Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 09:08:19


İşim olmaz benim nefretle kinle,
Eğer “Yürüyemem" diyorsan "Senle”

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ASLINDA ŞİİRİN TAMAMI ŞAHANE..ZATEN BU KALEM HECE VE SERBESTTE OLSA TESCİLLİ BİR KALEM ...SEVEN YÜREKLER İÇİN ÇOK ŞEY VAR HER DİZEDE ..AMA BEN DA...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:41:57

Bir yaşam boğuluyor gözlerimde
Harfler yorgun
Cümleler yetersiz
Düşlerimde yılgınlık var

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:39:57

Koşulsuzdum.
Savunmasızdım,
Korunmasızdım,
Zaten sınırsızlığım malum.

Ve sen öylesine,
Erdem tanımlıydın ki,

Gönlünde avuttun,
Sevginle damıttın,
Çocuk yüreğime zemzemce aktın.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYD...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:34:07


Gözlerim yaşlı ıhlamur ağacına eski anıları anıt yaptı şimdi
Geri alamıyorum bakışlarımı dallarında ruhum beni seyretti
Tam o sırada, anne ! diye bir ses gözlerim bakışlarını terketti

En güzel şeydi varlığı
sıcaklığı yayılırken o kollarımda...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:31:58


öyle bir şiir yaz ki
’nedensiz sevişmelere hoşgeldiniz’ desin melekler

öyle bir şiir yaz ki
gece yürürken idam sehpasına
güneş soyunsun cellatlığa

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA...ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN...

Aşk, @nar çiçeğim
28.5.2013 01:01:19
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:23:57



Taşıyacak mı acaba
Kalbin kalbimi
saçlarımın gün kırıklarında.


Sevincin delişmen kuşları
Yumruk gibi duruyor
dört mevsimin hurçlarında...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA BİR FON RESMİ..ÇOK SEVİYORUM BU TÜR VE ŞİİR İÇERİĞİYLE BA...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 08:21:20

Güller, çiçekler açtı
Düşler oldu yaşamın gerçeği
Güneşin kızıl alevi sardı etrafı
Yayıldı mavi ile tutku

ÖĞRETMEWNİM GÜNAYDIN ;
MANZARASI GİBİ SICAK DUYGULAR ESTİRDİ DİZELERİNİZ..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT ...

Yaz geldi, @canandemirel
27.5.2013 23:49:55
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 14:08:21

derin düşünceler içinde çırpınır kalırım .
sen dön gittiğin ellere beni bana bırak
uhde kalsın varsın senin aşkın içimde

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
VEFASIZLIK VE SEVGİ ADINA GÜZEL BİR İÇ DÖKÜMÜ .. ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VE...

Acı hatıra sın, @( nry)
27.5.2013 10:59:28
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 14:04:35


Şaşkın şaşkın aşk sorardı
Düş üstüne düş kurardı
Bilmem ne işe yarardı?
Şeker oğlan, bizim oğlan…Zaralı

Her çiçekten bal alıyor
Bahçelere çok dalıyor
Aynı telden hep çalıyor
Şeker oğlan bizim oğlan..şeker29


GÖNÜL DOSTLARI MERHABALAR...

KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:58:35

Kızıl gecenin yemininde çıplak ötesi
ve ateş makberin de beden
hararet anları ince bir çığlıkta kaçık gibi

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİN...

Ses, @Şadiye gürbüz(zaralıcan
27.5.2013 12:03:40
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 11:51:29



Geçen gece bir uyandım evde tıkırtılar var
Ahanda dedim geldi selami
Yataktan bir fırladın selami diyerek
Adam kaçtı ben kovaladım
Tam köşeyi dönerken polisler yakaladı adamı
Meğer sen değil,hırsızmış o adam
Polislere mahalleye rezil odum...

Ah selami ah.., @sareyaprak
27.5.2013 09:09:40
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 11:46:44


Gecelerle kavgalıdır
Uykuyla dargın
Bu acı gelgitlerden
Yorgun dur yorgun.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
YAŞANACAK HAYATIN MUTLULUK YADA MUTSUZLUK SAHNELERİ YAŞANMIŞLIĞIMZADAKİ YATIRIMLARIN YANSIMASI DİYE DÜŞÜNÜRÜM GELDE NEDENSE..HER ZAMA...

Kırgınım, @Minos
27.5.2013 11:22:07
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 11:03:11


Hayatın güzel yanları nı görmeye seninle başladım,
Aşkı önce yüreğim de sonra senin yüreğin de hissettim,

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYG...

KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 11:00:05


Ben bu evin erkeğiyim
Senden sonra ben varım
Hoyrattı duruşu
Gülmeyi pek beceremezdi
Babasından öğrenmişti
Edeplice gülmeyi
Sözler içinde
Sıcak bir yuva
Yani beş kişilik bir sofra
Altıncı kişi için her an vardı bir tabak
Bir gün tebessü...

Talan edildim..., @gevdan
24.5.2013 01:50:44
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 10:26:29

Art niyetli gözyaşlarım kayıyor kirpik uçlarıma
Canı sıkılmış umutlarım birer beton yığını
Konuştuğum ana dilimin bile alfabenin katiliymiş
Deli Fırat gibi dudağım nefesimi dağlıyor

Nede olsa körpeydi kelimeler
Asi görüntüsüyle aşka yasaklı ...

KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 09:26:17



Barış gelecek diye vatanı böldürmeyiz.
Çakala fırsat verip mazlumu ezdirmeyiz.
Akıl dağıtsın diye ahmağı gezdirmeyiz.
Kardeşçe kenetlenmiş tek nefes Türkiyeyiz...

Kervan başı şaşırmış uçurumdan bakmakta.
Cephanenin yanında sanki çakmak ç...

Tek nefes türkiyeyiz, @neneh.
25.5.2013 18:54:06
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 09:02:07



Yok oldu saatler
kanayan acılar bakıyor
dakikaların dibinde.
Uzakların borçları
bir gül gibi takılı yakama
Bir kar tanesi tenimde
ağıtları serinletiyor toprak ana.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA VE ANLAMLI BİR RESİM EŞLİĞİNDE Ç...

Son nefesi kaçırmadan, @Ferda,ca
24.5.2013 13:52:45
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 08:45:28



Çıktım başı karlı
Yüce dağlara derdimi yanam
Dağlar benden dertli çıktı

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
Sormayın, @Minos
26.5.2013 11:31:42
KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 08:41:35


Kimseleri kırmadık
Bilirdik kırıkların
Nasıl can yaktığını
Ayakkabımızı bağlamayı
Öğrenmeden çok önce tattık
Gözümüze toz kaçmış gibi yapıp
Kimse görmeden ağlamayı..

Sürgün limanların
Kırık iskelelerinde
Bekledik
Dumanı bile görünmeye...

KNİSK
@knisk
27 Mayıs 2013 Pazartesi 08:37:11


Sana sarılıyorum her gece soluksuz kalıncaya kadar

Tenime izini içime sevdanı işliyorum belki de habersiz

Bir sana yandım

Yandıklarımı yangına saldım

Dünümü sende unuttum

Bu yüreği sende bildim öylece yüreğinde ağladım.

Ben send...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.760
Şiir Okunma
1.218.427
Yazı Okunma
38.838
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL