Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:29:13



şimdi zamana, kendimi bırakıyorum
avutulmuşluğumun koynunda ,sevgi benliğimde,
yıllardır;
şiirlerle konuşan bu kadın,
göz bebeklerinde bahar,
gece güne doğar,
geleceksin diye hala bekliyor
söyle bana haberin var mı?

MERHABALAR GÖNÜL D...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:25:54



Aydınlık gün içinde ruhuma indi perde
Şadırvandan dökülen su olup doldum göze
Bilmem çalınan umut kimbilir şimdi nerde
Arayan öldü artık gerek yoktur bir söze
Kurulu bir düzenin çarkına çomak soktum
Ben bu yalan dünyada kimliğimle hiç yokt...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:23:07


Boş ver geçer Nar çiçeğim
Bugüne dek neler geçti.
Takmıyorum Hiçbir şeyi
Senle doğdum senle varım.
Tek bir kula yok zararım.
Hızla döner zaman çarkı
Açtım umut yelkenimi,dalgaları dövüyorum
Zorlukların inadına
Yaşamayı!..
Yaşamayı seviyo...

Yaşamayı seviyorum, @OZANMERDAN
31.5.2013 11:34:24
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:17:53



yüreğim ıssız
anılarda saklanmış bir şarkıya eşlik ediyor dudaklarım
çocukluğunu anlatıyorsun gülümseyerek
yağmur yağıyor içime
susuyorum uzuyor aramızdaki derin sessizlik
avuçlarım dudağına asılmış tekil bir sızıya bulaşıyor
güneş vuruyo...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 12:06:49

Neleri yaktı uğruna adam
neleri ardına aldı Kadın için.

Hücresinde çektiği azabı düşündü
dumanına baktı son sigarasının.
Birazdan kapı açılacak
Elinde kadınına verdiği kalple rahip içeriye girecek.
Son dileğini soracak.
Ne diyebilirdi
Ne ...

Îdam-ı muaşeret, @leb-i şima
31.5.2013 11:28:38
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:56:13


Üfle neyzen
Üfle de yedi cihana yayılsın
Ana rahminde ki masum yüzler

Ey vuslatına ömür biçtiğim
Bir serçenin göz yaşına sakladım seni

Adını yazdım kar tanelerine
soruyorum şimdi
hangi kar yakar insanın içini böylesine
Yanıyorum cehen...

Üfle ey aşk, @efsundeniz
13.4.2013 17:24:24
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:53:54



Bir küçük beden
Kına nedir bilmeden pazarlanıyor.


Üç ineğe
Bir katır’a.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
Kaybolan, @leb-i şima
26.5.2013 08:27:58
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:51:38


Saçlarıma aklar düştü hasretten
Seni seviyorum inan yürekten
Sayılı günler de
Geçmek bilmiyor

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
UMARIM GEÇER HER ZİLLET VE HASRET VE YURDUM ADINA DA ŞAHSINIZ ADINA DA BEKLENTİLERİNİZ GERÇEK OLUR..ÇOK ÇOK GÜZEL VE A...

Hasret bitti, @Minos
31.5.2013 00:17:11
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:45:53


şarkı söylerler şehr ortasında
şaraba aşk karışır
aşka şarap
şehrin basamakları dizginlenir
şarkı dinlenir
bir yanda şarkılarda demlenir tarih

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
FARKLI BİR ÇALIŞMA....ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
Y...

Ş'nin alanında istanbul, @glenay
30.5.2013 17:04:29
KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:42:07


Gül diksen elinle gönül düzüne,
Bülbül olsan kanmam hiç bir sözüne,
Nağmerdim bakarsam senin yüzüne,
Bu neyin bedeli bilmiyorumki...!


HÜZÜN_Ü kalbinden söküp atarken,
Sevdanı gönlüme mabet yaparken,
Allahımdan sonra sana taparken,
Bu n...

KNİSK
@knisk
31 Mayıs 2013 Cuma 08:35:35


Gecenin ağırlığı çökünce yüreğime
Kireç tutsa da dilim
Kürek kemiğime saplanırken yokluğun
Diyetini bozuyor ömrüm

Sen gittin ya sevgili
Kandilleri söndürdüğüm gözlerimde
Ruhunu yitirmiş bir ben olmayacak artık
Ben seni unutmadım unutamad...

KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 14:34:31

MÜDÜRÜM MERHABALAR ;
ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 14:33:04


Oraklar çalınır tüm yeşilime,
Vatansız kalışıma şaşarım…
Kimliksiz ölümler sağılırken başımda,
Salasız defnedilir her y/anım.
Çıkmayan soluklara pusarım nefes nefes,
Yorgun sözcükler eski(ti)rken dilimde.
Kefareti kifayetsiz ah’ların,
Dura...

KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 11:26:47


Mevsim yazdan güze döner
Viran olur bağ bahçeler
Dalında sararır solar
Koklamaya kıyılamayan
Aşkın sembolü kırmızı güller

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ZAMANKİ TADINDA GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUT...

Bülbül ve hazan, @Minos
30.5.2013 11:01:03
KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 09:30:30



Aksırır yürekler.
Talan olur bekleyişler
Sevgiyi büyüten
Gündüz sefalarında.

Son yıldız kırıntıları
Bağlanır sözlerle düne.
Anlamsızlaşır tüm harfler
izi kalır hoş/çakalların...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELD...

KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 09:27:49


Aslında bitmişti her şey ...sevgili...
acımasızdı sevdalar
bir kez düşmeye görsün yüreğe
düştüğü yeri yıkar yakar parçalar
ne kalır benden geriye
bir kaç damla göz yaşı
bir avuç HÜZÜN
çökmüş bir bedenin enkazıında kalan
aşka yeminlı bir y...

KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 09:24:56


Ruh yayılır bin hazla
Sevda ile Akdeniz’e...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HER ZAMANKİ GİBİ FON VE ŞİİR GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
Akdeniz, @canandemirel
29.5.2013 23:49:37
KNİSK
@knisk
30 Mayıs 2013 Perşembe 09:22:09


Ey gözleri âhûm, dil_i rânam, yüzü mâhım!
Sevdim seni, aşktan öte yoktur ki günâhım.
Ayyûka çıkarken avazım, âh ile vâhım,
Cennet’te gibiydim de, kovuldum yine Yâ Rab.

Kurban olayım aşkına ey yâr, öleyim ben
Mâhzûn olayım, düşte yüzün tek ...

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 14:52:23


Bu yaşta bende olmayı çok isterim böyle
Anlat dedim nasıl bu huzur mutluluk söyle
Dil tatlı, sesse coşkulu, saygınca bir tavır
Gençlik çabuk geçer dedi, heybende yük ağır

Yol aynı!
Yolcular değişir, durmayan zaman
Her yolculuk biter, deği...

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 14:46:44


Ağladığım günler gibi
Yırtıp attığım şiirler gibi
Sen de yoksun şimdi
Git yokluğa anlat derdini

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
...

Yokum artık, @edebiyat93
28.5.2013 21:05:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.739
Şiir Okunma
1.218.387
Yazı Okunma
38.834
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL