Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 08:29:20


Asla değişemem Akdenizi...
Kleopatra yaymış güzelliğini
Kumlar sarmış bedeni
Aşıklar yaymış teni
Yaşasınlar sevgiyi

GÖNLÜ DOĞA VE İNSANLIK SEVGİSİYLE ÇARPAN KALEMDEN HER ZAMANKİ GİNBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI DİZELERDİ...
YÜREĞİN VEDE ...

Akdeniz mavisi, @canandemirel
24.5.2013 20:57:06
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 08:14:58

sevme sevgilim ,beni sevme
ne kalmış ki benden söyle geriye.
avcumda kalan kırıtılarım,
yetmiyor inan ki seni beslemeye.

sevme sevgilim beni sevme,
deymez kimse senin sevgine,
hayalim olsanda inan bir kere
caresiz hayatta çırpınışlarım.
...

İmkansızım., @vicdanlı
27.5.2013 02:01:13
KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 14:41:21


Bütün sevinçler

Bütün kederler

Yaşanacağı kadardır

Süreleri vardır

Ve bir gün biter

Hayat gibi

Zaman gibi

Ömür gibi

Gelip geçer

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT ...

KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 13:57:07


Sen canımsın gülüm eğil koklayım
Bir seslenişinde gelip yoklayım
Suçum varsa söyle derhal aklayım
Düşünüp durmanın sırası değil

Bu garip gönlümün bülbülü sensin
Bağımda bahçemde sümbülüm sensin
Senki ey sevdiğim ruhumda demsin
Sitemli s...

KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 13:54:46



Aşkımı şiirle dile getirdim
Kitapta topladım duygularımı
Istırabı derdi senle bitirdim
Maziye bıraktım kaygılarımı

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
...

Canımın içi, @Erdoğan BEKTAŞ
24.5.2013 12:28:09
KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 10:55:32

Zaman ayları ezip de, hızlıca geçiyor.
Takvimler eskiyor,yaş ilerliyor.
Acımtırak bir yalnızlık baş ucu romanım.
Sen ağlama çocuk , yalnızlık bana misafir.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ZAMAN BAZEN EN BÜYÜK DÜŞMAN..FON RESMİ ŞİİR İÇERİĞİNE ...

Ağlama çocuk, @gaybana geceler
24.5.2013 10:29:49
KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 09:33:11


Meftunluğum sana her iki dünyada da .
seni düşünmek saklı bahardır bana.
Sırça bir damda tutarım ellerini,çekerim seni hazana.
Düş kuşlarım kanatlanır ağlarım.
Sen sevdikçe sevgili ben çoğalırım.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL V...

KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 08:29:04


Hüzünden
Yorgun düşmüş
Ümitsiz gölgeler
Acı çekiyor.
Paslı zincirlerinden
Kurtulmak için

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
YİNE HARİKA BİR ANLATMDI...ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
S...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 08:20:27


Seveni cennete sokar
Gül bahçesi gibi kokar
Bazen yanar bu bahçeler
Dumanı Asumanı tutar

Şüphesiz çok şanslıdırlar
Ruh ikizini bulanlar
Ölmeden cennet yaşarlar
Kafa dengini bulanlar.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ŞEY TEKDÜZE OLSA ZA...

Yollar, @Minos
23.5.2013 15:47:34
KNİSK
@knisk
24 Mayıs 2013 Cuma 08:15:26

Cefa senin eserin mutluluksa benimdi,
Çıkıp git hayatımdan bakma sakın arkana.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
FON RESMİ ŞİİR İÇERİĞİNE ÇOK UYUMLUYDU...ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
S...

KNİSK
@knisk
23 Mayıs 2013 Perşembe 13:03:04


Bülbül güle zar eder ,firak ile ağlardı.
Vefalı beyaz çomar emniyeti sağlardı
Berrak akan dereler,şırıl şırıl çağlardı.
Veda vakti gelince,aşkla sarardı kollar.

Anılar çekti beni, dün uğradım oraya.
Ağaçları kesmişler ,çevirmişler seraya. ...

