Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 11:51:46



Ben nasıl dindiririm gözlerimdeki nemi
Çare diye içerim yârin verdiği demi
Yazık erkenden kalktı sana yetişen gemi
-- İnce bir çizgi gibi gözle gönül arası
-- Çok çabuk kapanmıyor bende yürek yarası.

Hep aklımı vuruyor camlara düşen yüzü...

Bende yürek yarası, @RABATLI
2.10.2013 00:26:53
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 11:46:56

son sözünü söylememişti ,henüz
Ve,
Kendini denize bıraktı
O çok sevdiği yere geri dönüyordu
Sırlarıyla birlikte
Kalbinin sesini dinlemişti
Huzur bulmak için
Ebediyen gidiyordu sevgisini yüreğine gömerek


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ç...

Denizcinin aşkı, @Çerkez Kızı
2.10.2013 00:56:49
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 10:06:00


İsyan etmek ister edemezsin
Korkarsın ya allahtan..
Vardır *her şerde bin hayır* dersin
Çaresiz, kabuğuna çekilirsin.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
şiir kurgudur belki ama hüzünlendirdi yüreğimi doğrusu..sevda vurgunu yüreklerin acısına kay...

Yaşarken ölüm, @NURGÜL SOYDAN
2.10.2013 01:54:46
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 08:26:31


Duyguların aynası
Gönülden gönüle giden
Gözle görülmeyen
Gizemli yolun
Sesinin, nefesinin tarıfıdir
Şiir

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
tüm byapılan tarif ve görüşlerin doğruluğunun kabulü ve ayrıca şiir yaşanmışlığımızın hikayesi yaşanaca...

Şiir nedir, @Minos
1.10.2013 16:14:48
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 14:19:02



Annem yumuşacık ,
Yatak dikti çabucacık.
Elimde iğne, iplik,
Bebişime diktim eteklik.

Halam örmüş hediye,
Yün patik ile bere.
Giydirdim hemencecik,
Üşümesin Mavişcik.


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü ...

B e ş i k, @mehpare gökçe
29.9.2013 00:17:18
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 14:17:19



Kızıl güneşin feryadıymış, kırlangıç çığlıkları
Oysa ne hoş ayrılması vardı bir zamanlar
Meğer ne çok acılar sa(k)planırmış ufukta, uzaklığı iki frekans arası



Acı denen bir gerçek varmış
Ölümün sessizliği kadar derin
Kısık bir hıçkır...

Kalan düşlerimden, @Ahmet Üveys
29.9.2013 00:41:20
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 13:37:45


Altı üstü de bir değilmiş dünyanın
Yeri ayrı ayrı imiş kötü ile iyi insanın
Hep doğruya yol alın yanlışa sapmayın
Rabbin huzuruna veremiyeceğiniz hesapla çıkmayın

Çimdik derki; varmı ettiği yanına kalan
Yatsıya kadar değil mi yalancının mu...

Bu dünyadan geçtik, @çimdik
1.10.2013 13:25:40
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 11:36:13


giydirdiler üzerime
basireti kapalı lafları
sözler sükut dilim lal olalı
bilmediler gözlerim yalnız sana sevdalı
çıkarma karşıma kör kurşun kuyuları
yusuf’u bekleyen yakup’um yok benim.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede ...

Alın yazım, @Z. Yağmur Yıldız
10.9.2013 13:43:27
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 10:28:13



Çocukken büyümeyi,
Yaş ilerleyincede çocukluğumuzu,
Geri isteriz.

Güneş varken yağmur,
Yağmur yağarken de,
Güneşi özleriz.

Hasta iken sağlık,
Sağlığımıza kavuşunca da,
Parayı hayal ederiz.

Yalnızken sevmeyi, sevilmeyi.
Sevip sev...

Palyaço, @Sevdanisa
27.9.2013 14:07:57
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 09:34:07

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
amasya benim gönül bağım olan ve görev yaptığım her yıl yazın mutlaka bir kaç gün kalarak belediye bahçesindeki canlı müzği dinlemekten ailece haz aldığımız samimi ve şirin bir anadolu kenti..olay her ne kadar bir e...

KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 09:12:43

Benim ise başımda
Berbat bir belalım var.
Yani,Senin helalınla,
Benim belalım birleşseler,
Olmazmı sanki?

GÜNAYDIN ÖĞRETMENİM ;
bir yaşanmışlık hikayesiydi sanki..
örtüşeceğine inanarak bende çook yıllar önce yazdığım bir şiirimi paylaşmak...

Belalı aşk, @suzan çelik
30.9.2013 19:06:19
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 08:47:49

Keşke seni bu kadar çok sevmeseydim
Belki daha kolay olurdu çekip gitmeler
Yada kalıp mücadele etmeler


GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
" KEŞKELER " yaşanmışlığımızın yarası , yaşayacaklarımızın ise ağrı kesicisidir..ve akıllı insanlar için ...

KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 08:39:22

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin kutluyorum emeğinizi..
selam ve saygımla..
Değişiyorum, @Gülseren Morkan
1.10.2013 00:38:56
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 08:36:17


Allı turnam ne dönersin havada
Bencileyin yar mi bekler obada
Kanadının biri niye düşmüş yanına
Seninde benim gibi derin mi derdin

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz ...

Allı turnam, @Minos
30.9.2013 17:27:20
KNİSK
@knisk
1 Ekim 2013 Salı 08:29:28


kimbilir nerde kimlerle
içiyordun çayını
elinden düşmeyen sigaran
başın gibi dumanlı
bakıyordu gözlerin
gerideki izlere


kahkahalarla gülüyordu çocukluğun
bu ihtiyar adama!

GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ;
nedendir bilmiyorum yaşanmışl...

Sana, @glenay
1.10.2013 00:46:36
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 15:51:26


ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
çok sevdiğim her filiminden enaz sesi kadar haz aldığım bir sanat ustasıydı o..hani diyorya buyük usta(Tuncel Kurtiz).." herkes ölür yeğen, kimi yere (toprağa)kimi yüreğe gömülür.." kesinlikle doğru..o...

KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 15:17:40

Düş bahçesinde solan yapraklar
Akşamdan kalan baharat kokularını saklar


MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin kutluyorum emeğinizi..
selam ve say...

Yıldız düşü, @Maide Özgüç
24.9.2013 08:56:45
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 15:02:11


Sukutu demleyip/ruhun dehlizlerine üfleyip

Kalemin es koyduğu/susuşlarına gizlerim

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin kutluyorum emeğinizi..
selam ve ...

^^^^üfle^^^^, @Salih Ataseven
30.9.2013 14:28:56
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 14:59:48



Nefsi arzular öldürür
Kulak duyar göz gördürür
Kah ağlatır kah güldürür
Rahman rahimdir ALLAH ım

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
çok çok güzel vede anlam yüklü yaratana sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz dert görm...

Allah ım, @osman aksoy
30.9.2013 14:49:21
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 14:38:10

Dönüp de gelirsen geç oldu vakit
Unuttun sözünü yalanmış akit
Düş/tün gözlerimden uzaklara git
Kapattım kalbimi haberin olsun.

Bu limanda bir gemi durmasın diye
Gönül bir başka aşk bulmasın diye
Sevdamız karaya vurmasın diye
Yaktım gemiler...

Yaktım gemileri, @cinitas
30.9.2013 11:24:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.649
Şiir Okunma
1.217.999
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL