Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:17:31
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.YÜREĞİNDEN ÖPTÜM.
Ülkü bahçesi, @KURULTAY
14.3.2009 02:42:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:15:11
Kardeşlerim gelir uzak ellerden
Sevgiler getirir gönül köprüsü
Aşıp gelir ovalardan bellerden
Hasreti bitirir gönül köprüsü

Dicle Fırat Sakarya’yla buluşur
Ebazer’le Edebali bilişir
Genç yürekler muhabbeti bölüşür
Neşeyi artırır gönül köprüs...

Gönül köprüsü, @varsagi
14.3.2009 01:52:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:14:01
Önce neydi, şimdi nedir halimiz,
Kılıç kalkan bırakmazdı elimiz,
Hiçbir zaman bükülmezken belimiz,
Simdi bükülüyor, şu işe bakın.

Hep bizleri bulmuş, sayısız dertler,
İçten çökertmişler, bizi namertler,
Uyutmuşlar bizi it oğlu itler,
Daha uy...

Nedir halimiz, @TÜRKİSTANLI
14.3.2009 00:47:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:12:09

Seni ilk görünce düştün gönlüme
Gönül toprağımın madeni güzel!
Gülüşünle ömür kattın ömrüme
Sevda yaprağımın Nazeni güzel!

Bağlarıma nisan yağmuru indi
Çöllerimin suya hasreti dindi
Naz ile işvenden sevgiler sindi
Şanlı otağımın pazeni güz...

Güzel!, @maskosu
14.3.2009 00:41:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:10:02
Hatırımı yıktın,gönlümü üzdün
Ayaklar altına atıp da ezdin,
Hasan’ı ne diye kurşuna dizdin?
Aşıktım düşmanın değildim Zümrüt...

yÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:08:59
Ümit’im, gerçeği arama ayda,
Okun doğruluğu, bir eğri yayda.
Kurtların yediği, doğdu sarayda,
Hazreti Yusuf’un çecinde sırrın

YÜREĞİNE SAĞLIK .KUTLADIM SELAMLARIMLA KUTLADIM.
Her yerdesin, @ümit zeki soyuduru
14.3.2009 00:16:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:04:17
Sevdalının aksi vururken suya
Aşk eskisi gibi olmuyor niye
Derin bir nefesle üfledim NEY’e
ŞU,BAŞIMI ÖNÜME EĞMELERİMDE
KIYAMETLER KOPAR SEVMELERİMDE

HARİKA BİR ANLATIM VE HARİKA BİR ŞİİR KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:03:14
Yüzünde nur yoktur bakışlar şaşı
İncitmeden vursan, tutmaz ki aşı
Yumruğu çaksan da aşınmaz kaşı
Şimdi rağbet süslü yumruk yazana

Çukutlu atarsın yüzün kızarmaz
İsabetsiz mermi hedef vuramaz
Merhametsiz insan yürek saramaz
Şimdi rağbet süsl...

Yazı yazana, @FEVZİ ÜLKER
14.3.2009 10:31:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:02:04
YÜREĞİN VAR OLSUN.HOŞ ANLATIMLAT OKUTUP KITK YIL ÖNCEYİ YAŞATIYORSUN BİZLERE.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 11:00:09
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM SELAMLA
İkinci bahar, @ahmet umut
14.3.2009 10:40:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
14 Mart 2009 Cumartesi 10:46:26
hergün ölüyorum yeniden...
dilimde hep hüzün şarkıları..
zaman geçmiyor
takvimler gittiğin tarihte
çöker gözlerime ölüm uykuları
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA .AYRICA SAYFAMA GİREREK BİR ŞİİRİME YORUM YAZMA ZAHMETİNDE BULUNMUŞUN...

Sen yoksun, @flowergırl
12.3.2009 07:52:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 19:17:46
YÜEĞİNE SAĞLIK ŞAHİN BEY GARDAŞ.KUTLADIM YÜREKTEN BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 19:12:05
Nerdeyim ben
Neden ağlıyor herkes
Bu ezan sesi
Bu ağıtlar
Ve bu yalvarışlar benim için mi
Nerde kaldı hayallerim
Nerde mutlu günlerim
Cayır cayır yanıyorum
Kimse yardım etmiyor

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA
Nerdeyim ben, @hayriye
13.3.2009 18:28:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 13:20:04
Ferhan’ım âşık oldum bu Marş’a
Yeryüzü dolmuştur,çıkıyor Arş’a
Yerin başka gönlümüzde hep yaşa
Cennet-, Alâ hep mekanın olsun

Yüreğine sağlık Ferhan gardaş kutladım selamlarımla.
İstiklâl marşı..!, @ferhan
13.3.2009 10:34:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 13:17:32
Ahmediyi az mı attın dara sen
Açtın bende kapanmayan yara sen
Hakkım helal olsun rahat varasan
Ne hazırlık yaptın söyle emi can
Kutladım semal harika şiirinizi gönül dostum.Selam ve sevgilerimle
Emi can, @Reisahmet
13.3.2009 11:54:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 11:11:43
Ne ekici ne de Ahmet
Yaşamak ölmekten zahmet
Haktan elbet gelir rahmet
Kulda kalanın sevmişim

Kutladım selamlarımla Ahmet abi.Çok nefis bir şiirdi
Sevmişim, @ahmet ekici
13.3.2009 10:34:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 11:06:41
Çıkmadan yiğit el de, kılıç kından
Ayıptır söz etmek büyük Turan’dan.
**

Aksa bu kan ki bu candan, canım Turan
Harap olur vatan, vatanım zindan.
**

Yad elde Musul, Kerkük, Uygur öksüz
Turan bir kök, şimdi yetim ve köksüz.
**

Türk adı b...

Vatanım turan!, @KURULTAY
13.3.2009 07:39:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 11:03:11
Düşlerimdeki her hakikat sensin.
Aleme rahmetsin daha ne olsun.
Kıyamet günü ümmetim diyensin.
Derde ilaç sensin daha ne olsun

Yüreğine sağlık Ahmet bey.Kutladım selamla ve sevgilerimle.
Daha ne olsun, @AhmetÇelik
13.3.2009 04:04:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 11:00:37
Deli gönül uslan, bir daha sevme diyor
Yaran kabuk tutsun, tırnakla değme diyor
Güz sancısı geçer, başını eğme diyor
Dayan diyor bana, dayanmak kolay gibi
---Oysa yürek mahkûm, idamlık olay gibi
Yüreğine sağlık dost şair.Gönülden kutladım selaml...

Dayan diyor, @cemil
13.3.2009 09:13:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 10:59:12


AŞKA TÖVBELİYİM


Güzel bakma yeminliyim
Ne sözlü ne de evliyim
Ne dulum ne nişanlıyım
Ben aşklara tövbeliyim.

Aşk hikayem uzun masal
Gizli sevdam olmaz yasal
Kıskançlığım seni basar
Havalanma bir az kısal.

Benim için boyalanma ...

Aşka tövbeliyim, @ms-solmaz
13.3.2009 10:02:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.639
Şiir Okunma
2.375.928
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL