Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:22:48
Bak hayelin serap oldu
Bu sevdadan hüzün kaldı
Siyah saçım hep ak oldu
Sen bunları görmez misin?
YÜREĞİN VAR OLSUN SEVGİLİ DOST.SELAM VE SAYGILARIMLA.
Sevda, @ahmet umut
10.3.2009 17:52:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:21:28
HARİKA BİR ŞİİR.KUTLADIM SELAMLA.
Ne demek, @ahmet ekici
10.3.2009 17:32:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:18:59
İmanım göklerde yağmur silahı
Temizler inşallah sevap günahı
Yemyeşil kırlarda bahar sabahı
Bir zarif kelebek uçar umdum

Şimşekler çakıyor hilal kaşında
Çişeler damlalar yarin düşünde
Ormanlar içinde dere başında
Bir ürkek ceylanla kaçar umu...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:15:54
Giden senelerim dönmez ki geri
Çekilen dertler değiştirir mi her şeyi
Senin aşkın ise bir ateş girdabı
Senin çekip gittiğin o günden beri
Bilsen ne haldeyim....
KUTLADIM SELAMLARIMLA GÖNÜLDEN.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:14:52
Dost bağında dolanır gönlümüz, efkârımız,
Dost elinden gül alıp, gül satmaktır kârımız.

Kapadık kapımızı kinlere çoktan beri,
Yakarsa bizi yakar, dostu yakmaz nârımız.

Her cefaya razıyız Leylâ’mız şen olanda,
Gül açar yüzümüzde çöle dönse ba...

Razıyız, @sagir
10.3.2009 20:09:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:13:49
Ahh benim prematüre
Yarım kalmış dileğim.
Ahh...bayram sevinçlerini
Yokluğunun çukuruna gömmüş yüreğim...
Ahh...sızım sızım sızlayan
Gönül direğim....
Öylesine ışıksız
Öylesine nefessiz...
Öylesine hayat belirtisiz...
Öylesine bensiz
Bırakt...

Yoksun !, @gülkurusu
10.3.2009 20:09:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 20:12:49
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR DURDU BEY.KUTLADIM SELAMLA.
76., @DurdxuŞahinx
10.3.2009 19:17:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 19:44:47
Köye bir gelin geliyor
Gözlerinin içi gülüyor
Hem ağlıyor hem gidiyor
Belliki gelin çok seviyor.

Kandıramazsın gelin bizi
Sevindirdin hepimizi
Allah size çocuk versin
Saymaya ne gerek dizi dizi.

Damat kaldır duvağını
Sil gelinin yaşların...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 16:00:12

Rabia’yım düştüm dara, gam eylemem ah-üzara,
Varsam övülmüş diyara, acep yedine almaz mı

Yüreğine sağlık.Gönülden kutladım.
Nazire, @Rabia BARIŞ
10.3.2009 12:45:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:58:55
Ahmedi ederim niyaz
Bizede gelir bir gün yaz
Kendini süttende beyaz
Görenlerden canım yandı

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
Canım yandı, @Reisahmet
10.3.2009 12:03:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:56:39
Kurdoğlu yazmakla bitmiyor tarif,
Sözlere ne hacet, anlıyor arif,
Kibiri arttıkça, zayıflar zarif,
Sıraya dizecek dermanım mı var

Yüreğine sağlık kutladım selamla.Bu Nefis şiirinizi.
Değişti, @ahmetkurt
10.3.2009 11:23:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:52:25
Firavun da, zulüm yaptı halkına,
Gafil idi, varamadı farkına.
Tükürürler, elbet bir gün çarkına,
Akıllı ol, cefa etme ey zalim

Gönülden kutladım selamla dost şair.
Zalim, @ihsan sivri
10.3.2009 12:52:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:51:20
Bin-bir çiçek topladım,
Sana getirmek için.
Ağlayan gözlerinde ,
Umutlar görmek için.
Dönüp dursa da dünya her türlü acılarla,
Yanına geldim işte,
Al götür uzaklara.



Seni beklerken tattım,
Beklemenin tadını.
Yıkmadım gelmesen de,
Gönl...

Al götür, @ulkuduysak
10.3.2009 14:19:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:49:47
Şiirin bitti şair bir cümle yoktu benden
Kalem ucundan gitti bahsetmedi gölgemden
Giderken son bir cümle
Devreyi tamamladı
Sen mola
Son istasyon yakında
Geliyorum
yüreğine sağlık dost şair kutşladım selamla
Mevsim kış, @ilhamialbayrak
10.3.2009 15:11:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:45:01
Şu karşıdan görünen, kalabalık kafile.
Bilinmeyen bir yolda, tutmuş olsan hafiye,
Akıbeti meçhuldür, gelmez artık nafile,
……….Yerine getirmektir, çok ecir var epeydir,
………. Bir efsunlu yaklaşım, işte böyle bir şeydir!


Yüreğine sağlık dost y...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 15:37:20
Çalı çırpı toplayıp,
Bir ateş yaktım yüreğimde,
Çoban atesi...
Çünkü yaylamı özledim.
Anamın hayalini...

yüreeeğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Kanun'un yaylası, @KANUN
7.3.2009 17:07:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:49:00
Aşkınla döndü hep Hasan’ın seri,
Söndüren olmadı yaktığın yeri,
Bir daha sevmedim yıllardan beri,
Hep seni bekledim kimse bilmedi.
Hep seni bekledim kimse bilmedi
Yürekten kutladım selamlarımla dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:47:19
Ne umutla seslenmiş Ata kulağa
Tezden haber salınmış bizim ulağa
Bir de ………..demişler ha bu salağa
İnsan adıyla bu kadar mı çatışır

…………..demişler bir başka kula
O hep düz gitmiş, şaşmamış başka yola
Etmemiş tamah, onun olmayan pula
İnsan ad...

Nev-i şahsına munhasır, @cemil
10.3.2009 09:35:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:44:51
Dayanacak güçüm kalmadı
Tut elimden al götür yarab
İstediğim hiç birşey olmadı
Tut elimden al götür yarab

Yanar ciğerim zaten yaralı
Beş ay oldu ,buraya varalı
Analadım ki yazım da karalı
Tut elimden al götür yarab

Huzur olmaz mı hiç bir ...

Al götür yarab, @Adnan ŞAHİN
10.3.2009 08:16:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Mart 2009 Salı 11:33:54
Karaosmanoğlu halim nicedir
Alem düşman bana dostum gecedir
Benim adım sanım tek bir hecedir
Fikrime tilkilik Türküm diyemi

Yüreğine sağlık Ali bey.Elbette her şet Türküz diye." Dahili ve harici bedbahların olacaktır"diyorya M.Kemal ATATÜRK ha...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.655
Şiir Okunma
2.376.032
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL