Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Şubat 2009 Salı 15:32:16
Hırsızlığı ret et uyma düzene
Selam vermeyesin gıybet edene
Boyun bükersen bük Allah diyene
Gül Yüzlüye âşık şairler gördüm
Neler görmemişsin ki Fevzi gardaş.Gördüklerinide bize anlatmşsın.Yreğine -gönlüne sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Şubat 2009 Salı 15:30:10
Yüreğine sağlık üstad.Kuutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Şubat 2009 Salı 15:27:35
yarim niyedir bana olan kastın
verdiğin sözleri bir bir astın,
ellere söz olup bir seni açtım
dolmuyor çilem yarimin gamıyla

Yüreğine sağlık kutladım selamlarımla.
Yar çilem dolmuyor, @KURT-AY
10.2.2009 13:50:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 19:23:41
Yüreğine sağlık hoş bir şiirdi.Kutladım selamla.
Aşk' ı sitem, @Evren PARAN
31.1.2009 16:01:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 19:22:15
Ağacın yaprağın baharın kışın
Gördüğün rüyanın kurduğun düşün
Kafeste bülbülün daldaki kuşun
Tutup yuvasını bozmak geliyor

Yüreğine sağlık.Selam ve sevgilerimle kutladım.
Yazmak geliyor, @Kadir YILDIZ
9.2.2009 17:58:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 13:11:58
Hey hat kaldır başını dedim kendime kaç kez
Dünya malı dediğin bir kaç çaput bir kaç bez
Değişmez bu kaderin istediğin kadar yaz
Geçtim artık herşeyden yaşamayı boşladım

Yüreğine sağlık:Gönülden kutladım selamla.
Geç/tim herşeyden, @Yakuti
9.2.2009 00:05:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:45:01
Yüreğine sağlık dost.Selamla kutladım.
Postacı, @ÖZELÇİ
9.2.2009 09:00:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:24:15
Gül/sen hoş olur yüzümüz,
Bayrak der coşar gideriz,
Bil/sen her zaman özümüz,
Bayrak der, yaşar gideriz

Bir ses yükselir Hira’dan,
Dağ titrer gider aradan,
Bin yelken yürür karadan,
Bayrak der, aşar gideriz…

Cenk başlar gider başımız,
Sa...

Gideriz *)(*, @yunusi
9.2.2009 00:16:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:20:43
Gönüledn kutladım sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:17:08
Kutladım bu güzel eseri selamla.
* can suyu *, @Kibar HASAN
9.2.2009 00:05:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:15:49
Sevdiğimi gördüm yine düşümde;
Baktı bana, baktım ona neyleyim,
İsterdik kavuşmak, gerçek olan düğünde,
Yandım ona, yandı bana neyleyim,

KUtladım gönülden dost şair bu güzel şiirinizi.
N e y l e y i m, @Halil OĞULCAN
9.2.2009 00:07:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:13:46
Düşmanın oyunu bozulur muydu?
ŞENER im hudutlar çizilir miydi?
Hiç istiklal marşı yazılır mıydı?
O şehitler o gaziler olmasa

Evet yazılmazdı ŞENER.Rahmetli M.Akif"Allah birdaha istiklam marşı yazdırmasın bu millete"diyor.Yürekten kutladım bu gü...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:10:57
Sakın ağlamayın çünkü yakışmaz mert olan ere
Korkaklar ağlayarak ölür cesurlar gülerek biline
Son nefesimde şahadet şerbetini içince ben
Kahkahalarla gömün beni hemi ,gidin güle güle...
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım bu anlam dolu şiiriniz...

Gömün beni, @Adnan ŞAHİN
9.2.2009 08:45:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Şubat 2009 Pazartesi 10:09:17
İşte budur garip Bülbül
Ömür yanar olur bir kül
Mezarımda açar bir gül
Arda kalan dalım işte

Kutladım can dost.Selam ve sevgilerimle bu güzel şiiri
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 21:37:16
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.gÖNÜLDEN KUTLADIM BU GÜZEL ESERİ.mUHABBETLERİMLE
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:59:44
Hasan diyor -sevgi ile
Esenliğin-geldi dile
Çektirmezsin-bize çile

Ne iyisin-öğretmenim

Yüreğine sağlık sizde iyisiniz hocam.selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:56:41
Zülüfünü gamzene, sarıp ta tutma dedim.
Ellerini koynuna, koyup ta bakma dedim,
Gönlünü siyahlara, katıp ta yakma dedim,
Narınla od olurum, külhanın bana küskün

Kutladım bu güzeş şiirle sizi.Selam ve sevgiler sundum.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:54:53
Yaratılan sevilir yaradan hatırı
Unutma sakla sen bu satırı
İbretle yaratmış deveyi katırı
Ne mutlu fark eden hikmeti sırrı
Yüreğine sağlıkdost.Kutladım selamla
Sevginin ötesi, @exani
8.2.2009 19:18:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:53:39
Yüreğine sağlık.Kutladım bu güzel şiirinizi selamlarımla.(Oğuzsoylum)
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Şubat 2009 Pazar 19:50:11
ŞENER’ im bak türlü nimetler olur.
Elma erik armut gelir dut gelir.
Her kapıya bir gün cansız at gelir.
Günü gelen ona biner unutma.

Yüreğine sağlık Ahmett gardaş.Kutladım bu güzel serinizi.selamlar sundum
Unutma, @şenerkahramansoylu
8.2.2009 15:12:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.378
Şiir Okunma
2.374.540
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL