Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 19:30:04
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
Sana söz,ki, @kutbo
12.2.2009 18:08:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 17:46:43
Sensizlik cehennem azabı
Geleceksen gel hadi
Yoruldum artık
Gelsin dinlenme zamanı
Nerede kaldın nerede..?
Bekliyorum seni

ÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLARIMLA
Kader, @kader_48can
12.2.2009 10:15:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 17:37:41
YÜREĞİEN SAĞLIK KUTLADIM SELAMLA.
Zifir birikir, @Sinan YILMAZ54
12.2.2009 01:05:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 17:35:48
Tarihimiz doludur hep seninle
Cumhuriyeti kurduk birlikte
İstiklal marşını söylerken milletçe
Sen göklere yakışırsın BAYRAĞIM

YÜREĞİN VAR OLSUN ŞİİR DOSTU.BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLADIM SELAMLA
Bayrağım, @GÜLDESTE
11.2.2009 00:28:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 15:23:35
Bülbül’üm köyünde güllerle güler
Cehalet ağını güllerle deler
Mezar beşiğini güllerle beler
Mevtte eser kalmaz,hicrandan yastan
GÖNLÜNE SAĞLIK GARDAŞ.ÜZEL VE DUYGUYÜKLÜ BİR ŞİİR.sELAMLARIMLA KUTLADIM.
Gülistanım, @Bayram Ali Bülbül
12.2.2009 14:04:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:29:05
Akıyor bu gönül yoluna,ben seni sevdim...
Aşka aşık bir ben,onca yıllar aşksız neydim!
Sevgim duru suydu,oysa aşkı hapseyledim..
Neler ettiler bana ben kendime neyledim

gÖNÜLDEN KUTLADIMSELAMLA.
Yetkin, @Müfide Decdeli
12.2.2009 11:24:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:27:08
bİR DEVRİ ANLATMIŞSINIZ İBRAHİM BEY,HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ HARİKA BİR ANLATIMLA..SELAMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:23:53
yÜREĞİNE SAĞLIK HACI.kUTLADIM SELAMLA.
Canım anneme, @AYSE 09
12.2.2009 13:53:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:22:07
yÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA.
Gülemem ki, @a.yüksel şanlıer
12.2.2009 11:12:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:18:24
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.kUTLADIM SELAMLA.
411- gözyaşı, @Şahin Hanelçi
12.2.2009 10:55:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:12:36
Lokman Bal’ım ilkeliyim davamda
Hayır kelâm sözlerimde duamda
Doktorum sen ilâcım da devam da
Büyük üstat Abdurrahim Karakoç
Yüreğine sağlık.Abdurrahim KARAKOÇ yaşayan en büyük şair bence.Ama kıymeti bilnir mi?Bilenler bilir.Bizler A.Karakoç ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 14:07:21
Yüereğine sağlık nefis bir şiir okudum.Selam ve sevgilerimle.
Uyan artık uyan ..., @Babacan24
12.2.2009 00:01:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:34:30
İncitince bîvefa
Sevdanın yaprağını,
Çözdü gözyaşlarıyla
Aşıkların bağını.

Bu ayrılık goncanın
Dallarını kırıyor,
Baykuşa mekan olan
Gülistan hıçkırıyor.

Şimdi hasret çölünde
Gönüller pişman mıdır?
Bu sürgünün sebebi
Bülbül mü, düşman ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:31:22
Çalıp vurup-hiç aşırma
Yere döküp-sakın kırma
Hasan diyor -dikkat edin
Saatleri-yanlış kurma

Öğretmenler-yetiştirir
O elleri-birleştirir

Yüerğine sasğlık Hasan Hocam.Ama kimin umurunda.Kutladım gönülden
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:20:19
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Çöl çiçeğim, @Halil OĞULCAN
12.2.2009 10:00:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:18:48
Yüreğine sağlık dost yürek.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:16:05
Söz tükendi isimden geçildi
Yar’in gözleri içindi, her şeyden geçildi
Sevdam sağa sola serpildi
Sevenin acısını bu zamana kadar kim bildi...

Yüreğine sağlık dost.Gönülden kutladım bu güzel şiirinizi.Bazıları kelemimizi kırsada"Boş ver gönül All...

Kalem kırıldı..., @URKuTuCu
12.2.2009 09:50:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:13:45
Fevzi günün nerde geçer
Ölüm ile peşrev çeker
Gün olur dünyadan göçer
Ağlarsın eyvah diye diye

Yüreğine sağlık gönül dostu kutladım selamla
Anam diye, @FEVZİ ÜLKER
12.2.2009 12:20:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 13:05:52

Gelsen artık ey sevgili, ömür bitip gidiyor.
Gönlüm başkasını değil yalnız seni istiyor.
Geç kalma ey sevgili ömrümün son anları.
Gönül murat almak için yollarını gözlüyor

Gönülüne sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 12:44:50
Dostelisin hep söylersin yürekten
Henüz sorulmamış sorumuz vardır
Kötülüğü geçirirken elekten
Bin canı bir kılan,BİRİMİZ vardır

Yürekten kutaldım selamlarımla.
Elde var bir, @Dosteli_
12.2.2009 12:41:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.377
Şiir Okunma
2.374.540
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL