Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 12:39:54


Elinde tespihi vicdanı paslı
Söylesene nedir, bu işin aslı
Din iman dersiniz çocuklar yaslı

Acıya dolsan da diren gül çocuk
Gül yüzün solmasın gülsün gül çocuk

***

Tüm çocuklar birdir sakın kayırma
Doğu, batı diye, sakın ayırma
Hak,...

Gül çocuk/1, @Kardelen çiçeği
25.9.2013 11:07:59
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 12:36:28



Oysa hiç anlamadın ne çok sevmiştim seni
Birazcık anlasaydın küsüp gitmeden beni
Nedensiz sebeplerle hiç ettiğin bu canı
Hüzünlere saldın ya hayatımdan çık aşkım




Şimdi senden hatıra biraz sitem gözyaşı
Yüreğimden akanın ne sonu var...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 12:17:04



C/esaretin ardı soğuk
Ardı karanlık
Toprak can kokuyor
Tenine karışıyor ruhum
Buz kesiği;
Sıfırın altında ölüm !



Kesiliyor lerzan nefesim
Yâr! Bilmiyorsun
Bilmiyor kimse
B i l m i y o r u m
Her şeyden, herkesten, kendimden haber...

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 12:10:18

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
BİLİYORUM DAHA ÖNCEDE UĞRAMIŞIM..YORUM DA YAZMIŞIM AMA MÜZİK HOŞUMA GİDİYOR....ARA ARA UĞRAYARAK MÜZİĞİ DİNLİYORUM DAHA ÇOK DA.....YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.
SELAM VE SAYGIMLA
Ah be yâr.., @Funda SAĞLAM
1.8.2013 18:00:20
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 11:05:29



Ecel aldı onu bizdn
Gönlümüz kırık
Bağrıız yanık
Gözümüz yaşlı kaldı
Türküler ve bozaklar
Öksüz kaldı

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
TEŞEKKÜRLER VEFAKAR DOST..EVET ŞU ANDA USTAYI DİNLİYORUM..BAŞTA NEŞET USTA , MAHZUNİ ŞERİF VE TÜM OZA...

Öksüz kaldı, @Minos
25.9.2013 10:58:11
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 11:02:08


"yurtta sulh cihanda sulh" bize düstür olmalı
Şanlı geçmişi ziyan etmek zamanı değil
Kocabaşlar acele doğru yolu bulmalı
Dünyayı birbirine katmak zamanı değil


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ŞİİR..HARİKA..DEĞERLİ ...

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 10:57:25

O güzel yüzüne keder düşmesin
Derya olan dertle kafan şişmesin
Hayat umutlara mezar eşmesin
Ela gözlüm fidan boylum bir tanem.

Huzur mutluluğu heran bulasın
Merhametli her daim adil olasın
Evimin gülü yaşama sevinçimsin
Ela gözlüm fidan bo...

Bir tanem, @(Hayatt)
11.9.2013 21:05:19
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 10:51:54



Tüh tüh dedim kırk bir kere maşallah
Mesaj yazım sana okursun bir gün inşallah

Almanya da oturduğunu öğrendim
Bu gün yarın yola çıkıyorum
Otostop yaparak,dağları yolları denizleri aşarak
Almanya ya geliyorum
Demedi deme Selami

Benden...

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 10:40:29

Ergen oldun, genç, olgun, ihtiyar
Topla, çıkar elde hangi değer var
Herkes memnun, sen daha da bahtiyar
Ol ki sevinesin yolun sonunda

En son giyeceksin cepsiz gömleği
Kimler ağlar, kim sevinir belli mi
Nasıl bilirdiniz onu dendi mi
Kötü sö...

Yolun sonunda..., @AYDINK
24.9.2013 20:34:53
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 09:09:10

Bırakıp giderken beni
Ne yeminler etmiştin
Tutmuştun ellerimi
Beni bekle demiştin


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SÖZÜNDE DURMAK HER BABAYİĞİDİN KARI DEĞİL.
ATEŞTEN GÖMLEK OLUR YAKAR ADAM OLMAYANI..
GÜZEL VE DE ANLAMLIYDI HER ZAMANKİ GİBİ ...

İstemem, @Minos
24.9.2013 17:10:30
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 09:04:53


kendine mi açılır kapılar
sürünürken bile düşlerimiz

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANLAM İÇEREN DUYGU VE DÜŞÜNCE DİZELERİ..
GÜZELDİ KUTLUYORUM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DAİM OLSUN..DERT GÖRMESİN.
SELAM VE SAYGIMLA..
Eylül kapısında, @glenay
25.9.2013 00:28:48
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 09:02:17



Yüreğinin sesini son defa kapat.
Birazdan sağır olacağım!




Anlıyorum ki;
Senden ayrı olmak,
Cennet ile cehennem arası yürümek demekti.



Ey yar!
Bu sana yazılmış, yokluğuna kazılmış
Son şiir olacak dudaklarda.
Seni severken
...

Ayn-i râh // yol gözlemek, @Zên
24.9.2013 01:25:15
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 08:41:55


sabahı beklerken
guguk kuşunun ökçesinde
zamanı sardık üşümesin diye…



gerisi mi ?
gerisi anlatılacak


gel…
gecelerimi aydınlığa
sesimi özgürlüğe
ruhumu ruhuna kavuştur sevgili
sen sadece dön…


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
...

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 08:34:41


Kimine
İsterse sövsün dilsiz geceleri
Ah eder mi ki kanını kaynatan özlemi
Yokluğu ayrı mı vuruyor
Varlığı öldürüyor mu

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANLAM İÇEREN DUYGU VE DÜŞÜNCE DİZELERİ..
GÜZEL , OKUNUR VEDE DİNLENİR BİÇİMDEYDİ..HER İ...

KNİSK
@knisk
24 Eylül 2013 Salı 10:34:56

Bosver kahveyi kirk yil hatir istemem senden
arada bir gelsende sana cay demlesem,
ne dersin ?

MERHABALAR KALEM DOSTU ;
GÜZEL VEDE ANLAM DOLU DUYGU DİZELERİYDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
SELAM VE SAYGIMLA..
KNİSK
@knisk
24 Eylül 2013 Salı 09:03:52


sizler bilir misiniz?
ağıtlar kaç dilde yakılır yüreklerde

günaydın değerli gönül dostu insan ;
ağlamak, gülmek gibi acı ve sevincinde dili ortak aslında..ama vicdan dediğimiz nasırlaşmış, dumura uğramış, acıma hissi de köreltilir ve çıkar...

KNİSK
@knisk
24 Eylül 2013 Salı 08:51:11


Hep vurgun yemiş tarafından yakalanıyor aşklar

Hala çocuk kalmış sevdalar

Mutlu biten masallarda büyüyor

Nakaratı çalıyor anılar

Unutulmuşluğun sitemiyle


günaydın değerli gönül dostu insan ;
çok çok anlamlı bir yürek sesiydi ..e...

KNİSK
@knisk
24 Eylül 2013 Salı 08:42:54


Tarumar oldu bağlar, leylaklar solgun düştü.
Güllerin dikeni yok, bülbüller buna şaştı.
Bulutlar matemlerde, ay ve yıldız çok loştu.
Güneşi gözlerimde, söndüren değil miydin?


Gösterme gözyaşını, gülüyor sansın âlem,
Sayfalara şiir ol, aş...

Sen değıl miydin?, @Nurefşan.
24.9.2013 00:49:08
KNİSK
@knisk
24 Eylül 2013 Salı 08:30:41


Sanki perde kapanmış
Muhteşem film bitmişti
Afitabın vedası
Onu kendine getirmişti

Sitemi vardı kader
Onu terk edip gidene
Ümitlerini yel
Sevdiğini
El almıştı
Ne arzusu kamıştı
Nede eneli
Bilmem ki acimasız
Bu kadere ne demli

gün...

Yalnız adam, @Minos
23.9.2013 18:59:12
KNİSK
@knisk
23 Eylül 2013 Pazartesi 13:59:42


Dikene sarıldım adı yar diye,
Sevgimle akladım içimin canı.
Sensizlik bana haram, ar diye.
Zakkumlar kokladım içimin canı,


Geçen onca yıla meydan okuyup,
Hepsini okladım içimin canı.
Özge yüreğimde aşkı dokuyup,
Cana, can ekledim içimi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.660
Şiir Okunma
1.218.013
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL