Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:15:02
Bedeni değil, ruhta kanı arıyorum,
Cananı değil, Halil’de canı arıyorum,
Ömür değil, HAK’ka bağlı sonu arıyorum,
İşte hayalimdeki zamanı arıyorum.........
kUTLADIM SELAMLARIMLA DOST ŞAİR.
Arıyorum, @Halil OĞULCAN
5.3.2009 09:39:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:14:00
Şu gönül dağının zirvelerinde
Poyrazlara meydan okuyorum yar
O deli rüzgarın buselerinde
İlmik, ilmik sevda dokuyorum yar
Bülbülün sesi, ney’le buluşur
Birlikte yükselir bulut üstüne
Gökte yağmur olur yere çiseler
Bu güzel Ülkemin topraklarınd...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:11:45
Sevda dolu gözlerimin sen ki ferini al
Yolunu kaybeden gayemin fırtınası ol.
Şefkat limanından beni; dert sahrasına sal
Ölgün ruhumun sen: raks eden maskarası ol.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.BEĞENİ İLE OKUDUM GÜZEL ŞİİRİNİZİ.
Kalbim yansın!, @KURULTAY
5.3.2009 05:14:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:02:02
Ölümü alabildiğince kovalıyorum Suna
Gidemesem de bugün, gideceğimi düşün
Bir resim daha gönder götürmek için
Senin ve arkadaşımın olsun mutlaka
Can alıcı melek
Geldiğimde görmezsem, üstünde taşımazsan
Sırattan geçemezsin
Cennette, cehennem de...

Yine gidemedim suna…, @söz
5.3.2009 02:35:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:01:01
Ölümü alabildiğince kovalıyorum Suna
Gidemesem de bugün, gideceğimi düşün
Bir resim daha gönder götürmek için
Senin ve arkadaşımın olsun mutlaka
Can alıcı melek
Geldiğimde görmezsem, üstünde taşımazsan
Sırattan geçemezsin
Cennette, cehennem de...

Yine gidemedim suna…, @söz
5.3.2009 02:35:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:59:00
Selam verip çiçeğe,
Sözler konsun gerçeğe,
Çifte sazlar koşulsun
Geçmişten geleceğe
Yeni türküler söyle

YÜREĞİNE SAĞLIK.GÖNÜLDEN KUTLADIM
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:38:25
Yıldızlar nedesiniz?

Benide alın aranıza;

İmreniyorum size,

Karanlıklara dermansın,

Ne güzel arkadaşsın,

İhanet etmesin,

Harcansanda bitmesin,

Râbb’imizin emrini,

Yerine getirirsin.

Hiç itiraz etmeden..

Oysa ki biz;

H...

Yıldızlar...!, @ferhan
5.3.2009 10:54:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:36:23
Aç olmasın gözlerin, bir gün toprakla dolar..
Sevgi yurdu o gönüller, ateşlerde yanar.

Sen sen ol; sevgiden şaşma, sevgiden taraf ol
Gönlüm seninle beraber, ömrünce mutlu ol.

Yüreğine sağlık dost Ozan.Kutladım her iki nizide.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:32:31
Kanun der ki budur halim;
Gurbet zalim, dünya zalim;
Doğrulmaya yok mecalim,
Bir yaralı kuşa döndüm;
Mazide kalmışa döndüm

Yürekten kutlar,selamlar sundum safanız aracılığıyla.
Hüzün kanunu, @KANUN
5.3.2009 09:17:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:23:38
Söyle güzel benim gibi
Seni candan seven var mı.
Gözlerinden akan yaşı
Benim gibi silen var mı.

Yağmurla gel rüzgarla gel
Yeter ki sen sen bana gel
Umudum ol güneşim ol
Yarınlarda cananım ol.

Yine yağmur başlayacak
Seni benden ayıracak
...

Yağmurla gel, @bestekar10
5.3.2009 10:17:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:21:59

Şu sivri akıllılara bak ne diyor;
“Adaylar önemsiz, çoğunu koyverin;
Ama lider genç, yakışıklı, konuşkan,
O halde yine bu partiye oy verin

Sağ ol var ol ağabey.Aynen öyle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:17:20
Yüce dağ başında çiçek oldun da,
Gelip bal aldılar arılar senden.
Çobanlık şanıma yakışır dedin,
Öyle hoşnut kaldı sürüler senden.

Çiftçi oldun sabah erken uyandın,
Şair oldun böyle aşk ile yandın,
Her gün türlü türlü renge boyandın,
İlham a...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 13:11:07
OZANMERDAN kulak ver ariften sohbet dinle
Bir ömür bedbaht olur daima dolan kinle
Ne verirsen özünden ahrete gider senle
Bir düşküne kolların dolamazsan dokunma.

Yüreğin var olsun.Büyük bir hazla okudum güzel şiirini
*dokunma*, @OZANMERDAN
5.3.2009 11:31:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 20:05:31
Tutuldu nefesimin güneşi
Kendimde kendimi kaybettim
Ben seni çoktan affettim
Gidiyorum seher gözlüm
Vaktin hicreti başladı tenden bu tenden
Ağlama sus artık berduş bir aşıkın arkamdan
Katmer gül kokuşlu seherlerde SAKLADIĞIM
Karaşin gecelerin ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 20:02:08
Korkarım ki öldüğümde azarım,
Issız yerde olsun benim mezarım,
Mezar taşlarıma garip yazarım,
Beni Ahmet bilenlere söylerim

Kutladım selamla Ahmet abi.Yüreğin var olsun.
Kime söylerim, @ahmet ekici
4.3.2009 15:47:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:56:16
Aşk damıtır yüreğim, sevdamın baharında,
Gözüme yârin yüzü, dilime kelam düşer…
Yakamozlarda gönlüm, okyanus kenarında,
Yüreğime Med-cezir, elime kalem düşer…

Sineme düştü sevdan, canda güher taş gibi,
Gündüz hülyalarımda, gece ise düş gibi,
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:55:00
Üzeyir kırk yaşında, oğlu yüzyirmideydi

Takdir-i ilâhi de, bilesiniz böyleydiYüreğine sağlık dost şair.İbret ve ders vericiydi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:44:55
Ölümlü şu dünyada
Eremedim ki murada
Huzur kalmadı burada
Vurda artık gideyim

Beni kimse anlamaz
Anlamadan kalamaz
Bu iş de böyle olmaz
Vurda artık gideyim

Yeter şu gördüklerim
Sever tüm bildiklerim
İçimi şiirlere dökerim
Vurda artık g...

Vurda gideyim, @Adnan ŞAHİN
4.3.2009 13:57:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:43:34
Dosteli ayrılık gördü ağladı
Kuşu uçtu gitti,kara bağladı
Bazen hüzün içti, bazen çağladı
Bendimi yıkarak akma el gibi

Yüreğine sağlık sevgili dost şair.Kutladım selmala.
El gibi, @Dosteli_
4.3.2009 17:09:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:42:16
geride bıraktığımız günlere
ıslanmış dudaklar,kalplere
su gibi aktı zaman
yalvarmanın FAYDASI YOK ARTIK.......

meçhuldeyim,mecnuna döndüm
bu yürekle ne sevdalar gördüm
kimi zaman ağladım,üzüldüm
tesellilerin FAYDASI YOK ARTIK....

esmer ef...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.547
Şiir Okunma
2.375.558
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL