Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 20:44:40
Tez ayrıldım köyden sevenim dolu
Susmadı telefon işlerim çoktu
Ne gül ne karanfil elimde yoktu
Bu yüzden oturup ağladım anne

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Sevgili annem, @Toprağımsın
14.2.2009 15:27:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 20:43:06
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
.......seninledir, @exani
14.2.2009 18:25:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 16:28:16

Varsın aşkla, sevgiyle dönsün şu koca dünya

Sevip seviliyorsan anlam kazanır hayat.

Seni çok seviyorum ! içimde sen varsın ya !

Hergün bizim günümüz ve hergün ondört şubat

YÜREĞİN ESAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 16:25:32
haydi geceler,
alın beni içinize.
yalnızlıklar,yalnız kalmayın
sarın beni sımsıkı.
gözyaşlarım,
dolun yüreğime.
bugün;
on dört şubat,
sevgililer günüymüş
sevişin benimle

YÜREĞİNE SAĞLIK.K...

Sevgililerim, @Ömer Osman AVCI
14.2.2009 14:46:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 16:20:07
Mahir koşarak gelir, Bayrak elde en önde
O hep dalgalanacak, en yüksekte gönderde.
Aynen öyle olacak yarın, dünde, bugünde,
__Yine o ruh gelecek, bu Bayrak yükselecek,
__Yüksekte olan Bayrak, bir daha inmeyecek
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.ÖY...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 16:18:02

Mahir seni sevdi dünde bugünde
Günün her anında her bir öğünde
Hem iyi günlerde hem kötü günde
Bir ömür seninle kalmaya geldim

KUTLADIM SELAMLA.YÜREĞİN VAR OLSUN.
Geldim . (!), @Mahir Başpınar
14.2.2009 15:47:17
Etkili Yorum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 15:36:47
Sizlere duyduğum öfke öyle büyük ki içimde,
Haykırmak istiyorum cümle aleme!..
O gün gelecek çok iyi biliyorum,
İşte o zaman,.. asıl sizler hakir olup,
Diyeceksiniz, dönüş yok mu geriye?..
YÜREKTEN ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 14:32:30
Sevdim, yine seveceğim,
Uğruna can vereceğim,
Son nefeste diyeceğim:
Karasevda suçum benim...

YÜREĞİNE VAR OLSUN.SELAMLARIMLA KUTLADIM
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 14:30:23
Adnan der ki durum böyle
Farkı yok şehir ve köyle
Gördüğün varsa sen söyle
Güleni siz gördünüz mü
YÜRREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.SELAMLA KUTLADIM.GÜLENİ GÖRMEDİMVE AMERİKADA İKAMET ETTİĞİNİ DUYDUM.BELKİ O VE ADAMLARI GÜLÜYOR.YOKSA BAŞKA GÜLEN GÖRMEDİ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 14:20:15
Yüreğine sağlıkhemşehri.Kutladım bu güze lşiirinizi ve sizi selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 14:14:35
Yüreğine sağlık.Selamla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 14:11:45
Harika birşiirdaha okudum sayfanızdan.Yürekten kutladım selamla.
*yörük kızıysa*, @OZANMERDAN
14.2.2009 13:44:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:40:19
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Sevmek, @Cemal Erkoç
14.2.2009 00:13:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:28:45
Yalnız ve dimdik.Yürekten kutladım bu eserinizi.
Sevda yolu ..., @Babacan24
14.2.2009 08:54:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:25:34
Harika bir şiir okudum Hakan bey sayfanızda.Yürekten kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:22:59
Yürekten kutladım dost yürek.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:21:11
Yüreğine sağlık Ahmet Abi.Selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:13:34
Gözden kalbe giden yolu bilmeyen,
Ferhat gibi dağı zorla delmeyen,
Leyla’nın uğruna çölde kalmayan,
Bir günlük sevgiler aşktan sayılmaz.

Yüreğine sağlık dost.Aynen katılıyor ve bu güzel eserinizin altına imzamı atıyorum.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:10:15
Yüreğine sağlık gönüldaşım.Kutladım yürekten bu güzel şiirinizi.Selamlarımla.
Beklediğim sen, @kaderimol
11.2.2009 11:31:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Şubat 2009 Cumartesi 12:04:54
Bedenin ve ruhun karşı çıkarsa,
Sesinle nefesin birlik olmaz ki…
Aksini düşünme; aşk, âşığındır;
Kendini kandırman çözüm olmaz ki…

Yüreğine sağlık dost şair.İşte şiir böyle olur dedirtiyorsun.Selam ve svegilerimle kutladım.
Bu, ne sevgi, ah!, @Eğitimci
14.2.2009 04:07:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.486
Şiir Okunma
2.375.204
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL