Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 20:08:07
Değer mi?
Harcadığım yıllarıma değer mi?
Kırılır mı kaderimin kalemi?
Sever mi?
Deli gönlün yine beni sever mi?

Kutladım selamlar güzel kardeşim.Selam ve saygılarımla.Büyük haz aldım okurken
Değer mi?, @ulkuduysak
5.3.2009 18:48:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 20:07:03
Değer mi?
Harcadığım yıllarıma değer mi?
Kırılır mı kaderimin kalemi?
Sever mi?
Deli gönlün yine beni sever mi?

Kutladım selamlar güzel kardeşim.Selam ve saygılarımla.
Değer mi?, @ulkuduysak
5.3.2009 18:48:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 20:05:35
BİTİR BU İŞİKENCEYİ,
YA BENİ SEVDANLA YAK…
YA DENİZ GÖZLERİNLE ÖLDÜR,
YA AŞKINLA YAŞAT,
YA DA BİR HANÇER SOK…
BİR HANÇER SOK KALBİME,
SONA ERSİN BU ACI…
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR:KUTLADIM SELAMLA:
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 20:03:44
Bulamadım kâğıt ile kalemi
Kömür ile yaza, yaza öğrendim
Çarpmayı, bölmeyi, tüm problemi
Parmak sayıp çöze, çöze öğrendim.

Derdimizi anlatmazdık kadıya
Çam sakızı idi büyük hediye
Koyun terslerini abaküs diye
İpliklere dize, dize öğrendim.
...

Öğrendim, @ahmet ekici
5.3.2009 15:37:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:56:27


ben seni sevmiştim oysa
yakışıklımı seçtin kendine yoksa
sen beni unut bundan sonra
ben gidiyorum ağlayarak

bir gözüne baktım ağladım
gece senin hayallerine daldım
elimden tuttun sonra bıraktın
ben gidiyorum ağlayarak
YÜREĞİN VAR OLSU...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:55:17


ben seni sevmiştim oysa
yakışıklımı seçtin kendine yoksa
sen beni unut bundan sonra
ben gidiyorum ağlayarak

bir gözüne baktım ağladım
gece senin hayallerine daldım
elimden tuttun sonra bıraktın
ben gidiyorum ağlayarak
YÜREĞİN VAR OLSU...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:49:48
YÜREĞİN VAR OLSUN DURDU GARDAŞ.KUTLADIM SELAM VE SEVGİLERİMLE
68., @DurdxuŞahinx
5.3.2009 17:32:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:48:02
yÜREĞİN VAR OLSUN dURDU gARDAŞ.kUTLADIM SELAMLA.
68., @DurdxuŞahinx
5.3.2009 17:32:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:44:49
Daima güler yüzün
Baldan tatlıdır sözün
sevgi ile bakar gözün
Karşılıksız sevenimsin
Özün bende
Benim ki de sende
Varlığımla var olursun
Yokluğumla yoksun

canım da cansın desem
Nasıl severim bilsen
Bir elmanın yarısı sen
Diğer yarısı da...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:43:36
Sorar ise deyin sevdan var canda
Hergün ağlıyormuş didesi kanda
Garip Alaettin mecnun bir halde
Seni arıyormuş deyin turnalar

GÜZEL BİR ŞİİR DAHA OKUDUM SAYFANIZDAN SELAMLA.
Turnalar, @alaettin usta
5.3.2009 16:58:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:42:20
Kalbimin sesinden ayrılamam,
Kullarına verdiğin güzellikten
Asla şaşmam!
Yüzüm, ruhumun aynası olsada,
Ezilip yıpranmaktan yoruldum

güzel kardeşim en iyi dost ve yara elbette ki Allahttır.Ama yinede dost ararız.Bazan hayal kırıklığına uğrarız...

Dua, @TÜRKGÜCÜ54
5.3.2009 17:29:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:34:43
Dik başlı ve yalçın yüce dağlardan
Düşer gelir sana sevda ırmağım
Dünya var olalı bütün çağlardan
Aşar gelir sana sevda ırmağım

Bu ırmağın özü kendi suyumdan
Her zerre damlası asi huyumdan
Berrak ve tertemiz gönül kuyumdan
Akar gelir sana ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 19:29:41
Engeller aşkı yıpratırmış.
Güvenmiş aşkın temeli.
Güvenmiyorum sana.
Bana yitirdiğin saygı yüzünden..
Sevgi emektir..
Ben çok emek verdim.
Saygı bittiği yerde sevgi de biter.
Kırılan incinen kalbimi nasıl onarırsın hiç düşündün mü?
Bu site...

Yalancı bahar, @surmelim
27.2.2009 11:07:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 16:56:33
Bu güzel methiyeni kutladım m selamlarımla
Müfide…, @HakanKurtaran
27.2.2009 23:09:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 16:52:07
Çanakkaleyi düşledim gün doğuşunda
Güneş şimdi parlak doğuyor
Ne güzel Allahım
Yıllar öncesini düşününce
Ne karanlık günler geceler yaşamış
Dedelerimiz atalarım
Ne çok şehit vermiş ninele analar
Çanakkalede yatıyor binlerce insan
Kanl...

Çanakkale, @AYSE 09
5.3.2009 00:03:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 16:49:37
Helal kazanç,helal lokma, paylaşım anahtarı.
Yetim hakkı yemeden toplamak gerek karı.
İbadet yapmak için zaman ayırmak gerek.
Yoksa bu yolculukda boşa çekilmez kürek.

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Yolculuk, @neneh.
3.3.2009 11:10:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 16:37:03
yüreğine sağlık Kurtoğlu kurt kutladım selamla
Hormon, @ahmetkurt
5.3.2009 13:26:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:21:22
Mazlumun hakkını almak dileğim
Savaşta katıdır gülmez yüreğim
Atamdan mirastır dönmez bileğim
…Cepheden kaçarsam mekânım nardır.
…Ölürsem şehitlik ödülüm vardır.

yÜREĞİN VAR OLSUN DST.tÜRK ASKERİ DURUŞUNDAN BELLİDİR ELBET
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:17:32
Ne koyun ol dostum, ne de bir çoban
Doyuyor mu karnın, yanar mı soban
Cebin boş, bak işte delik de taban
Senle tatmin olur bizim madara

yÜREĞİNDEN ÖPTÜM.SELAMVE SEVGİLERİMLE KUTLADIM DOST ŞAİR.
Madara, @cemil
5.3.2009 09:53:50
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Mart 2009 Perşembe 14:16:13
Bedeni değil, ruhta kanı arıyorum,
Cananı değil, Halil’de canı arıyorum,
Ömür değil, HAK’ka bağlı sonu arıyorum,
İşte hayalimdeki zamanı arıyorum.........
kUTLADIM SELAMLARIMLA DOST ŞAİR.yÜREĞİN VAR OLSUN.sELAM VE DUA İLE.
Arıyorum, @Halil OĞULCAN
5.3.2009 09:39:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.544
Şiir Okunma
2.375.532
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL