Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mart 2009 Pazar 18:41:41
Bana dedin aşifte,
Çocuğun gözünde hiç,
Geleceği yok ettin,
Zıkkımın kökünü iç.

Kadehin boşaldı bak
Uzatta doldurayım,
Canımıza tak ettin,
Geberde kurtulayım.

Yüreğinize sağlık.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mart 2009 Pazar 17:28:52

ALIŞTIM GECENİN KARANLIĞINA
DAYAN DELİ YÜREĞİM DAYAN
SENDE ALIŞ BU KARA SEVDALARA
KAN AKSIN PINARLARINDAN
AĞLA GÖZLERİM AĞLA
KANAYARAK KANA KANA AĞLA
Kutladım selamla.Bu nefis şiirinizi selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mart 2009 Pazar 17:26:20
Sel olup akmayayım
Pınar taşına takılayım
Olmadım pınar kalayım
Tut beni senin olayım
yüreğine sağlık gardaş.nefis bir şiirdi.Kutladım selamla
Tut beni, @cebirin defteri
15.3.2009 09:35:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mart 2009 Pazar 17:17:14
Yalancıktan sevgiye gelmek olur mu?
Ağlanacak hallere gülmek olur mu?
Bir iz bırakmadan hiç, ölmek olur mu?
‘Ölmek’ dedim de akla sevdiğim geldi.
Yüreğine sağlık Gülkurusu bu nefis şiirinizi ve sizi kutluyorum selamla
Çağrışım, @gülkurusu
15.3.2009 13:45:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Mart 2009 Pazar 17:12:51
Yalancıktan sevgiye gelmek olur mu?
Ağlanacak hallere gülmek olur mu?
Bir iz bırakmadan hiç, ölmek olur mu?
‘Ölmek’ dedim de akla sevdiğim geldi.
Yüreğine sağlık Gülkurusu bu nefis şiirinizi ve sizi kutlauyorum selamla
Çağrışım, @gülkurusu
15.3.2009 13:45:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:58:31
Köpük köpük eritirken zaman,
Bu can sende sonsuzluk arar…
Senden uzaklaştığım her an,
Senin içinde bir ben ağlar…
KUTLADIM YÜCEL BEY SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:57:15
Kabuk bitmiş öz kokuyor,
Buzhanede buz kokuyor,
Çaresi yok tuz kokuyor,
Gerçek asla boyun bükmez,
Bu eşşek bu yükü çekmez
YÜREĞİNİZ VAR OLSUN ÜSTADIM.KUTLADIM SELMALA.
Afedersiniz, @YazganBestami
14.3.2009 17:19:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:54:45
Hasan Sancak hemen der
Sizlere verir haber
Zorluk ve sıkıntıya
Vatandaşım göğüs ger

Alaçam dense durun
Orada sofra kurun

YÜREĞİNE SAĞLIK.HASSAS YÜREĞİN VAR OLSUN.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:53:18
Kalmadı eyvahın, vahın zamanı
Kader ağır bastı vermez amanı
Her şeyi isterken Ahmet’ in canı
Geç vardım farkına dönüşü yokmuş
YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLADIM SELAMLA.
Dönüşü yokmuş, @ahmet ekici
14.3.2009 16:15:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:52:12
Aşık Ömer TOMBUL söyleme yeter
Bu dert cehennemde yanmaktan beter
Yandım alevlendim dumanım tüter
Dayanılmaz gönül kışıma benim

ÖMER BEY GÜZEL BİR ANLATIMDI KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:48:17
Kalbin küt küt hiç vurmuyorsa
Kanın normal de hiç kaynamıyorsa
İçinde birşeyler nedensiz oynamıyorsa
........Sen aşık değilsin arkadaş
HAKLI SZE NE DENİR.SELAMLARRIMLA KUTLADIM DOST ŞAİR.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 20:46:31
YÜREĞİNE SAĞLIK HEM SİZİ HEMDE DOST ŞAİRİ KUTLAUYORUM SELAMLA.
Oktay zerrin 1, @DurdxuŞahinx
14.3.2009 20:25:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 19:26:10
Bekleme beni kumları okşayan dalgalarına
Çok uzaklarda sürgündeyim kaderle anlaşalı sen
Hastayım sana,yapıştım yatağıma yatıyorum.
Kalkta sen gel yanıma, ben canvermeden.

Yoruldum özlemekten derelerin en kuytu köşesini.
Uzatsınlar cenazemi top...

Karadeniz özlemi, @karacan
14.3.2009 10:06:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 19:23:45
Alaettin’im meyil eyleme sen bu Dünya malına
Vukuf oldun mu hiç eşin dostun haline
Bir gün gidersin dört kaptanlı sal ile
Günah sevap tartar Hak nizamı bilesin...

Yüreğine sağlık gardaş.Haklı ve güzel söze nedenir?Sadece kutlanır selamla
Bilesin, @alaettin usta
14.3.2009 13:22:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 19:21:00
Sen gelince coştu küskün dizeler
Duygular çağladı, güldü gamzeler
Kalbe ok işlemez, dost ahı deler
Vuracaksa eğer, dost vursun yeter.

Hoşgeldin Koçak dost, dost alemine
Burda cemre düşsün his kalemine
Ruhuna, gönlüne, şen yüreğine
Meclis tah...

Koçak-lama, @gülkurusu
12.3.2009 16:25:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 16:46:52
-
O kardan adamlarda belli değildir niyet
Anlamazsın ne diyor her şeyi bir eziyet
Şudur sana son sözüm candan sevmek meziyet
DOSTELİ cana der ki;SEVEMEYEN DÜŞÜNSÜN
YÜREĞİN VAR OLSUN GARDAŞ:KUTLADIM SELAMLA
Kardan adamlar, @Dosteli_
14.3.2009 12:58:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 16:44:26
Fallarda ararmıyım,yüreğime koymuşum
O tatlı sözlerini,içerimde duymuşum
Ayrı geçen her â-nı,yaşanmadı saymışım
Canımın içi sevdam,nasılsın iyimisin...?
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLARIMLA BU GÜZE L ŞİİRİNİZİ
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 16:41:37
Vazgeçtim artık;
Hazan bahçelerinde,
Solan gülleri koklamaktan…
Ve… Vazgeçtim artık;
HÜZÜN ŞAİRİ OLMAKTAN…
KUTLADIM SELAMLAR IMLA DOST.Güzel şiirinizi
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 15:55:20
Sevgi varya şu sevgi,
Adam gibi seveyim diyorum.
Yüreğim örseleniyor yine,
Bıktım sevmelerden diyorum.
Yalnızlık gem vuruyor yüreğime.
İtilip kakılmalar mı sevgi?
Yoksa benim dediğine,sıcacık sarılmakmı?
Paylaşmakmı,yüreğindekileri dökmekmi,
...

Taş gibi, @emine demircan
14.3.2009 12:00:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:18:44
Gönlüm susmaz, ah-ı figan sardı döşü,
Kalbim bin bir hicranla yaşarken kışı,
Hazanda vuslat diye gördüğüm düşü,
Yor desem de, yormaz mülteci gözlerim

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.640
Şiir Okunma
2.375.928
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL