Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:36:01
Toprak cemre kokar, sen ise bahar
Bu sevdayla gönlüm eder iftihar
Sensizlik bir ölüm, bana intihar
Mavi boncuk gerek bu sevgimize...

Kutlasıdm bu güzel seserinizi selamlarımla.Sİzlerinde kandili mübarek olsun selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:33:02
Bir beyazlık içinde başlayan,
Siyahla birlikte yanyana yürüyen...
Bu garip hayat da bitecek bir gün,
Beyazlık içinde siyahı yasa bürüyen !

Kutladım selamla.Bu güzel ve nefis şiirinizi.
Beyaz & siyah, @ÖZELÇİ
9.3.2009 08:25:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:30:24
Böyledir Hakkı’nın sözü
Belli değil kışı yazı
Yüreğinde aşkın közü
Küller Muhammed’i söyler

Selam ve sevgilerimle kutladım nefis şiirini.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:29:14

Elinde bir kalem herkes karalar
Edebi ruhundan aldı yaralar
Yolunu,yönünü şaştı mısralar
Yerde sürünüyor zavallı şiir

Duygusuz,ölçüsüz sarhoş aşıklar
Nennisiz sallanır bomboş beşikler
Türküler tutuklu,sürgün koşuklar
Hala direniyor zavall...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:44:49
İki cins hayatı paylaşıyor erkek ve kadın.
Yuva kurar ki ocak açsın yerde kalmasın adın.
Nikahta iyi günde-kötü günde değil miydi va’din.
O zaman sözünde dur ki insan kalsın adın.

Kadın-erkek hayatın iki güzel yolcusu,
Kendini bildiğince batma...

Yüreğim burkuldu, @neneh.
8.3.2009 17:41:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:43:11
Ne güzel bu kandiller

Dostu dosta kenetler

Dualar sel olur akar

Gökten rahmetler yağar

Ne güzel bu kandiller

Semada bütün eller

Yer gök duayla inler

Bayram eder melekler

Ne güzel bu kandiller

Kandillerde müminler

Mağfire...

Kandiller....., @dağ gülü
7.3.2009 21:39:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:41:09
Yüreğine sağlık selamla kutladım.
Ya resulallah, @ihsan sivri
7.3.2009 00:02:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:39:37
Sensizliğe iç çekmektense…
Özlemlerim dinse
Ellerimi ellerin beklese
Kokun üzerime sinse
Gelebilsen kaygısızca ah keşke!
Yedik diye bahttan onca sille
Sevemeyecek miyiz deli divane
Dizeler sarsılır şimdi kalemimden düşen aşk ile
Sevdamın ateş...

..., @KalpAgrısı
7.3.2009 12:03:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:38:12
Beraber yürünen hayat yolunda,
Bülbül-ü şeydayken senin dalında,
Ötersem bir başka bağın gülünde,
Kollarım toprağı sarsın kadınım

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Kadınım, @Murat Arıcı
8.3.2009 11:57:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 18:35:24
yokluğunu hisettim yanlız kalınca
sensiz bu hayat bana zor geldi
Bilemedim gerçek ayrılığı.
Hüseyin Yanmaz

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 16:21:35
Aşka ait ne varsa attım kalbimden,
Artık sevmiyorum..
Aşk adına yapılan serânatlara,
İnanmıyorum...

Herşey gençlikte tozpembe,
Hayalin gerçekleşiyor diye bekle,
Buldum dersin sonunda,
İstediğim gibi yare..

Ey aşk sen ne güzelsin,
Deyip ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Mart 2009 Pazar 16:20:17
Kirpiğinle ok fırlattın hedefe,
Nakış nakış iplik oldun gergefe,
Oylum oylum yıldız oldun sedefe.

Şiir pazarında kâr oldun Elif!
Gönül gurbetinde yâr oldun Elif!
yürerğine sağlık dost kutladım selamla.
Buruk selam, @Mustafa Özarslan
8.3.2009 12:18:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:56:35
Hoyratca esti bir rüzgar,kırdı gönlümün dalını.
Oysa tek dosttu o bana,tek anlayandı halimi.
Estikce huzur doldurur,unuttururdu dünümü.
Zehrimi alırdı benden,ferahlatırdı günümü.


Meltem gibi esiyordu,değişti borana döndü.
Pusulası sevgi deği...

Rüzgar, @sonbahar53
5.3.2009 23:56:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:54:44
Özledim o günleri
Biliyor musun

Akşam eve geldiğimde
Masamda çiçeklerimi
Bulmalıydım

Her zamanki gibi sana
"Ne gerek vardı tatlım
Bak kaç yaşındayız artık "
Demeliydim...

Sen gözlerinde ışıltılar
"Ben hala ilk gündeki gibi
Aşığım san...

Ö z l e d i m, @Aysel Var
14.2.2009 15:20:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:48:37
Dünyayı dünya yapan ,
Arı gibi çalışıp çabalayan...
Yavrular türetip nesli koruyan ,
Yüce Allah’ı her yerde duyan..
Hepimiz biliriz , herkese ayan ;
Kadınlarımız !
Erkeklerimiz !
Hiçbir şeye yaramaz ,
Yalnız başına tekimiz

kUTLADIM SELAML...

Kadın & erkek, @ÖZELÇİ
7.3.2009 20:23:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:30:24
Torunlara zamanı-ayırdı verdi şefkat
O’nunla Müslümanlık-daha da oldu rahat
Hasan Sancak yazıyor-takdir eder onları
O’nun gibi olalım-görelim itibarı

Hz Muhammed’im-torunlarıyla canla
Daima ilgilendi-göğsündeki imanla

Yüreğine sağlık Hasan ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:28:52
Sana saldıranların çoğu ayarsız
Düşmanlarını dahi bırakmadın varsız
Ne kadar yazsam da yine yetersiz
Hoşgörü ve şefkatine hayranım ey Resul

Selam ve sevgilerimle kutladım sevgili meslektaşım.Yüreğinden öptüm.sizi yaşadığınız ve görevli olduğunu...

Ey resul-1, @exani
7.3.2009 18:05:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:24:14
Adını kalbimden sildim
Yaptıkların yetti canıma
Sana sevği ile bakarsam eğer
Vursunlar beni beni vursunlar

Sevecek sevgin kalmadı bende
Tükendi sana sevdam tükendi
Bir daha seversem seni eger
Vursunlar beni beni vursunlar

Uçursan beni kan...

Vursunlar, @kaderimol
7.3.2009 18:07:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:22:07
urşun yemiş yara ile şaşkın
Kırılmış kirpiklerden akar çağlayanlar
Yürür düşlerin zor yamaçlarında
Yürekler gece ağlar,Sevenler anlar..

Her gece saklanır kuytusunda
Zaman gelir acı rüzgârıyla savrulur
Gurbetin bitmeyen sancısı gibi
Yürekler...

.., @Türkü
7.3.2009 17:55:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 20:17:14

Aydınlık semamıza kapkara duhan geldi
Umutları solduran mevsim-i hazan geldi
Bir anlık şaşkınlıktan herkes kaldı çaresiz
Lâl olan dilimize feryad ü figân geldi

Yüreğine sağlık kardeş kutladım gönülden selamlarımla.
Naat (bülbül), @lalegül
7.3.2009 19:08:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.631
Şiir Okunma
2.375.896
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL