Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Şubat 2009 Perşembe 09:22:23
Oğuzsoylum yok olmadan,
Bütün açlar tok ölmeden,
Göç git zulüm çok olmadan,
Bu da benim önceliğim.
Zulüme direnmek, karşı koymak ve onurlu duruş göstermek varken öyle göçüp gitmeyi tercih etmek size yakışmaz. İnadına Türk, inadına müslümanız...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 21:04:45
Yüreğine sağlık dost şair.Selam ve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 21:02:22
Kekliği ayarladım
Çil altın sıraladım
Düğüne gün kesmekle
Mutluluğu araladım

Kutladım gardaş Mani tadındaki şiirinizi ve sizi.Selamlarımı sunar muhabbetle kucaklıyorum
Keklik, @ms-solmaz
10.2.2009 17:51:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 17:14:36
bir atımlık mermi
bir adımlık can
bir lahza telaş
bir ömre bedel
o mukaddes an
kahpe kurşunlarına siper
emanet kalkan
yere düşerken
akan kan
secdeye varırcasına
dimdik
düşen baş
tahtaya sarılı sancak
ölümsüz beden
hızır yaveri ruh
kıya...

Yokluğumu var eyle, @alperen_55
11.2.2009 17:03:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 17:12:02
Bütün çiçekleri gezeriz ama;
Yârin dudağında bala döneriz.

Eğer eremezsek bir de murada;
Teneşir üstünden sala döneriz.

Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla kutladım gönülden.
Gazel 4, @Murat Arıcı
11.2.2009 16:24:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 17:07:59
Türkoğlu Türk sensin zulmü deviren
Sensin mazlumlara aba giydiren
Sensin insanlara hakkı sevdiren
Mazlumu güldüren sen değimlisin

Yüreğine sağlık.Kutladım bu harika şiiri ve sizi.Selamlar sundum gardaş
Sen değil misin, @FEVZİ ÜLKER
11.2.2009 12:09:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 17:06:37
Günümde hayaldir gecemde düştür
Ben de anlamadım bu nasıl iştir
Yarsiz yazlar Garip Hakkı’ya kıştır.
Yar köyünden başka neresi vardır

Yüreğine sağlık hocam.Kutladım selamlşarımla.
Sevdalığın töresi, @varsagi
11.2.2009 12:13:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 16:45:16
Gönülden kutladım balam.Kalbi olmayana ne denir.SAenin gönlün kalbin var olsun.Selam ve sevgilerimle..
Kalbi yok, @balam
9.2.2009 13:47:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 10:33:15
El ele tutuşup koştular suya
Gözleri takıldı yandaki koya
Güneşe yıldıza dünyaya ay’a
Tebessümler yayıyordu o adam

yÜEREĞİNE SAĞLIK BEKAR GARDAŞ.YÜREĞİNDEN ÖPTÜM SELAMLARIMLA
==o adam-8==, @zekibekar
11.2.2009 09:48:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 10:27:40
’Rüzgar kırdı dalımı,
ellerin günahı ne?’
’Ben yitirdim yolumu
yolların günahı ne.

EVET KARDEŞ "ELLERİN GÜNAHI NE" TAKDİRİ İLAHİ ÖYLEYSE.GÖNÜLDEN KUTLADIM GÖNÜL ESİNTİNİZİ.SELAM VE SAYGILAR.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:53:29
bil ki!
seni siliyorum hayatımdan
bir daha anmayacağım ismini
sana dair ne varsa
silip atacağım inan ki
hiç hatırlamayacağım
bu gece son kez
senin için kaldırıyorum kadehi
hoşçakal yalan sevgili...
hoşçakal
yÜREĞİN VAR OLSUN.kUT...

Sevgi kartı, @bakış
5.2.2009 18:41:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:17:26
Gül mevsimi geçiyor neredesin ?
Gelmez isen eğer bin ah edersin,
Kavuşma vakti geldi neredesin?
Ben bülbülden sen güllerden betersin

Yüreğine sağlık yiğidim.Elbet bir gün gelecek kutladım selamarınla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:15:50
Takdiri ilahi ecel olgusu
Olmasa icimde Allah korkusu
Çoktan olur idim bel ki yolcusu
Aslında aklımdan ölmek geçiyor

Kutladım bu güzel eserini.Aklınızda ölmek geçsede mahzurlarınıda aynı dizelerde anlatmışsınız.Selam ve sevgilerimle.
...ölmek geçiyor, @KaramsarSair
10.2.2009 23:44:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:13:52
Ne destanlar yazılıdır üzerinde
Şehitlerin kanı var renginde
Ay yıldızın çizilidir yüreklerde
Sen göklere yakışırsın BAYRAĞIM

Onurumuz gururumuzsun her yerde
Seni vermeyiz kimselere ölürüzde
Coşarsın çağlarsın gönüllerde
Sen göklere y...

Bayrağım, @GÜLDESTE
11.2.2009 00:28:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:10:42
Sözler kifayetsiz seni anlatmaya
Uçtun bu diyardan Rabbimizin yanına
Annenin yaralı bağrı gelecek seni sarmaya
Bekle benim güzel meleğim

Yüreğine sağlık Can.Allah rahmet eylesin ve şefaatından mahrum etmesin.Kutluyorum sizi.Yenidenseni görmek n...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:05:48
GÜLMEK İSTEYEN BANA GELSİN VARSA.
AĞLAMAK İSTEYEN EDİRNE DEN KARSA.

Yüreğin var olsun.Selamlarımla kutladım.
Anlamadın beni..., @şairselo
11.2.2009 00:00:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:03:13
Yüreğine sağlık.harika bir eser.Saygı ve selamlarımlla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 09:00:16
Kalbim, bu sevdaya olunca esir.
Hem şarkı türkü yazdım,hem de nesir.
Lakin edemedim zerrece tesir.
Yar kalbine, sevdayı katamadım

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla gönülden.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Şubat 2009 Çarşamba 08:58:26
S evda vardır dikenli bir bağ gibi;
E ksiltirde her gün çalar gönülden.
V isali ümitsiz yüce dağ gibi;
D ertlere gark eder talar gönülden.
A rtar kasvetlice sarar ağ gibi.

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla gönülden bu hharika şii...

Sevda/sevda/sevda, @maskosu
11.2.2009 08:05:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Şubat 2009 Salı 15:34:47
gemi batık, kaptan ağlar,
yeni nesil cepten ağlar,
goca millet hepten ağlar,
peki bizi kim dövüyor?

amerikan, alaman dost;
ermeni dost, rum -yonan dost,
hakikatte bulaman dost;
peki bizi kim dövüyor?

elim cennet, başım cennet,
suyum cenn...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.522
Şiir Okunma
2.375.416
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL