Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:34:18



Kırılır düşerim param parça olurum demiştim
Ne den öksüzlüğüm’e bıraktın beni
Bu gitmelerin adını koyamıyorum artık
Bir masalın son sayfalarına’mı getirdin beni

Oysa sen benim için hiç bitmeyen bir kitapsın
Yazan ben yaşatan sen
Kaldırı...

Kelebek ömrü..., @gevdan
30.5.2013 02:46:36
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:31:53



cevabını veremediğiniz bir soru değil
ya da dağda avladığınız keklik
sessizlik tüm külleri yuttu
ve savurdu mermer yüzlerinize!..

biz kafamızı
elimizi
gözümüzü
ciğerimizi
mürekkebe daldırmayı bilirdik
bilmediğimiz biber gazıydı
onu ...

Güya devler, @nar çiçeğim
2.6.2013 17:22:30
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:29:34



Bir kuş
Bir insan
Ve
Bir alacakaranlık orman
Dilleri olsaydı
Hesap sorup
Barış türkülerini söylerlerdi


Binlerce çocuk ölür
Tarumar yürekler bırakarak
Bir kız ağlıyor, gelinliksiz
Bir baba görmeliydi
İzdivaçlarını…
Ve savuraydı k...

Yarınlar, @DemAN
1.6.2013 13:54:56
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:27:45


Ellerim sen gibi kalem tutup
Dudaklarım masallar anlatması gerekirken
Elimde çalı, dilimde yanık bir türkü ile
Önüme kattığım kuzularla hayaller büyüttüm.


İçimdeki çocuğa inat,
Büyümeye çalıştıkça küçülüyor,
Bahçemde oynadığım evcilikte...

Fanus ı, @Terdem
14.3.2013 23:23:45
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:15:29



Ve işte o zaman anlarsın ki
Zamanı gelmiştir gideceklerin

Artık eskitmeyeceğini anlarsın
Kanatlarımın çırpındıkça kırıldığını
En acımasız mahkemelerde yargılandığımı
İnfazımda bile gözlerimde sen olduğunu
Unuturlar yar unutular

MERHA...

Kalbime bir gül dik, @Hasan Dag
2.6.2013 02:36:24
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 11:34:17


Öyle derinden ki gülen gözleri


Benim ilham kaynağım oluyor

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
FON RESMİ ÇOK ÇOK GÜZELDİ....ŞİİR DE ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 11:03:23



Denizin en güzel saati
Çalkalanıyor
Şehvete karşı...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 11:01:12



Affetmek büyüklüktür sen kimseye ah etme
Allah bilir işini aydınlık bak gelecek
Çaresizim diyerek olduğun yere yatma
Kaderin kara değil elbet sana gülecek
Her gönüle arada dertler böyle yağıyor
Yağmurların ardından gökkuşağı doğuyor ..

...

Pes etme sakın, @Ayvazım Deniz
4.6.2013 00:02:27
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 10:59:37




Durup ta konuşmayı hiç istemedin
Toplandı sofran, doyunca gittin
Yanımda olmayı hiç düşünmedin
Sen beni kendine oyuncak ettin

Bir kerecik olsun baksaydın bana
Yalnızca adımı duyunca gittin
En içli hislerimi yazsaydım sana
Sen beni ke...

Oyuncak ettin, @Erhanyurt
30.5.2013 00:05:53
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 10:56:56



Üşüyor yeşeren umutlar
Gri ağlıyor bulutlar.
Boğulmak istemiyorum
Akıp giden zamanda
Son kozumu oynuyorum
tükenirken anılar...


Umudumun hırsızı
aç duvağını artık.
Yolunan günde var
kent dolusu tanık.
Yer değiştirmesin
gelincikler...

Hançerdir acılar, @Ferda,ca
4.6.2013 10:43:23
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 10:49:08


Aslın yörüktür senin
Hallerin feriktir senin
Gözlerin eriktir senin
Sonsuz lezzetsin, güzel

Varlığın ödüldür bana
Aşkın can kattı canıma
İçsem seni kana kana
Ab-ı zemzemsin, güzel

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAML...

Yörük kızı..., @AYDINK
4.6.2013 10:18:56
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 10:40:56

seni özledim yaşama sebebim,
bedenimde sensizlik örülmüş hırkam
kulağımda aşkın arzunun fısıltıları
uzaklardaki hayatım kalbimdeki vazgeçilmezim
dualarımda adın akıbet i emelim

seni özledim sol yanım da ki değerim

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İ...

Özlem, @( nry)
2.6.2013 16:04:10
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 08:30:17


Rabbim bizi öz nurundan yaratmış
Bu yetmemiş, akil ile donatmış

GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIML
Fıtrat, @Minos
2.6.2013 20:26:14
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 08:20:32


Ne koltuklar gördük
Zaten boştular
Ne gemiler gördük
Ah’tan battılar...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
MEVLANAYI HATIRLATTI...ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE ...

Gün, @Gökyüzü Mızıkacısı
4.6.2013 00:10:21
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 15:02:29



Melankolik uğrak yerinde
el ele dolaştı
efsane gibi anılar.
Aşkın terkisinde
kanadı aynı dudaklar.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM;
ANLMAMLI VE GÜZELDİ..RESİMLERDE DE ÖYLE..TAMAMLAMIŞ KONUYU..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUT...

Melankolik bilanço, @Ferda,ca
31.5.2013 14:14:06
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 13:54:58


oysa
oysa saniyeliktir arzunun lekelenişi

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA DİZELERDİ..AMA BURASI ÇOK DERİN MANALAR İÇEREN DİZELERDİ....
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 13:50:12


Ferhat’a nispet olsun yıkarım onca dağı
Aslım için yanarım açmasa da kucağı
Tüketip nefesini örseleme dudağı
Senden öteye yol yok, sevdamın son durağı

IŞIK uzat elini, ne gerek bunca naza
Dola kolun boynuma doyup varalım hazza
Her mevsimi...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 13:46:12

İlim, bilim sanatta aydınlık ülken olsun
Eşitlik halkasında adalet ilken olsun
Maddi, manevi birlik, solmayan gülşen olsun
Toplumsal bilinçlenme, dünya gözüyle görüş
En bağımsız hak yaşam, en kutsal olgu barış.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM; ...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 13:41:11

Kabardı azgın dalga, kıyılara vuruyor.
Tekneler alabora, şimşek çakıp duruyor
Kaybolan umutlarım, yüreğimi yoruyor.
Bu yerler viran oldu,istesem de kalamam


Bulutlar arasında, hayal ettim yüzünü,
Hissettim üzerimde,harelenmiş gözünü.
Yaktı...

Tutukludur sözlerim, @gül peri
31.5.2013 13:15:58
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:31:00



Zaman gitme vakti değil kıyamet bakışlım...

Ağlayan ruhu şad etmeden gitmek sana yakışmaz...!


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA BİR BAŞLIK... ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUT...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.748
Şiir Okunma
1.218.400
Yazı Okunma
38.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL