(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİGANI BIRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİGANI BIRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırıma Şeyh Galip' in Hüsnü Aşk isimli eseri geldi....Belki bundan 20 sene kadar evvel okumuştum ama bir çoğu hala aklımda....Öyle bir şiir ki; Türkçe' de bunun karşılığı inanın yoktur....Lezaiz derecesinde.....
Gül ve bülbül yıllardan beri Türk edebiyatının ayrılmaz bir parçası olmuştur. Nice şairler ilham alıp çeşit çeşit şiirler yazmıştır. Sizin de şiirini çok duygulu çok etkili çok güzel olmuş. Pembe gül de insanın içine ferahlık ve huzur veriyor. Mis gibi kokusu hretarafı kapladı. Gül yürekli duyarlı şairem. Bu güzel şiirinizi gönülden kutluyor, Selam ve sevgilerimi gönderiyorum. İlhamınız bol,gönlünüz mutlu ve huzurlu olsun.
Gül de aşka gelsin gönlünü açsın........ ................. Asırlardır şakır o bülbül ama gül "kör" aşık alıştı bülbüle, o nasılsa her haliyle sever o nasılsa aşkın her dilinden öter... Çok güzel dizelerdi, gönlünüze sağlık tebriklerim kalben.
Gül ve bülbül aşkların en güzeli ve en yücesidir gül ile bülbülün aşkı...
Bülbün aşıkmış güle gülün dikenini kim dere..Bülbül aşkından can vermiş güle .....
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
BÜLBÜL GÜL İÇİN AVAZLANIR GÜLDE BÜLBÜLE HEP NAZLANIR SONUNDA BÜLBÜLDE GÜLDE KAZANIR Çok güzel aşkı sevdayı,anlatan içten sağanak dizeler Güneşi yüreğinde taşyır bu güzel yürek yazmış yine güzellikler Dost yüreğe cani gönülden tebrikler iyiki varsınız , iyiki yazıyorsunuz Aydınlık olsun efendim hep ufkunuz Saygı ve selamlarımla ____________Ali Cemal AĞIRMAN_______________
gül ile bülbül aşıktır aslında hiç ayrılmazlarda kimse ayıramaz .yaratan öyle yaratmış çünki.şimdi gülü bübüllden ayrımak isteyen kalleş kirli yürek çok ama Allahın koruduğuna kimsenin gücü yetez çünki sevdayı yaratan verir yaratan alır..çok şeyazılabilir gönül dostum...sayfana sevda ve gül bıraktım sevgiler...
beklenen yağmur tarafından 3/10/2009 11:43:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bülbülün figanı sevdiği güle ulaşamadığuında çıkar ortaya, yoksa başka sorunu yoktur gülden yana, çünkü gülde aşıktır bülbüle ve iki ayrı bedende tek can olabilirler sevgi ile bir anda.
Oysa ne çok fardır dünyamızda gül ile bülbülü ayırmak için çabalayan, ne çok kirlenmiş eller uzanır gülü kopartmak için dikenli de olsa dalından bülbüle yar olmasın diye, ne çok kin ve nefretle bakar gözler vardır gülün sevgisine sevgiyi bilmeyenler. İşte o zaman yankılır bülbülün sesi duyulur dağlarda. kopartılan gülünü alıp yerden takmak istese de dala artık çok geçtir öldürülmüştür bir kere.
Keşke sevenlerin arasına girmese kimse ve sevdiğinden kopartmasa sevenleri. Umudum mu o henüz bitmedi. Keşke dediğim tüm güzellikler görecek gözlerim bir gün biliyorum.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Ne çok söz söyletiniz bize.
Bülbül figân eder gülün elinden
Çilesi hiç bitmez gülün serinden
Seher vakti gülistana girince
Gülü ağlar bulur çiyin yüzünden
Gel ey bülbül güle figânı bırak
Bırak ki gül de aşktan nasibin alsın
Sen hoş sesinle türküler çığır
Gül de aşka gelsin gönlünü açsın
çok güzeldi inanın geceme şiir ekledim kaleminiz daim olsun..
sevgi ve şiirle kalın...