Kaybolan yıllar, @gül peri
23.5.2013 12:02:35
KNİSK
@knisk
23 Mayıs 2013 Perşembe 09:29:31


Sevdadan korkma ,ihaneti yazma aşkın şerbeti baş döndüren mey
Göğsüne yaslan şefkatin sıcaklığını hissederken olsun mutlu bir ev
Okyanusların dip sularından bul o inciyi sana verdiğim şu son görev
Cansız hayalleri bırakarak sarıl, gerçeğin sıc...

KNİSK
@knisk
23 Mayıs 2013 Perşembe 09:26:25


Kirletir dışımızı yaşanılan şeyler,
Ama dokunamaz içimizdeki yere.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
HANGİMİZ DÜŞLEDİĞİMİZ BİR HAYATIN MUTLULUĞUNU YAŞAYABİLİYOR YADA YAŞADIK Kİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN.....

Tart kendini., @vicdanlı
22.5.2013 15:03:06
KNİSK
@knisk
23 Mayıs 2013 Perşembe 09:23:24


Ay kuşları geçiyor
Sesi olmayan
Bir gecenin içinden
Gümüşten kanatlarını
Yüreğimize
Vura vura...

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
FON RESMİ ŞİİR İÇERİĞİNE ÇOK UYUMLUYDU...ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN.....

KNİSK
@knisk
23 Mayıs 2013 Perşembe 08:39:35


Oyuncu Yeşilçamdan oyun hep aynı oyun
Keyfinizi bozmayın sakın ola milletim
Akiller çoban olmuş vekillerse bir koyun
Dağdan indi akiller bu düzene illetim

Kandilin zirvesinden şartlı tahliye çıktı
Gözdağı vermek için Hatay hedef seçildi
P...

Verin gitsin, @Birselamver25
17.5.2013 11:08:14
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 14:02:48


Aç geziyor orta direk
Buna dayan miyor yürek
Göz görüyor güç yetmiyor
Halimizi kime diyek?

Milli gelir hep artıyor
Kimler faydalanır bilmem
Bölüşüm formülü nedir?
Adetim değildir sormam.


merhabalar değerli gönül dostu insan ;
çok ç...

Cebi yok, @Minos
22.5.2013 13:54:31
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 13:56:57


Nasıl ki, solunur bıçak altında

Temini; huzurla saklanmış kında

Gönül hoşluğu, salt; imtihan sanda

İbrahim’in yanan yüreğiydi aşk...



merhabalar değerli gönül dostu insan ;
çok çok anlam yüklü bir duygu paylaşımıyd...

Aşk, @Nezahat Yıldız Kaya
20.5.2013 17:28:07
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 13:54:41


bir dahaki sefere
umut ateşine beraber harlıyalım.
gökyüzünün mavi kelebekleri
söylenmemiş sözleri al
sırtlanlara kaptırmadan haydi kalk

güneş yönünü çevirmeden
rotasız yürüyelim
güvercinleri kaybolmuş kentlere

infazdır yüreğimizdeki ...

KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 13:51:14


Yapraklarım kuru güller sarmıyor
Geceler gündüze neden varmıyor
Yıldızlarım sönük şafak vurmuyor
Neylerim dünyayı Tanımda yoksan


Gurbet akşamları çöküyor yine
Dallarım boynunu büküyor yine
Hüzünler düzlere çıkıyor yine
Neylerim dünyayı...

Neylerim dünyayı, @AYSE KAVAK
18.5.2013 19:37:02
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2013 Çarşamba 13:38:40

Şimdi beni buralarda kim tutar
Bademiçim için gelmeye can atar
Bilirim yarın gece koynumda yatar
Seni çok seviyorum anneanneciğim diye
Sarılıp sıkıca bağrına basar...

Büyümüşte canımın içi
Sınıfta olmuş birinci
Hem folklor oynayıp hem dans...

Canımın içi, @çimdik
21.5.2013 00:00:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.753
Şiir Okunma
1.218.407
Yazı Okunma
38.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL