Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
18 Eylül 2013 Çarşamba 08:25:08



duyduğun ses gördüğün nefes
verdiğin baş aldığın taş
tuttuğun hoş saldığın boş


adını anmayacağım


günaydın kalem dostu insan ;
ŞİİRLERİN ŞAİRİ ne katılıyorum...hüzünlü bir yürek sesiydi ....güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kale...

KNİSK
@knisk
18 Eylül 2013 Çarşamba 08:22:52




Yarab!
bana, sonsuzluktan bir haber ver
saman alevi ,zaman alevine dayanamazki gönül
hitap çiçeklerin sapını da sayarsanız ,
seviyor belkide, belkide sevmiyor beni !


günaydın kalem dostu insan ;
hüzünlü bir yürek sesiydi ..sevinç ha...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 15:31:03



Ah efendim; gönlümün sultânı, sevdâlım benim
Pek perîşan hâldeyim, cânım yanar şuh_î şenim
Dilberim; emrindeyim, gel der isen hasret biter
Yoksa billâh, âteşinden kavrulur nâzik tenim.


selam değerli gönül dostu ;
her zamanki gibi çok ç...

Hasretindeyim, @babidim
11.9.2013 10:15:39
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 15:26:45


Ellerimin sensizlikten üşüdüğü bir anda,
Gençlik yıllarımı çaldığın o anda
Yarı ömrümü tükettiğin son anda
Seni sensiz yaşamaya alışacağım



Umut dağlarımı yıkıp sensiz geçtim,
Ayrılık iksirini her gün seninle içtim,
Göçmen kuşlar gibi ...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 15:23:55

Dumanı tüten şükür çorbanı
Kepçe kepçe hamd ile
Servis eder misin?
“Keşke!”lerden pişmiş tövbeler
Ağzıma yakışır mı dersin?

Kemiksiz, yağsız, sinirsiz
Hümanist bastılarınız da var mı?
Ayağınızı çekince üstlerinden
Ağlarlar mı?...

Hey garson!, @Mücella Pakdemir
17.9.2013 13:56:22
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 13:36:46


Seni sende

Yaşamak istiyorum

merhabalar kalem dostu insan ;
harika bir fon...yine güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin..selam ve saygımla.
İstiyorum, @semacık
13.9.2013 21:52:11
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 11:59:08



Kıyamet mi?
Ne zaman mı kopacak?
Meraklanma, az kaldı,
Son dolum noktasında!
Ha patladı, ha patlayacak…
İşte o zaman!
Demir demir üstünde kalmayacak
Eriyecek maden yüklü barınak…





Sonrasında mı?
Arası yavaş yavaş soğudukça
Un...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 11:57:08




Kapısı kapanır, söner bu ocak
Buz keser hanemde baca, dam, saçak
Kalbimi doğruyor kara bir bıçak
Biçare, vedanı seyrediyorum
Gitmesen, vazgeçsen, kalsan diyorum


merhabalar gönül dostu insan ;
harikaydı.yine haz alarak okudum.. güze...

Gitmesen, @Mücella Pakdemir
13.9.2013 16:25:22
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 11:52:32



Kendisini şair sanıyor hıyar
Gelene gidene durmadan uyar
Duyarsınız, bir gün ayağı kayar
Olur olmaz yerde gezdikçe gezdi.

Gücün yetmez dedim, gel uyma bana
İstersen bir ayar yapayım sana
Bir gün bir yerine yakacak kına
Kafayı benimle b...

Zübük, @Yusuf Giraz
12.9.2013 00:04:21
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 10:34:40

Bir hamağım olsa
Bu has bahçede
Uzanıp da yatsam
Dolun aylı gecede

Yaşama sevincini
Yeniden tatsam
Misafir olsam
Yıldız kümelerinin.

merhabalar kalem dostu insan ;
hayat adına yine güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert ...

Olsa, @Minos
17.9.2013 10:24:45
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 10:31:58


Sevgiydi vurulmazdı bir terazinin kefesine
Alınıp satılmazdı pazarda üç otuz niyetine.
Akıl almazdı varlığı bir yol sanıp, ardı sıra düşenlerin işine.
Sevgiydi sevdayı da alırdı yanına bildiği gidişe.
Vurulmazdı sevginin yoluna demirden bir k...

Sevgi, @Maide Özgüç
17.9.2013 09:55:42
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:53:09

uzayan ayrılıkların süzgecinden geçirdiğim hayaller aklımda döne dursun

ne kadar yok olsan da o kadar varsın ve o kadar yarsın


günaydın kalem dostu insan ;
harika bir yürek sesiydi ..güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert g...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:50:32



Senden ne yar olur ne de ihtiyar
Ne mesut oluruz ne de bahtiyar
Bizde ki bu gönül zaten ihtiyar
İysimi tez elden kısa keselim.

Karanlık çökmeden sokağımıza
Kör kurşun değmesin şakağımıza
Konarken ibibik yatağımıza
Çalalım her telden kı...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:45:21


İnsan onuru ve gururu için yürek birliğinde yücelerek
Sevgide, dostlukta , barışta halay kurup, gök sevinç olup,
"yüreklerin Götürdüğü Yere Gitmek" istediler,
Şafak sökerken, gün batarken turuncu akşamlarda, Ankara’da.


günaydın değ...

Turuncu akşamlar !, @ipekyolu
16.9.2013 21:10:29
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:40:13


Karşımda mert olmayan birine mertlik yapmanın aptallığın daniskası olduğunu bir korkağa bir yalancıya aziz dostum demenin anlamsız olduğunu dibine kadar canım yana yana öğrendim artık.

günaydın kalem dostu insan ;
şiirsel bir yürek sesiydi...

KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:37:51


Acıya kedere şükür ki doydum,
Ağrıyor sol yanım önüne koydum,
Sen ustaydın aşkta ben ise toydum,
Hayalin ne ise bölme istemem...!


Doğmadan yazılmış alnıma yazım,
Dert ile çalıyor elimde sazım,
Bundan sonra dinmez gönülde sızım,
Yanasın...

Ahıma yan...!, @huzun bulutu
17.9.2013 00:00:03
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:36:27



o acı idi, ben hüzne maya dedim

o Mecnun idi, ben Leyla’ya eş!



günaydın kalem dostu insan ;
hüzünlü bir yürek sesiydi ..güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin..selam ve saygımla.
O mecnun idi, @glenay
17.9.2013 00:25:12
KNİSK
@knisk
17 Eylül 2013 Salı 08:33:09

Huzuru bulduğum tek yer omuzlarıyken
Ben ecelimle nasıl sevişmeyeyim.


....

Ve

Siz ;
Ölmemi beklemeyin yaşıyorken şarkılarım.



günaydın kalem dostu insan ;
güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin..selam ve ...

Edith 'i duydum, @leb-i şima
16.9.2013 15:36:43
KNİSK
@knisk
16 Eylül 2013 Pazartesi 15:27:54

merhabalar gönül dostu kalem ;
asil bir yürek sesiydi ..güzel vede anlamlıydı..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin..selam ve saygımla.
Bana küsmüşler, @çimdik
16.9.2013 15:14:42
KNİSK
@knisk
16 Eylül 2013 Pazartesi 13:36:25


Yaşayamam ben
Aşkından aldığım
Mutluluk olmasa…
Sen bendesin
Ben sendeyim
Gülümserken hayata…
Olmazsa olmazıyız
Birbirimizin
Ah! bu hasret olmasa…

merhabalar gönül dostu kalem ;
sevdalı bir yüreğin bu günkü duyarsızl...

Olmasa..., @GÜLÜMSE İZMİR
15.9.2013 12:50:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.763
Şiir Okunma
1.218.433
Yazı Okunma
38.838
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL