Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:29:05
Bülbül figân eder gülün elinden

Çilesi hiç bitmez gülün serinden

Seher vakti gülistana girince

Gülü ağlar bulur çiyin yüzünden

Gel ey bülbül güle figânı bırak

Bırak ki gül de aşktan nasibin alsın

Sen hoş sesinle türküler çığır

Gü...

Figanı bırak, @dağ gülü
10.3.2009 03:16:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:27:20
-
İki can yüreği kaldırdık şaha
El açtıkta dua ettik Allah’a
Dosteli Can dedi erdi sabaha
Biz sevdayı dil eyledik bu gece
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla dost.
Geceyi gül eyledik, @Dosteli_
10.3.2009 10:21:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:26:01
Ey Bülbül baharlar teslim ayaza
Aferin denilen geliyor gaza
Bu afet kışından çıkalım yaza
Herkes ayrı yönde,saf olmaz gardaş


Yüreğin var olsun gardaş.Kutladım selamla.
Gardaş, @Bayram Ali Bülbül
10.3.2009 09:45:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:23:16
Garip Hakkı, sen bir aciz beşersin,
Durup durup yaraları deşersin,
Vakitli vakitsiz niye coşarsın,
Zamansız çağlayan durulmaz imiş.

Gönülden kutladım dost şair.Yüreğin var olsun.Karacaoğşlanca ayzılmış bir ederdi.Selamla.
Sevda yolu, @varsagi
10.3.2009 10:18:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:21:11
Saçlarını sakın yele verme canım
Ben onu en küçük bir esintiden kıskanırım
Gözlerin bakmasın maviye
Ben tüm renklere düşmanım
Aman ha dokunmasın ellerin hiçbir ele
Üzüntüden gözyaşlarım döner sele

Sinemi yaralama bir tanem
Çünkü ben sevgine...

Sevgiliye, @mozturk
10.3.2009 11:03:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:19:58
Gözlerim başka güzeli görmedi,
Yanım da olmazsan yüzüm gülmedi,
Eller gelerek hali mi sormadı,
Bir an önce kavuşalım güzelim.
Gönül, gönüle kalalım güzelim.

Kutladım selamla.
Durma uzakta, @Kangallı Mustafa
10.3.2009 11:17:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 20:26:11
Gelip geçiyor seçim otobüsleri,
Nağmeler çalıyor ezgili ezgili...
Vatandaşın çok değişmiyor hisleri,
Bir kısmı vurdum duymaz birazı sezgili...

Sabah ezanıyla koşarız başına sandığın,
Yine aynı hamam aynı tas...
Hiç bir milim değişmez anasına ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 20:21:38
Yüreğimde sevdamla ilmek ilmek ördüğüm umutlarım,
Her haliyle aymazlığa gebeydi biliyorum…
Ah sevgili gel de, en masum halinle öp yüreğimi.
Gözlerime bırak yeşil gözlerini.
Ve senli şiirlerime sal zambak kokulu saçlarını.
Umutlarımı aymazlıktan ...

Biçare us’um, @_DİVANE_
9.3.2009 16:37:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 20:16:50
mahsuni şerifim azraile takılmış gider
hayaloğlu şiirlerle uğurlanmış,dost nider
ey efsane can,hayat nerede biter
melekler sustu TELLER AĞLIYOR...

YÜREÜĞİN VAR OLSUN DOST KUTLADI SELAMLA.USTALARI YADETMİŞSİN TEBRİKLERÇ
Teller ağlıyor, @esmerefsane
9.3.2009 18:20:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 20:14:11
Gönüllü bir sevda
Ve gönüllü bir sessizlik şimdi hissemizdeki
ne ferman dinler
ne mutluluk verir gönlümüzdeki
bir ah çekip inletir şimdi dermansız yaralarımız bizi
medet dilemedik senden ey ölüm meleği!
Sevenden yok diye ses seda
Bilinmesin b...

..., @KalpAgrısı
9.3.2009 15:59:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 20:10:36
Sana ait kokuyu, bırakıp gidiyorsun,
Şemsiye altındaki, hayatı bulamazsın.
Güneşin gölgesinde geçmişi yaşıyorsun,
Pencereler ardında, umudu tutamazsın.

Ruhunla tartışmayan, akılı taşıyorsan,
Yaşanmış duyguları, kefene saramazsın.
Beynindeki k...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 18:25:48
Ey çile; ruhumu ruhunda pişir.
Kahrınla uykuya darılsın gecem.
Sensiz, GÜLŞENimde diken yetişir;
Senle başlar, sende biter bilmecem...
Hükmü yok sahipsiz ahuzârımın;
Esrarı yitiktir umutlarımın

YÜREĞİN VAR OLSUN.KUTLADIM SELAMLA.
Bekleyiş, @Halil Gülşen
9.3.2009 15:07:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 18:24:41
Bu gece acı tatlı ne varsa içimde
Bir tarafa bıraktım,
Epeyce zaman senle başbaşa kaldım
Nasılda özlemişim,özenmişim,sevmişim
Meğer nede çok sevilmişsin tarafımdan
Yüreğimi kavuran hasretinle kıvranarak
Düşünmek istedim seni...
Düşündüm hep se...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 18:20:32
YÜREĞİNE SAĞLIK DURDU BEY GARDAŞ.GÖNÜLÜN VAR OLSUN.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
73., @DurdxuŞahinx
9.3.2009 17:48:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 13:09:42
Ham iken yandı, pişti O,
Aşk bahçesine düştü O,
Ne bulduysa bölüştü O,
Gece gündüz Hakk diyerek.

Yüreğine sağlık sevgili dost kutladım selamla.
72., @DurdxuŞahinx
9.3.2009 11:31:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:45:47
……………………
oturmuş bir köşeye,elinde kalem
ürettiği,yaptığı
işe yarar hiç bir şey yok
ister ki;
her şeyin en güzeli
kendisine, ailesine,etrafına sunulsun
hele sunmayan olsun
o’nu kalemiyle nasıl yerden yere vurur
üç beş şakşakçısı da yok de...

Ömer baba, @Cemal Erkoç
9.3.2009 01:22:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:44:31
Yüreğine sağlık kardeş.ÇOK güzel olmuş kutladım selamla.
Ey nebi hoş geldin, @Yeganem
9.3.2009 02:59:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:41:24
Lüzumsuz diyoki Dedem söyledi
Halkın durumunu ayan eyledi
Benim bu halkıma kimler neyledi
Önünüze sandık geliyo Dedem
Ne değişirki üsatad.İnsanlar bir parça eşya alma yarışında olduktan sonra.Sevgili Ozan Arif"Arı gitti at geldi,Ne değişti ne san...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:38:30
Adnan’ım selamlar tüm dostlara
Aklar sizin le bakmayın karalara
Mevlam şifa olsun varsa yaralara
Tadı bir başkadır orda pikniğin
Kutladım yürekten bu güzel şiirinizi.Sungurlunun baharını yaşadım yıllar önce üsatad harikaydı.Alcada güzel olsa gere...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Mart 2009 Pazartesi 10:37:27
Adnan’ım selamlar tüm dostlara
Aklar sizin le bakmayın karalara
Mevlam şifa olsun varsa yaralara
Tadı bir başkadır orda pikniğin
Kutladım yürekten bu güzel şiirinizi.Sungurlunun baharını yaşadım yıllar önce üsatad harikaydı.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.627
Şiir Okunma
2.375.872
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL