysel Var
25.1.2009 00:28:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 13:43:40

Garibin limanı duvarsız mekân,
Tavanı gök kubbe yürek sızlatır…
Bütün iklimlerde mevsim aynıysa,
İnsana zulmeder, kâbus yaşatır…

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM
Kâbus!, @Eğitimci
25.1.2009 08:57:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Ocak 2009 Pazar 13:38:16
O çocuk ağlar da, tutan olmaz elinden,
Yalvarır Allah’a, dua düşmez dilinden,
Yüreğinde öç var, vatan için ölmek var,
Öldürmeden ölmek İstemez ecelinden.
KUTLADIM SELAMLA
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.564
Şiir Okunma
2.375.624
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL