Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 19:50:52
Bu milletin mallarını çalanlara
Kötü günde arsız arsız gülenlere
Sahilde, barda, köşkte ölenlere
Ben hakkımı helal etmem.

yüreğine sağlık.bizim anlatmak isteyip anlamadıklarımızı anlatmışsınız.Selamlarımla.
Helal etmem, @Halil OĞULCAN
7.3.2009 18:56:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 19:45:54
Bende insanım neden gülmez yüzüm
Her günümde dert oldu tersim düzüm
Şimdi söyle benim sevgili iki gözüm
Söyle kaderim de mutluluk varmı ola

Ağız tadı ile kalkamadım hiç mutfaktan
Yiyemedim yemeği huzur dolu tabaktan
İşlerim ters gidiyor...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 19:42:27
Bilirmisiniz baharda açan çiçekleri
Hani rengarek olur dağlar ovalar
Yeşili sarısı kırmızısı
Birde rüzgar estimi hafiften
Nasıl sallanır nazlı nazlı
Boyun büküp dalgalanır
İşte bu güzelliği
Yaşadım ben kabede
Tavaf ederlerken
Rengar...

Kabede tavaf, @AYSE 09
7.3.2009 10:50:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 19:37:47
Sevdamız zemzem suyu kanmadım içeceğim
Yetim koydun kalbimi ah benim karçiçeğim
Gölgelenme doğarken sanma ki geçeceğim
**Senden başka birini gönlüme yasaklarım
**Kaldırsan perdeleri nefes nefes koklarım
Yürekten kutladım selamla sevgili dost şai...

Can evimde saklarım, @vuslatî
7.3.2009 19:01:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 19:36:09
Ve lif lif koparken içimden,
Koparken kan damlaları;
Kuşatır her yanımı vuslatın güzleği…
Unutmadı,
Unutmayacak seni AŞK DİLENCİSİ
Yürekten kutladım dost.Selamlar sundum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 18:49:47
Rotası olmayan
Issız bir gemiydim
Her fırtınada batan
Dümeni kırık, yelkenleri yırtık
Alaboralarımdan kurtardın
Sen benim oldun
Işık verdin, Güneş verdin
İnan
Yeniden doğdum seninle

Yüreğin bar olsun dost.Kutladım selamlaçHerzaman bekleri...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 18:46:14
Sonrası yoktur
Susmaya görsün nabzı insanın
İçi kaynatır közler
Sele verir pişmanlığı bulutlar
Dua olur topağa düşer

Ben seni sevdim aslında
Ama sonuydu masalın bilemedim.
Selamlarımla kutladım kadim dost bu güzelşirinizi.selamla
Sonrası yoktur, @Sinan YILMAZ54
7.3.2009 02:40:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 18:43:14
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Dün de kaldın, @*GÜLÜŞ-55*
6.3.2009 18:20:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Mart 2009 Cumartesi 11:46:37
Her gördüğün kişiyi yar olur sanma
İyi seç eşini sen narda yanma
Gülse de yüzüne sakın ha kanma
Geri dönmek için zaman geç olur

Evlenmeden önce canım cicim der
Verince sevgini lime, lime yer
İstersen uğruna sen canını ver
Geri dönmek için za...

...zaman geç olur..., @Yurdanur
17.2.2009 18:17:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 19:45:34
Yürekten kutladım içli şiirinizi selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 15:41:39
Bırakıp gideceğini bilseydim sever miydim?
Geleceksin diye her gün yollarını bekledim..
Ne zamandır arayıp sormuyorsun nerdeydin.?
Ben de arayıp soramadım başka yerdeydim..

Birbirimizi terketmemek için söz verdin
Sözünden dönen sen değil de, b...

Umutla sevdim...!, @kader_48can
6.3.2009 00:02:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:26:51
Kutladım dost şair.Bu nefis şiirinizi selamla.
Çok zor, @Halil OĞULCAN
6.3.2009 09:04:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:25:24
Sevgiden yana dertli şu kalbim
Yaşar iken görünür bana kabrim
Ne zaman tükenecek ki sabrım
Karanlığı örtün benim üstüme

Kutladım Adnan bey selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:12:39
aşım,ekmeyim,suyum
defterim,kalemim,kitabım
baharım,yazım,kışım
geçmişim,geleceğim
cennetim,cehennemim
………………………………
………O benim efendim,kutsal nefesim
Yüreğine sağlık.Kutladım selmala.
Kutsal nefesim, @Cemal Erkoç
6.3.2009 00:01:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:08:37
her şeyin sorumlusu göstermek beni
ya ben olmasaydım
bi dur düşün allah aşkına
yinede diyorsunki sen harcanması en kolay

Yüreğine sağlık.Gönülden kutladım sitem dolu şiirinizi.
Yazık, @ascom
6.3.2009 02:57:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:06:19
Muhammed’dir beyaz gülü
Asumana çekmiş tülü
Kimi doğar kimi ölü
Aklım ermez hikmetine,,

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 12:02:00
Ne bilirdim ki yürekten delice sevmeyi
Bilemezdim sensizliği sineye çekmeyi
Dileyerek bir ömür seni sonkez görmeyi
Bu son veda, derken elveda, söyle öyle git

Yüreğeine sağlık gönüldaş.Kutladım selamla
Öpte öyle git!, @KURULTAY
6.3.2009 01:55:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 10:01:25
Cemilim, olmasın mı bin bir düşünce
Gör bak neler çıkıyor, bir bir eşince
Kanar yaralar, dost bildiğim deşince
Yaram merhem bulmaz ki, bulmayacak da

Kutladım güzel şiirinizi.Umut her zaman vardır.Selamlarımla.
Umut tükenirken, @cemil
6.3.2009 09:29:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Mart 2009 Cuma 09:58:13
Karaosmanoğlu bir deli şair
Dönmezem yolumdan sevmesin sair
İmanlı kalemler kalacak ahir
Turancı şiirler para etmiyor
Edecek bir gün Ali bey gardaş.mecburiyet karşısında.Aliciğim yaşını bilmiyorum ama Biz dünya Türklüğü ,Esir Türkler gibi kavra...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 20:12:52
işte sen ve son bu kabir olacak

bir fatiha okuyan ardı sıra geri dönecek

son defa sana mezarına bakanlar olacak

kabrin üstünde

ya açılmış gül olur

yada küle dönen bedenimiz
YÜREĞİN VAR OLSUN DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA KUTLADIM
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.574
Şiir Okunma
2.375.699
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL