(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adnan'la Mısır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adnan'la Mısır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkleri çok severler Hasan Şaş yavaş derler Çok baharatlı yerler ...................Burası Mısır ============ Gizemli piramitleriyle Mısır Tebrikler ..
HakanKurtaran tarafından 2/28/2009 9:37:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli şair kardeşim Adnan Şahin. Mısıra gitmedik ama gitmiş gibi de olduk, gidersek tabiki öğütlerinizi dinleyeceğiz genç şair kardeşimi bu güzel şiirinden dolayı kutlarım, selamlar.
misiri ariflelr anla alimlar konuşdumu Güzel insanlar severek durmadan dinler Eline sağlık ne güzel yazilmiş tarihler Asker omurdan size sevgiler diler
* * * Yemekleri bol çeşitli Baharatlı ve de etli Konuşsan onlarda dertli ...................Burası Mısır
Çok da pisler, her taraf et kokusu, kasapların önü asılan etlerle dolu, arabalar hala eski model ve taka, Nil akar.. arap bakar,hiç değerlendirmemişler o güzel gürül gürül akan Nil nehrini, çok kabalar, Piramitler çok bakımsız, yazık, iyi ki o piramitleri yapmış ataları da gelir kaynağı olmuş Mısırlılara. Güzel bir şiir olmuş kutlarım,yüreğinize sağlık, sağlıcakla kalınız..
Hasan Şaş yavaş derler
Çok baharatlı yerler
...................Burası Mısır
============
Gizemli piramitleriyle Mısır
Tebrikler ..
HakanKurtaran tarafından 2/28/2009 9:37:06 AM zamanında düzenlenmiştir.