Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:39:52

Emperyalizm dört koldan-girdi toprağımıza
Her an göz diken vardır-bağ ile bağımıza
Türk Milleti davranın-gel aslına sahip çık
Öğretmen Hasan söyler-yakın sizler bir ışık

Birlikte söylenmeli-şarkı ile türkümüz
Coşkuyu yaşamalı-vatanımda Türk’...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:38:06
Şu kara bahtıma şaşar oldum ben,
Bitkisel bir hayat yaşar oldum ben,
Yar ardından ağlar koşar oldum ben,
Mecnun gibi çöle dücar ZEKİ BEY.

Gönülden kutladım bu güzel şiirini.Luzumsuzluk olsun diye bir dörtlükte ben ekledim selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 21:46:49
Yüreğine sağlık dost şair.Bu harika gönülden süzülen dizeleri kutluyorum selamla.
Sade hüzün, @ahmetkurt
22.2.2009 00:01:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 21:44:25
Perde açılır oyun başlar
Sanatçılar sahnede şimdi
Tatlı bir heyecen yüreklerinde
Rolleriyle bütünleşirler sanki
Bir bakarsin orta oyununda
İbişi canlandırır
Bir bakarsın müzikalde
Dans eder şarkı söyler
Kimi gülerken ağlatır
Ve...pe...

Sanatçılar ve perde, @GÜLDESTE
21.2.2009 00:13:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:49:40
Kredi kartları ,aşın belası
Yasal soymanın en güzel hası
Anlaşılmaz sonradan çıkar sesi
Nice ocakları söndürdün katil..!


Peynir ekmek gibi her an satıldı
Huzur bırakmadı,faiz batırdı
Bu necip milleti neler bitirdi
Kredi kartları,canavar ka...

Kredi kartları..!, @ferhan
22.2.2009 18:59:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:42:31
Karanlıkta ışığa, darılmak zordur,
Perdelerin ardına, saklanmak zordur,
Leyla’nın hülyasında, kavrulmak zordur,
Korkulan bir sevdanın, kapısındasın.
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım yürekten bu güzel şiirini.
436- zordur, @Şahin Hanelçi
22.2.2009 17:40:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:41:15
Okut şiir mısrayı
Hasan der el kaldırsın
Kim açarsa yarayı
Üzerine saldırsın

Öğretmenin değeri
Sağlam olmalı yeri
Harikasın hocam.Kutladım bu harika şiirini gönülden.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:40:14
Çekilelim biz bu maçtan havlu atıp ta
Ne geçiyor ki elimize hayata çatıp ta
Her gün acılarımız arta arta büyüyor bak
Götüreceğimizin hepsi 2 metre çaput da

Adnan bey Yüreğine sağlık.Harika bir anlatımdı.hayat dene şey"Konusu eş ve çocuklar olan...

Hayat:4 biz :2, @Adnan ŞAHİN
22.2.2009 16:58:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:35:17
Ne varsa içinde sevdaya dair
Dostluklar bakidir etmezsen zehir
Dosteli bu canı kendince bilir
En sona bırakma baştan sor beni
Yüreğine sağlık dost şait dosteli.Kutladım bu harika şiirinizi selamlarımla.
Baştan başa, @Dosteli_
22.2.2009 16:50:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 20:32:09
Kardeşin kurban olsun,sen acı çekme bacım
Acil şifalar sana kardeşin hep duacın
Doğudan selam benden olsun gönül ilacın
Mutlu bir yaşam sana,ebedi sevgi tacım

Yüreğine sağlık Sıddık gardaş.Müfide bacı ne zaman yattı? yakındamı yattı.Rahatsız ol...

Müfide bacım, @ms-solmaz
22.2.2009 19:33:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:40:40
Her bahçede has güllerin
Bahçıvânı ben olayım.
Cümle şeydâ bülbüllerin
Tercümanı ben olayım.

Dikenleri sele verin,
Bengisuyu güle verin,
Elvan elvan sevgilerin
Gülistanı ben olayım.

Âh u zârı tutar arşı,
Göz yaşları oyar taşı,
Garipleri...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:39:20
Öfkeme yenik düştü
Kıskançlığım
Ve bir daha
Dönüp bakmadım
Gittiğin yolların
Uzaklarına

Yürekten kutladım selamla bu güzel şiiri.
Gelmeyeceksin, @Albayraklım
22.2.2009 12:23:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:38:13
HE BİDE GÜLÜŞÜ VAR
ŞEYTANA ÇEKMİŞ
ŞEYTAN KENDİNİ ÖVÜYOR AMA
O HALDE PAPUCU TERS
KUtladım gönülden İzzet bu güzel şirini .Devamını beklerim.Selamlarımla(Oguzsoylum)
Olursa yanıma gel, @izzet durmaz
22.2.2009 12:32:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:36:46
Bitmez geceler sensiz, yeter gel bahara,
Her yer yeşerip gelmiş bahar, kalma yaza,
Gönlüm seni özler, kalma hiç son bahara,
Aşkın beni kör eyler, bahar gözlü kadın
Yüreğine sağlşık dost şair.Selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:33:03
Şimdi neredesin söyle ay yüzlüm
Seni dağdan taştan sorasım gelir
Gel ceylan bakışlım ,gel ahu gözlüm
Seni uçan kuştan sorasım gelir
-
Yıldızlara bakıp bakıp dururum
Hasret değse tene bende kururum
Göğsüm siper eder seni korurum
Hep senli haya...

Seni sınırsız sevdim, @Dosteli_
22.2.2009 11:00:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:30:48
Her iki ustayı yürekten kutladım selamla.
35., @DurdxuŞahinx
22.2.2009 12:00:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:29:18
Ve tekrar eder zamanda sevdalar,
Kays’ı mecnun eden,
Ferhat’a umutsuzca dağ deldiren,
Ama iyisi de varmış sahih tarihlerde,
Attila’ya Roma’yı sarstıran,
Holofira’yı Nilüfer yapan…

Bana nemi yaptı

Kutladım gönülden buı güzel şiirinizi.Selam...

Yalnızlık kulesinde, @s. divane
22.2.2009 15:02:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:25:06
Bırak öylece kalsın sözlerime tuttuğun hançerlerin
Değmesin yalanlarla doladığın yapraklarına
Gökyüzüne baktıkça ben
Gördüğüm maviyi saklarım gözyaşlarıma
Şimdi git ağlama son kez gönderiyorum seni
Yüreklerde saklı kalan sevdalar kadar
Sevmişti...

..., @Türkü
22.2.2009 15:53:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:24:03
konuşur mavi
konuşur toprak
yalın ayak çırılçıplak
kırmızı giydiririm üstüne
bulutlar yağmurlar uğurlarım
kalanı yazarım aşkın hanesine
düşlerini sarılırım saf ellerimle
gittiğin yere gelirim çabucak
yokluğunda varsın diye
çoklaştırırım seni...

Suskun, @Toprağımsın
22.2.2009 16:05:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
22 Şubat 2009 Pazar 16:21:58
Bu güzel şiirinizi ve sizi kuyluyorum yürekten selamla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.615
Şiir Okunma
2.375.798
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL