Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 12:09:50

Boğazımda düğümleniyor sensizlik
Kirpiklerime hükmetmiyor bensizlik
Rüyada mıyım diyor içimdeki yetimlik
Seni gördüğüm o günden beri
Denizin dalgaları kıyıyı ayrı seviyor sevgili

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
SEVDA HANIMIN CAN VERDİĞİ FON MÜ...

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 11:24:22


Yüzüme sığmayan hüzünler taşıyorum
Alıştım yokluğuna,
Vefasız bir ayrılığın hüznündeyim,
Elvedasız...
Adı yoktu bu can çekişlerimin
Kaç mevsim bekledim,
Saymadım..

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VED...

Sustum, @Ebrulisevgi
16.4.2013 21:12:45
KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 11:21:49


Duvarlara çarparak, yüksek yere astığın,
Şok etkisi yarattı, yere düştü yastığın,
Bulutlara saklanıp, tam şuramı bastığın,
__Dilinin ateşiyle, beni gökte ararsın,
__Kayıt dışı bırakıp, sen ellere yararsın!

Perdeleri kapatıp, hayallere dala...

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 11:02:25


Yolların hayırlısı ihlasa açılandır
Hayatı mutlu olanlarsa
Bu yolu kullanandır


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
YAŞANMIŞLIK ADINA ŞİİR ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYG...

Duruş, @Minos
29.5.2013 10:50:21
KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 08:54:48


"...Yazabilmek hissedebilmekle başlar.."

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
DEĞERLİ KURUCUMUZU ŞAHSEN TANIYAN BİRİ OLARAK DİZELERİNİZDEKİ SAMİMİYET VE HAKLILIĞA KESİNLİKLE KATILDIĞIMI BELİRTMEK VE HAKKI TESLİM MANASINDA BİR KAÇ SÖZ ETMEME LÜTFEN YA...

Ansızın..., @çimdik
26.5.2013 17:44:03
KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 08:36:27


Yalnızlığım sensizlik değil,
Senin yerine kimseyi koyamadığım için...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
S'onsuzluk!, @-_-küçüğümm
26.4.2013 18:28:50
KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 08:33:25


Dalgalar da eşlik etti
Bu kimliksiz mateme

Aktı sineme
Sonra
Tenimde hissettim buz gibi
Sonra
Yüreğime işledi matem kokusu
Ürperdi tüm hücrelerim
Ağıt yaktı sesim
Sessiz çığlıklarımla
İstanbul durmaksızın ağladı bugün
Bir ben şahit o...

KNİSK
@knisk
29 Mayıs 2013 Çarşamba 08:28:19

Bitti demek sonun geldiğini belirtse bile
Sen şunu söyle kendi kendine

Her son büyük bir başlangıçtır diyecek
Hayatını yaşamaya devam edeceksin
Ve gerekirse ne kadar sevdiğini
Yüreğinle beraber sereceksin ortaya

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSA...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 13:22:11

Ne güzel günlerdi geçtik seninle
Güler eğlenirdik aşk verdik dile
Şimdi aşkımız döndü bak meşhule
Vefasız sevgili hep verdin çile

Hayallerim vardı inan seninle
Umudu aşkımı çevirdin küle
İntikam mı aldın başka sevgile
Gözümdeki yaşı artık ...

Yüzüyorum ben, @Servet Bardak
28.5.2013 08:52:00
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 12:02:14



Rabbim kara bulutu
Üstümüze çekmesin
Dilerim hayır olsun
Mevlam keder vermesin.

DEĞERLİ İNSAN MERHABALAR ;
GÜZEL VEDE ANLAMLI DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAĞLIK VE SIHHAT DİLİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİ...

Çarpıntı, @yurt ruhu
8.5.2013 16:01:14
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 11:12:07
ŞİİR KADAR HİKAYESİNİDE SEVİYORUM BU KALEMİN..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 10:50:01


SAYIN MÜDÜRÜM SENİ SIK GÖRMEK ADINA YENİ ŞİİRLER BEKLİYORUZ..GÖRÜŞMEK UMUDUYLA ..
SELAM VE SAYGILAR.
Gözler, @selahattin ASLAN
7.5.2013 14:44:31
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 10:36:39


utancından değil,
dadından yarıl

DEĞERLİ İNSAN MERHABALAR ;
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 10:33:30

DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ;
SEVGİSİZ İNSANIN HERHANGİ BİR EŞYADAN HATTA İŞE YARAMAYAN BİR EŞYADAN ,TAŞTAN TOPRAKTAN NE FARKI OLABİLİR Kİ....YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Söz, @Sevdanisa
26.5.2013 12:29:22
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 10:29:30

Acısı var tatlısı var
Az da olsa mutlusu var
Onlara zaman az gelir
Ne gece ne gündüzü var.

Aradan geçsede yıllar
Unutulmaz asla onlar
Zaman mekan tanımazlar
Yazları kışları yoktur.

DEĞERLİ İNSAN MERHABALAR ;
GENÇLİK RÜZGARININ ESTİĞİ ...

Sevda, @Minos
28.5.2013 10:18:36
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 10:02:13

Ruhlarımız birbirine yolculukta iken,
Ömrümüz son bulana kadar,
Sen bende, ben sende sır kalalım yar.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
HARİKA BİR FİNAL..ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ.. ...

Sır kalalım, @hülya hicran
25.5.2013 11:00:22
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 09:58:51

Yeryüzünde asırlık çınar olmaktansa
Yan yana.
Seninle elele dünya turuna
Geleyim…

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SAYGIMLA
Nazire..., @GÜLÜMSE İZMİR
24.5.2013 19:08:50
KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 09:53:03

Hani cam pamuğu uçurtma ipi,
Uçurtma avcısı öpmeliydi du’dağımdan...
Ve elleri kesilesiye tutmalı, koşmalıydı...

Bir Meryem sofrası gelmeliydi,
Gözüm istiyor diye yemeliydim...
Kulağımda Baris gülü,
Ve gelinler gibi utanmalıydım...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 09:34:41

Zifiri karanlık gecelerden sıyrılıp
Kokunu çekerek içime
Ellerini düşlüyordum
Ellerin ki yakıyordu tenimi

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..
SELAM VE SA...

KNİSK
@knisk
28 Mayıs 2013 Salı 09:12:14



Utancından uçmuş, yüzünün rengi
Sesin de bir tuhaf kaçmış ahengi
Bir gün yüreğinle edesin cengi
Son sözüm: ağını başka yere ör
Ne ben seni gördüm ne sen beni gör

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI..
YÜREĞİN VEDE K...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.747
Şiir Okunma
1.218.400
Yazı Okunma
38.835
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL