(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimin Canı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimin Canı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dikene sarıldım adı yar diye, Sevgimle akladım içimin canı. Sensiz olmak bana haram, ar diye. Zakkumlar kokladım içimin canı,.............tebrikler............
"Canım" kelimesi ne hoştur içinde bir can taşıyabilene... "İçimin canı" ben sen olmuşum bilmeden, ya da sen sen değilsin ki zaten! Tatlı bir tebessüm gibiydi, sevdaya ve sevgilinin can içre bakî kalacağına dair... Hep sol yanında, Göğüs kafesinden biraz aşağıda :)
Yüreğin dert görmesin, içimin canı... :) Tebrik ediyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum canım arkadaşıma...
Dikene sarıldım adı yar diye, Sevgimle akladım içimin canı. Sensizlik bana haram, ar diye. Zakkumlar kokladım içimin canı,
Geçen onca yıla meydan okuyup, Hepsini okladım içimin canı. Özge yüreğimde aşkı dokuyup, Cana, can ekledim içimin canı.
merhabalar değerli gönül dostu insan ; duygu yüklü bir gönül hikayesiydi..çok çok anlamlı bir yürek sesiydi ..evet güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin..selam ve saygımla
Fevkalade bir yürek duygusu, fevkalade güzel ve dengeli bir anlatımla manalandırılmış, kalem tekniği de mahirane biçimde işleyince şiire ortaya okumaya doyumsuz bir şiir çıkmış; Özlemi, sevgi yumağı ile nefis bir kurgusu vardı şiirin... Teşekkürler kaleminize... Esenlik dileğiyle...
Gün ay yıl demeden yollara baktım, Güne gün ekledim içimin canı. Yürekten yüreğe aşk olup aktım, Hep seni bekledim içimin canı........Harika dizeler yazan yüreği kutlarım....
Yaşamın zor ve çetrefil yollarında bizi yaşama bağlayan CAN İÇRE CAN OLABİLMEK DEĞİL MİDİR? ''BİR BEN VARDIR O DA BENDEN İÇERÜ ''der gibiydi dizeler. Harikaydı dost. Ayakta alkışlıyorum
Deniz dalgalı, çocuğun -belli ki- yüreği dalgalı. Deniz çocuğun özlemlerine vurmakta, çocuk denize özlemlerini boşaltmakta. İşte böyle bir resim var sayfada. Önce resim olup akıyor mısralara.
Mısralar aşkı dillendiriyor; içine özlemi katarak. Özlem ve aşk ne de güzel uyumlu, her kıt'ada...
Hececilerin şiirlerini teknik olarak incelemek haddimiz olmasa da; kafiyesi ile, ölçüsüyle, duygusuyla, bütünlüğü ile gerçekten güzeldi...
Hani derler ya; "Dostum olduğu için söylemiyorum"...
Yani ben de bu kadar övgüyü dostum olduğun için söylemiyorum. Çünkü bilir beni dostlarım ki; en çok onları eleştiririm... Hatta bir kısmı, sayfasına bile gitmemi istemez belki için için... :)
Bu tür şiirlerde, anlam bütünlüğünü yakalamak gerçekten zordur. Anlatılmak istenen, düz şiirler gibi kolayca okuyucuya iletilemez. Zira, sizi sınırlayan ölçü ve kafiye gibi unsurlar vardır. Sonuçta, ucundan, köşesinden hissettirir şair okuyucusuna anlatmak istediklerini...
Bu şiir biraz bu kuralların dışına çıkmış. Gerçekten konu büyük bir ustalıkla işlenmiş. Her beyit, başlı başına bir anlam bütünlüğü sunuyor. Konu inanılmaz bir ahenkle akıp geçiyor gözlerinizin önünden...
Sevginin, bu kadar ahenkli, bu kadar samimi, bu kadar yürekten ve bu şartlarda sunulması gerçekten bir başarının sonucudur.
Yüreğine emeğine sağlık
KUTLARIM
Selam Ve Dua İile
ALLAH c.c. emanet ol.