Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
7 Haziran 2013 Cuma 10:56:58

Hayat üç ten ibaret dün bu gün vede yarın
Şayet mutlu olduysan elde kalan tek karın
Benim gibi bedbahtsan karşılanmaz zararın
Hesabını vererek ben zaten doğmadım ki.


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİ...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
7 Haziran 2013 Cuma 10:55:20


içime çekiyorum
dağda yetişen kekiği anımsatan hasretin kokusunu


GÜNAYDIN DEĞERLİ ARKADAŞIM , GÖNÜL DOSTU İNSAN
YİNE HARİKA BİR MÜZİK HARİKA BİR YORUM..ARA ARA YAZIORUN SON ZAMANLARDA AMA DAHA DUYGUSAL VE DE DEMLENMİŞ HÜZÜN OLARAK DÖKÜLÜ...

KNİSK
@knisk
6 Haziran 2013 Perşembe 12:15:45


Hadi aç ışıklarını
bak içimdeki karanlığa.
Aşk makamında ezgiler
asılı duruyor boynumda
kaçak künyeli adında.

Ah yazgı ah..!
Bütün şiirlerim sana
Değil ebabil kuşlarına.

Kokun yıkılıyor üstüme
Ne zor bilir misin
alışmak sensizliğe. ...

KNİSK
@knisk
6 Haziran 2013 Perşembe 08:52:06


Sevmenin kitabında,gitmeler yazılmaz ki!
Boş sevgi hecelerin bağrına dizilmez ki!
Aşk badesi içmeyenle, bu sır çözülmez ki!
Bir bilmezin içinde,kaldım garip isyankar

Zaralıyım elbetki yolu erkan bilirim
Çektiğim her acıyı gelir belki bulur...

KNİSK
@knisk
6 Haziran 2013 Perşembe 08:44:57


Dostluk bir kristal ayna
Kıymetini anlayana
özün neyse onu göster
Dostluk iyi niyet ister

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA BİR FİNALDİ ..ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE S...

Kristal ayna, @Minos
5.6.2013 17:50:58
KNİSK
@knisk
6 Haziran 2013 Perşembe 08:42:10


Sözde sevmiş başımda kol gezen sızılarım
Gönül bu neyleyim sensiz de ahu zarım
Yokluğun ruhuma musallat çözüldükçe korkularım
Kes göbeğimi hayat yaşasam ne olur ki

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN...

KNİSK
@knisk
6 Haziran 2013 Perşembe 08:37:39

Bir köprüdür yaşam
Bazen o köprü bağlar hayata
Bazan yıkar geçer ezer seni....

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
EVET OTLARIN ,TAŞIN TOPRAĞIN ,BÖRTÜ BOCEĞİN ARASINDAN GÜN YÜZÜ GÖRMEYE HAYATI YAŞAYABİLDİĞİ KADAR YAŞAMA VE ÇIKMA SAVAŞI VEREN KIRMIZI G...

Gelincik, @canandemirel
5.6.2013 21:30:22
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 12:10:15
Yüreğimde yıllarca biriktirdiğim eyvâh
Mirâcıma pranga masivanın ağusu
Nasip olur mu bilmem aşka dair inşirâh
Ve avucuma konan bir tutam gül buğusu

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
SİZİNDE MİRAÇINIZ KUTLU , YOLUNUZ AÇIK OLSUN..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE D...

Bu gece..., @elif_elif.
5.6.2013 11:54:57
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 12:01:50
.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
VATAN ANA KADAR KUTSALIMIZ BİZİM..RESİM ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ ŞİİR İÇERİĞİYLE.... ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 10:24:06


Ecel nakışlı bedenimi
asma çürük iplere.
Gücenik kızın hıçkırığı
kilide kesmiş
yontulmuş dilde.

Güvercin hüznü
demirli yürekte.
Kaçıncı hayat kurultayı bu
yatıyor kapı önünde.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HASRETİN DAYANILMAZLIĞINI...

KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 10:21:05


BUGÜN ATIGIM ACI ÇIGLIGI DUYAN YOK
KALBİMDE KANAYAN YARAMI SARAN YOK
MUTLUMUSUN KEDERLİMİSİN HİÇ SORAN ARAYAN YOK
BU KADAR ACIYA NASIL DAYANSIN BU YÜREYİM


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ D...

Hayat, @semra11
31.5.2013 05:47:41
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 10:18:44

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
GİDENLERE RAHMET KALANLARA SABIR VE METANET DİLİYORUM..MÜTHİŞ BİR YÜREK ACISIYDI DİZELERE YANSIYANLAR.... ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 08:51:50

Çok kuvvetli hitabın var
Bilgi desen derya kadar
Dilinin hiç kemiği yok
Uzlaşmacı olsan ne var?


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
GÜNCEL KONULARIN AYNASI MANASINDA ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞ...

Dene, @Minos
4.6.2013 18:34:02
KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 08:46:45


Atı alan Üsküdar’ı boyladı
Servetine servet kattı doymadı
Satılmadık köşe bucak koymadı
Sıra sizde desek uyanırlar mı ?


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
...

KNİSK
@knisk
5 Haziran 2013 Çarşamba 08:41:31

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 13:26:50


Tarihte örneği bak göreceksin
Kardeşi kardeşe düşman etmişler
Kardeşine nasıl el süreceksin
Kışkırtıp sonrada çekip gitmişler
Medet umar akan kandan dış güçler
Böyle kin’in besler emperyalistler

Kol kola savaşmış dedenle dedem
İşte bunu ...

KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 13:24:37

Sırtta yaşam yükü bitmez sorunlar
Yozlaşma zehriyle sisli yarınlar
Kimi aç kimi tok, mırın kırınlar
Düşkünler evinde, çaresiz kaldım

Maviyi kirlettik semayı vurduk
Yeşili tükettik toprağı yorduk
Natürel gıdayı yapaya sardık
Hormon kapanınd...

Çaresiz kaldım, @GÜLDAMLASI**
4.6.2013 06:58:12
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 13:12:45

Aşkın ne olduğunu bilmediğim
O andan beri
Canımsın
Aşığım ben sana

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HALA AYNI SICAK DUYGULARI YAŞAMAK...ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN..KEM GÖZLERDEN SAKLASIN..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN H...

Aşığım ben sana, @serapertence
26.5.2013 18:09:17
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 13:03:10


TAŞ, TOPRAK YAĞIYOR İNSAN YÜZÜNE
KİMİSİ DARBELER ALMIŞ GÖZÜNE
YAKIŞMIYOR ŞİDDET İNSAN ÖZÜNE
DEMOKRAT ÖVGÜYE ERİŞ NEREDE ?


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ŞİİR İÇERİĞİ ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KU...

Barış nerede ?, @oktayzerrin
4.6.2013 12:59:14
KNİSK
@knisk
4 Haziran 2013 Salı 12:51:51


Dinlemeyi bilmezsen
Anlamazsın

Gülmeyi bilmezsen
Ağlarsın

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
VECİZ SÖZLERDİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
İçimden geldi..., @çimdik
4.6.2013 00:53:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.733
Şiir Okunma
1.218.363
Yazı Okunma
38.832
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL