(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUL OLABİLSEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUL OLABİLSEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonradan giriş yaptığım için,mümkün oldukça önceki şiirleride okuyorum, ama bu şiirinizi geç farketmekten dolayı üzüldüm şimdi. Üstadı tebrik ediyorum, eğer nasipse yine de okunuyor demek. Saygılarımla.
Ona yazılan her söz her kelime o kadar değerli ki duyarlı gusel yureğinizi kaleminizi kutladım şairim. enfesss satırlardı tebriklerrrrr selam sevgi saygılarımı sundum. muhabbetle kalınız.......
Beni aşkın bu hallere, Koydu düşürdü dillere, Hayat verdiğin güllere, Kurban olsun verdiğin can. ----------------- Harika bir şiir.Yüreğinize sağlık Sevgi ve Saygılarımla
rabbim dualarımızı tövbelerimizi duyandır bekleyendir...onun şevkati annenin yavrusuna duyduğu sevgiden çok daha derindir...affedicidir...dilerim siz ve hepimiz divanına yüzü kararmadan çıkanlardan oluruz...tebrikler ve saygılar yüreğinize..
aynur engindeniz tarafından 3/2/2009 11:54:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beni aşkın bu hallere, Koydu düşürdü dillere, Hayat verdiğin güllere, Kurban olsun verdiğin can.
İyi bir kul olabilsem, Cemalini görebilsem, Menziline girebilsem, Kurban olsun verdiğin can.
Gül olabilsem bağına, Kül olayım ocağına, Peygamberin otağına, Kurban olsun verdiğin can.
Yüreğimde ince sızı, Hatalarım dizi dizi, Kapından kovmasan bizi, Kurban olsun verdiğin can.
Bilemedim acziyetim, Benim bana eziyetim, Yoktur hiç kötü niyetim, Kurban olsun verdiğin can.
Güzelliği yaratansın, Cümle aleme sultansın, Sözünden cayan utansın, Kurban olsun verdiğin can. ---------------------------------- Harika bir eser idi. Beğeniyle okudum. Saygı ve selam.
İlahi olacak nadide bir şiir etmiş usta kaleminizden.. Tarzım olduğundan olsa gerek defalarca okudum her okuyuşta aynı hazı alıp bahtiyar oldum feyizlendim teşekkürler..
Canı gönülden isteyipte gelemeyenleri ravzamda bilirim diyen bir Nebi'nin bu şiirdeki arzuları haşa duymaması mümkün değil.. İnşallah bu arzudan sonra rabbim sana gitmeyi görmeyi bizdende Nebi'ye selam götürmeyi nasip eyler AMİN..
Şiirin güzelliği konusunun mükemmelliği içeriğinin dolu dolu olması doğrusu beni defalarca okumaya itti, kutlarım bu nadide eseri vede şairini TEBRİKLER..
yüreginize saglık ne hoş konu ve nede hoş dizeler... evet kul olabilmek ve Cemali görebilmek .. yürekten kutlarım aşk daim olsun kulluk var olsun o yolda bu canlar kurban olsun slm ve dua ile..
Güzel Ankaranın değerli kalemi, Ümit Zeki Soyuduru. Değerli şair kardeşim, anlam dolu güzel şiirini büyük bir zevkle okudum, şair kardeşimi kutluyorum. Selamlar.
çok güzeldi tebrikler hocam mevlam bizide sevdiği kullarından nasip etsin.lakin biz kullar bazen unutuyoruz mahşeri. selam ve dua ile ilhamınız bol olsun
Bir değil bin can feda O'na.. Anlamlı şiirinizi gönülden kutlarım. İkinci kıtanın kafiyeleri ( ol - gör - gir ) gözünüzden kaçmış sanırım. Kaleminizin daim olması dileğiyle, selamlar,saygılar...
Harika bir sevgi seli olmuş hocam... Ne kadar hayırlı bir kul olabiliyoruz O yüce yaradana orası da soru işareti tabi, O yüce af edici bizleri de bağışlar umarım...
Kutluyorum hocam, çoğu zaman unuttuğumuz değerleri hatırlattınız bizlere...
Güzelliği yaratansın, Cümle aleme sultansın, Sözünden cayan utansın, Kurban olsun verdiğin can.
Sen büyüksün katın yüce, Anlatamaz hiç bir hece, Zikredemedim her gece, Kurban olsun verdiğin can.
Nara atma Ümit’ini, Yitirmedi umudunu, Keşke iyi olsa sonu, Kurban olsun verdiğin can. ÇOK ANLAMLIYDI ÜMİT BEY..İNANÇ ANCAK BU KADAR ANLATILABİLİRDİ..ŞÜKREDEMEDİĞİMİZ ŞU GÜNLERDE İLAÇ GİBİYDİ ŞİİRİNİZ..YÜREKTEN KUTLUYORUM SİZİ VE ŞİİRİNİZİ..
İyi bir kul olabilsem, Cemalini görebilsem, Menziline girebilsem, Kurban olsun verdiğin can ======= Sen iyi bir kulsun mutluluğu sunsun yürekten Tebrikler Değerli Üstadım... Yüreğinize sağlık ...
* * * Bilemedim acziyetim, Benim bana eziyetim, Yoktur hiç kötü niyetim, Kurban olsun verdiğin can.
Güzelliği yaratansın, Cümle aleme sultansın, Sözünden cayan utansın, Kurban olsun verdiğin can.
Yüreğinize sağlık, çok güzeldi, yürek sesiniz kutlarım Ümit bey, hüzünler sizden uzak olsun, sağlıklı, mutlu uzun bir ömür dilerim, sağlıcakla kalınız...
ZEKİ BEY HARİKASINIZ BİRİNİ DİĞERİNDEN AYIRAMAYACAK ESTETİK TE ANLMLI AKICI VE ZENGİN DUYGULAR. GÖNLÜNÜZDEN GÜZELLİKLER EKSİLMESİN İLAHİ SEVGİLERLE DOLU DOLU SEVGİ VE SELAMLARIMI YOLLUYORUM MUHABBETLE KALIN.
Allah her daim yardimcimiz olsun Dost kalem Onun sevgisi ve korkusu icimizde oldukca Bizlerde hayirli kullar oluruz insallah Su gibi akti gönlüme misralar Kutlarim Selam ve saygilar
Yitirmedi umudunu,
Keşke iyi olsa sonu,
Kurban olsun verdiğin can.
çokgüzel şiir kutlarım şairi