Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Mart 2009 Cuma 10:55:56
Güzel kardeşim,"Sev seni candan seveni bir tek dalı olmasada,Sevme sevmeyeni Mısır'a Sultan olsada "dememişler mi? selam ve sevgilerimle kutladım.
Ölmek istiyorum, @kader_48can
13.3.2009 10:09:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 15:07:59
Bu satırlar kalbimle sana geliyor
Sensiz yaşamım bana bomboş geliyor
Böylesi yaşam bana acı veriyor
Gönlüm sensiz bu yaşamı istemiyor
KUTLADIM SELAMLA GÜZEL ESERİNİZİ SEVGİLİ DOST.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 15:06:44
KUTLADIM SELAMLARIMLA AHMET ABİ.
Sen, @AhmetÇelik
12.3.2009 13:22:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 15:04:35
Yahu kanun; gül açınca soluyor;
Akan sular, hendek bulup doluyor..
Allah yazmış, ulan sana n’oluyor!
Rahat bırak ölüleri sağları...

yÜREKTEN KUTLADIM GÜZEL ESERİNİZİ.kANUNA SAYGI VE SELAMLAR.
Ulan kanun...., @KANUN
12.3.2009 14:32:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 14:42:53
Kan kokulu zamanda selamete susadım
Çilelerle çiğnendim şimdi veda zamanı.
Felaketi getirdi sevmediğim bu adım
Benimle gömülmeli eza veren her anı.

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Veda zamanı, @Afet İnce Kırat
12.3.2009 00:13:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 14:41:27
Yıktın içimi var mı emsali
Yaktın kül eyledin şirin misali
Neydi bu kalbimin günahı
Söyle ey Sevgili! Nedendir
YÜREĞİNE SAĞLIK HEMŞEHRİM.KUTLADIM GÜZEL ŞİİRİNİ SELAMLARIMALA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 12:08:08
Kan kokulu zamanda selamete susadım
Çilelerle çiğnendim şimdi veda zamanı.
Felaketi getirdi sevmediğim bu adım
Benimle gömülmeli eza veren her anı.

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Veda zamanı, @Afet İnce Kırat
12.3.2009 00:13:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 12:04:49
Karanlık hülyaların aydınlık şafağında,
Yüreğinde maviden bir yelken açar mısın?
Ruhundaki özlemle, gözünün karasında,
Açılan gonca gibi, benimle ağlar mısın?

YÜreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 12:02:35
İstersen bana gelme,
Hayallerimdeki kız.
Ben değilim ki yalnız,
Hayallerimdeki kız.

Bu sevda başka güzel,
Duygular bana özel,
Gece rüyalara gel,
Hayallerimdeki kız.

Her günüm hep seninle,
Dünyam dolu sevginle,
Seviyorum yeminle,
Hayall...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 12:00:43
Herkesi sevmeye yeter yüreğim
Yalansız dolansız ışık göreyim
Bana bir verene ben bin vereyim
Dostların sayısı kadar zenginim

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
...zenginim, @KaramsarSair
12.3.2009 02:41:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 11:58:31
Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutladım.
Yıllar geçsede...!, @ferhan
12.3.2009 07:48:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Mart 2009 Perşembe 11:13:37
Ümit’im dikendin yar güllerine,
Çiçekler dikendin yar yollarına,
Artık hayalini sar kollarına,
Namert köprüsünden geçmeyeceğim.


Yüreğine sağlık dost şair.Kutlarım selamla bu güzel şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 19:53:40
gün gelecek yalvaracaksın bana
affet diye kapanacaksın ayaklarıma
bensizliği tattıracak yokluğum sana
artık sana DÖNMEYECEĞİM VEFASIZ

Kutladım sellam ve sevgilerimle.
Vefasız, @esmerefsane
11.3.2009 18:28:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 19:51:43
Gözlerinden akan onca yaşları,
Sabır mendiliyle sil de gel gardaş.
Gördüğünde eğik duran başları,
Sebebini öğren, bil de gel gardaş.

Dostlarını koru, kolla iyice,
Hakikati duymak gitmesin güce,
Allah kelamıyla hep hece hece,
Mutlulukla yeşer...

79., @DurdxuŞahinx
11.3.2009 15:55:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 19:42:25
Kutladım bu güzel şiiri ve şair selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 19:24:01
Alevide insan Sünnide insan
Ayırım yapar mı can olan bir can
Eğer kötü ise her ikiside
Derimki kendime ram olmam ben ram

Nedir ki alevi, nedir ki sünni
İnsanlığa alet etmeyin dini
İnsanlar yaşasın barış içinde
Yanlışım var ise yargıla...

Alevide insan sünnide, @Yusuf_Ter
11.3.2009 16:20:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 18:17:48
Kıvamına gelsin diye
Az da olsa ‘dolu’ya
‘Deli’liğin mayasını çalmalı,
En güzeli insanoğlu
Deli dolu olmalı!..

Yüreğine sağlık kutladım selamla.
Deli dolu, @YazganBestami
11.3.2009 16:04:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 18:06:11

Yazamaz en kral yazarlar bile
Sana olan aşkımın öyküsünü...
Söylemez en usta ozanlar
Sana olan sevdamın şarkısını...
Kifayet etmez aşkımı yazmaya kelimeler
Dayanamaz sevdamın türküsüne
En kral kopuzlar,kemanlar...
Yer,gök sükut eder ,zebun o...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 18:04:09
Gayrı sual bana geçmişimden
Karıştırmayın yeni beni eskisiylen...
Gömdüm o eski hatıraları
Yaktım tüm o geçen yılları
Hayallerimi,düşlerimi bıraktım geride
Yeniden yazıyorum hayatımı yeniden
Hem de en baştan...
Söküp attım yüreğimden sevdaları...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Mart 2009 Çarşamba 17:59:48

Fevzi, sana kurban köyüm
Sensiz açmaz oldu gülüm
Ayıramaz senden ölüm
Toprağına kurban köyüm

ORDA BİR KÖY VAR UZAKTA.KUTLADIM SELAMLA.
Köyüm, @FEVZİ ÜLKER
11.3.2009 17:22:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.633
Şiir Okunma
2.375.896
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL